X
Επικαιρότητα

4κύλινδρος υβριδικός κινητήρας από τη Ferrari;

Πόσο πιθανό άραγε είναι η Ferrari να ετοιμάζει έναν υβριδικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με 4κύλινδρη διάταξη;

Σύμφωνα με έγγραφα που έφερε στο φως της δημοσιότητας το Autoguide, η Ferrari φέρεται να κατέθεσε στο αρμόδιο γραφείο ευρεσιτεχνιών της ΕΕ μία «πατέντα» για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που «εμπεριέχει» έναν στρόβιλο/φτερωτή στο εσωτερικό των αυλών εξαγωγής που τροφοδοτεί μια ηλεκτρική γεννήτρια, που με τη σειρά της αποθηκεύει ενέργεια σε μία μπαταρία. Εν συνεχεία, η ενέργεια κατευθύνεται σ’ ένα ηλεκτρικό μοτέρ που ενεργοποιεί τους εμπρός τροχούς, στέλνοντας συγχρόνως ισχύ σ’ ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο συμπιεστή που μπορεί να διοχετεύσει αέρα στον ίδιο τον κινητήρα. Το αξιοπερίεργο είναι πως η όλη διάταξη δε βρίσκει εφαρμογή σ’ ένα 8κύιλνδρο, για παράδειγμα, θερμικό σύνολο, αλλά σ’ έναν «ταπεινό» 4κύλινδρο κινητήρα. Ο οποίος, στην προκειμένη απεικόνιση, κάλλιστα θα μπορούσε να είναι ένας… μισός V8.

Όπως και να ‘χει και με όλα τα σενάρια να είναι ανοιχτά, το βέβαιο είναι πως η όλη αυτή διάταξη έρχεται να εξασφαλίσει, σε θεωρητικό πάντα επίπεδο, μειωμένη υστέρηση απόκρισης του τούρμπο (turbo lag). Συγχρόνως δε, βελτιώνει, σύμφωνα με τους εμπνευστές της, τον παραγόμενο ήχο από το σύστημα εξαγωγής, καθώς η αύξηση του ρυθμού περιστροφής της φτερωτής συνεπάγεται με πιο υψίσυχνο ήχο._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!