X
Επικαιρότητα

6 νέα μοντέλα από τη Seat έως το 2020

Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνεται και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ισπανικής εταιρείας.

Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, τα οποία επικαλούνται δηλώσεις του υπευθύνου Έρευνας και Εξέλιξης της ισπανικής εταιρείας, Matthias Rabe, έως τα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε η Seat θα εξαπολύσει μια νέα εμπορική επίθεση παρουσιάζοντας 6 στο σύνολο νέα μοντέλα. Από αυτά, τα τρία θα είναι εντελώς νέα, καθώς κανένα από αυτά δεν θα σχετίζεται άμεσα με κάποιο από τα υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας των Ισπανών.  

Οι επερχόμενες αυτές κινήσεις αποτελούν το τρίτο στάδιο του ομολογουμένως επιθετικού σχεδίου ανάκαμψης της εταιρείας, το οποίο ξεκίνησε το 2012 με το λανσάρισμα του Leon και συνεχίστηκε τα χρόνια που ακολούθησαν με την πρεμιέρα των Ateca, Ibiza και προσφάτως με εκείνη του μικρού crossover, Arona.

Από τα εντελώς «φρέσκα» μοντέλα που θα δούμε στην αγορά το 2020 από το στρατόπεδο της Seatt, το πιο σημαντικό θα είναι και το πιο… προχωρημένο τεχνολογικά, καθώς την κίνηση σε αυτό θα παρέχει ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος, διόλου τυχαία, θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη μητρική VW. Έτσι, εκτός από το ηλεκτρικό Mii, το οποίο παρουσιάστηκε ήδη φέτος στην Έκθεση της Βαρκελώνης ως πρωτότυπο, η τριπλέτα των νέων ισπανικών Zero Emission Vehicle’s θα περιλαμβάνει, σύμφωνα πάντα με τις αποκαλύψεις του Mathhias Rabe, ένα 5θυρο οικογενειακό της μικρο-μεσαίας κατηγορίας που θα παρουσιαστεί το 2019 και θα βασίζεται στο δάπεδο MEB του γερμανικού γκρουπ, καθώς και ένα αντίστοιχης φιλοσοφίας 7θεσιο SUV, που θα πραγματοποιήσει το δικό του ντεμπούτο το 2020.

Η… αγία τριάδα της Seat θα ολοκληρωθεί με την πρεμιέρα ενός «μεγάλου» SUV to 2018, το οποίο θα ακολουθεί τα τεχνολογικά και όχι μόνο χνάρια του ομόσταβλου Skoda Kodiaq αποτελώντας, σύμφωνα με το αφεντικό της Seat, Luca de Meo, τη ναυαρχίδα της μάρκας. Ως γνωστόν, η ισπανική εταιρεία έχει προκηρύξει έναν… δημόσιο διαγωνισμό αναφορικά με την ονομασία του νέου αυτού Sport Utility Vehicle, η οποία θα ανακοινωθεί από τους ιθύνοντες της μάρκας τον προσεχή Οκτώβριο.

Από εκεί και πέρα, από τους εναπομείναντες τρεις αντικαταστάτες, σημείο αναφοράς αποτελεί το νέο Leon. Σύμφωνα με την αρχισχεδιαστή της μάρκας, Alejandro Mesonero, το μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας θα πραγματοποιήσει ένα «πολύ σημαντικό άλμα στην αισθητική» χρησιμοποιώντας λύσεις που θα προέρχονται από το γνώριμο τεχνολογικό ράφι του Ομίλου VW. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο στο εγγύς μέλλον η νέα γενιά του Seat Leon να είναι διαθέσιμη και σε plug-in υβριδική έκδοση ακολουθώντας έτσι τις επιταγές της σύγχρονης αυτοκίνησης. Από εκεί και πέρα, έως το 2020 η Seat αναμένεται να παρουσιάσει και τους αντικαταστάτες των λιγότερο εμπορικών μοντέλων της γκάμας της, Toledo και Alhambra.

Τέλος, σε ότι αφορά στις σπορτίφ εκδόσεις Cupra, οι ιθύνοντες της Seat επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά την ύπαρξη μιας τέτοια εκδοχής που για την περίσταση θα βασιστεί στο κατά τ’ άλλα ταπεινό Ateca. Μάλιστα, ο Matthias Rabe επιβεβαίωσε πως το νέο σούπερ-SUV της εταιρείας θα είναι τετρακίνητο με τον 2λιτρο κινητήρα του να αποδίδει περί τους 300 ίππους. Δυστυχώς, μια αντίστοιχη έκδοση για το μικρό Ibiza δεν προβλέπεται –τουλάχιστον προς το παρόν- μιας και ο Leca de Meo πιστεύει ακράδαντα πως τα αυτοκίνητα του είδους «έχουν μειούμενη εμπορική απήχηση».

Σε αντιδιαστολή, το αφεντικό της ισπανικής εταιρείας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το προσωνύμιο Cupra να συνοδέψει στο απώτερο μέλλον της κορυφαίες εκδόσεις των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!