Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε στο Σαλόνι του Παρισιού ότι η νέα Macan θα διατίθεται μ’ έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα.
Σύμφωνα με το γερμανικό εργοστάσιο, η ισχύς του 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα είναι 245 ίπποι και η μέγιστη ροπή του 370 Nm. Με τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να ορίζονται στα 185 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του φτάνει τα 8,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Συνδυαζόμενος με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – το πασίγνωστο πλέον PDK – είναι σε θέση να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,7 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 225 χλμ./ώρα. Προς το παρόν, η Porsche δεν ανακοινώνει ποιο είναι το υπόλοιπο line-up του «φρεσκαρισμένο» και best seller, ασφαλώς, μοντέλου της.
Κατά τ’ άλλα, η ανανεωμένη Porsche Macan παραμένει και στη 2λιτρη παραλλαγή της ακριβώς έτσι όπως την… αφήσαμε στα τέλη Ιουλίου, όταν και παρουσιάστηκε, διόλου τυχαία, στην Κίνα. Σε επίπεδο σχεδίασης, οι αλλαγές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν και τόσο εκτενείς, περιοριζόμενες απλώς στη νέα αισθητική των ζαντών (έως και 21 ίντσες), στους ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, στα λεπτότερα εμπρός φώτα και στο ενιαίο LED «σώμα» τους που ενώνει τα οπίσθια φωτιστικά σώματα.
Στην καμπίνα, οι διαφορές είναι περισσότερες και πιο διακριτές σε σχέση με την απελθούσα γενιά. Το ταμπλό είναι ανασχεδιασμένο ενσωματώνοντας το γνωστό σύστημα διασύνδεσης Porsche Communication Management στην κεντρική κονσόλα, το οποίο έχει… έδρα και σημείο αναφοράς την οθόνη αφής των 10,9 (από 7) πλέον ιντσών που βρίσκεται εκεί. Το «παρών» δίνουν επίσης το σύστημα Connected Plus, το οποίο μεταδίδει live πληροφορίες για δεδομένα που αφορούν την κίνηση στους δρόμους. Από εκεί και πέρα, το σχεδιαστικό ύφος είναι (αναμενόμενα) πιο σπορτίφ στις εκδόσεις GT, με όλες τις εκδόσεις να ενσωματώνουν πλέον συστήματα υποβοήθησης, όπως είναι για παράδειγμα το Traffic Jam Assist._Χ.Α.