Η Seat αναβαθμίζει για μια ακόμα φορά την κορυφαία έκδοση του Leon «προσθέτοντας» στην αντίστοιχη στέισον βάγκον, το γνωστό σύστημα τετρακίησης 4Drive.
Από τους 280 στους 290 και σήμερα, χάρη στις επεμβάσεις των ανθρώπων της Seat, στους 300 ίππους. Αυτή είναι και επισήμως η «νέα» ισχύ του γνώριμου 2λιτρου TSI κινητήρα, ο οποίος, εκτός από δυνατότερος, αποδεικνύεται και πιο «ροπάτος», μιας και η μέγιστη τιμή της σκαρφάλωσε από τα 350 στα 380 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 1.700 έως και τις 5.800 σ.α.λ. Παρά τα… χαρμόσυνα αυτά μηνύματα, προς το παρόν η Seat δεν ανακοινώνει στοιχεία που να αφορούν τις επιδόσεις που προσδίδει στην ανανεωμένη έκδοση Cupra ο «βιταμινούχος» TSI του Ομίλου VW, κάτι που προφανώς θα γίνει στο μέλλον σε χρόνο που θα επιλέξει η ίδια η ισπανική εταιρεία.
Το δεύτερο νέο αφορά στην προσθήκη τετρακίνησης αποκλειστικά, όμως, στην έκδοση ST (στέισον βάγκον) και όχι, όπως πολλοί ανέμεναν, στην υπόλοιπες. Το γνώριμο σύστημα 4Drive της εταιρείας συνδυάζεται για την περίσταση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με άγνωστες, προς το παρόν, σχέσεις.
Η αναβάθμιση συνεχίζεται και στον εξοπλισμό των νέων Cupra. Έτσι, μεταξύ άλλων, όλες οι παραλλαγές του μοντέλου θα διαθέτουν συστήματα, όπως τα Traffic Jam Assist, Lane Assist, Adaptive Cruise Control και Pedestrian Protection σε συνδυασμό με ηλεκτρικό χειρόφρενο, κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και Keyless Entry.
Όλες οι εκδόσεις της σειράς συνεχίζουν να διατίθενται με το γνωστό Cupra Drive Profile, χάρη στο οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Comfort, Eco, Sport, Individual και Cupra. Ανάλογα με την επιλογή, επηρεάζονται… καταλλήλως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC, ο βαθμός υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης, ο ήχος του κινητήρα καθώς και οι ρυθμίσεις του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου εμπρός διαφορικού._X.A.