Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για την έκδοση GSi του Opel Corsa που στα τέλη του καλοκαιριού ξεκινά την εμπορική της πορεία στις κατά τόπου αγορές.
Μπορεί η γερμανική εταιρεία να έχει ήδη αποκαλύψει μέσω διαδικτύου το νέο Opel Corsa GSi (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), εντούτοις μέχρι τώρα κρατούσε… μυστικές τις βασικές τεχνικές περγαμηνές του νέου της «μικρού».
Σήμερα, όμως, το μυστήριο λύνεται, με την εταιρεία να μας πληροφορεί πως κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου φιλοξενείται ένας 1.400άρης κινητήρας τούρμπο με ροπή 220 Nm από τις 3.000 έως και τις 4.500 σ.α.λ. και μέγιστη απόδοση 150 ίππων.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, η έκδοση GSi είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,9 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 207 χλμ./ώρα.
Άξιο αναφοράς είναι πως ο εν λόγω κινητήρας, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είναι… σύννομος με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp. Σύμφωνα με την Opel και τον κύκλο WLTP, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται 6,3-6,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να ορίζονται ανά χλμ. στα 147-143 gr.
Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC και τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες αποτελούν τα εχέγγυα για σπορττίφ συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, με το όλο πακέτο να συνδυάζεται προαιρετικά με ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών και ελαστικά 215/40.
Οπτικά, το Corsa GSI, το οποίο θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 3θυρη περιβολή, ξεχωρίζει χάρη στις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, το σμιλευμένο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις καπό, τη διαφορετική κυψελοειδή μάσκα, καθώς και από την απαραίτητη πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό δε, το οποίο προς το παρόν δεν αποκαλύπτεται, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει τα έξτρα σπορ καθίσματα της Recaro, ενώ στάνταρ θα είναι στοιχεία, όπως το δερμάτινο τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ._Χ.Α.