Τόσο η BMW, όσο και η Mercedes, φαίνεται πως ακολουθούν τις ίδιες (σχεδόν) λύσεις όσον αφορά στη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης των επερχόμενων και κορυφαίων, ασφαλώς, προτάσεών τους στη μεσαία κατηγορία.
Πριν λίγους μόλις μήνες, αίσθηση στους απανταχού λάτρεις των σπορ μοντέλων από τη Βαυαρία είχε προκαλέσει η είδηση πως για πρώτη φορά στην ιστορία της η νέα BMW M5 θα υιοθετήσει ένα σύστημα μετάδοσης που θα επιτρέπει, για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με τη θηριώδη ισχύ των 600 περίπου ίππων του V8 υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα της, τη «μεταφορά» ροπής και στους εμπρός τροχούς. Αυτό ακριβώς επιβεβαίωσε, εμμέσως πλην σαφώς, με δηλώσεις του την περασμένη βδομάδα στο Σαλόνι του Παρισιού και ο Frank van Meel, το αφεντικό του M Division, αναφέροντας χαρακτηριστικά μιλώντας σε βρετανούς δημοσιογράφους πως «η νέα Μ5 θα συμπεριφέρεται όπως η σημερινή, με τη διαφορά ότι θα διαθέτει καλύτερη πρόσφυση».
Ανάλογες φαίνεται πως είναι οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί και από το στρατόπεδο της… Στουτγάρδης, το οποίο ετοιμάζει πυρετωδώς τη νέα Ε 63 AMG. Στο ίδιο μήκος κύματος, το κορυφαίο σεντάν του γερμανού κατασκευαστή θα εφοδιάζεται και αυτό με τη σειρά του με σύστημα τετρακίνησης. Με τη διαφορά σε σχέση με την βαυαρική σούπερ-μπερλίνα, ότι εδώ, το «παρών» θα δίνει και ένα σύστημα ανάλογο σε φιλοσοφία με εκείνο του ταπεινού Focus RS, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα για διασκεδαστικές πλαγιολισθήσεις αξιοποιώντας και εδώ τη δύναμη του 4λιτρου bi-turbo κινητήρα που θα φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό.
Όπως αποκαλύπτει στο Motoring ο Tobias Moers, ο άνθρωπος που ελέγχει τις τύχες της AMG, «η νέα Ε 63 AMG θα είναι πολύ γρήγορη, τετρακίνητη και θα διαθέτει drift mode». Σύμφωνα με μη κατονομαζόμενες προς το παρόν πηγές, το σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου θα έχει τη δυνατότητα να «στείλει» υπό δεδομένες συνθήκες μέχρι και το 100% της ροπής του κινητήρα στους πίσω τροχούς._Χ.Α.