Η Honda ξεδιπλώνει το τεχνολογικό προφίλ του ηλεκτροκίνητου «μικρού» της που θα παρουσιαστεί επίσημα πριν το πέρας του 2019.
Το νέο Honda e είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας το οποίο δομείται πάνω σε μία ειδικά «αφιερωμένη» πλατφόρμα που προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το ιαπωνικό εργοστάσιο, η υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου του νέου Honda e, το οποίο θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χρονιά και θα κυκλοφορήσει μέσω του δικτύου της εταιρείας, αρχικά σε επιλεγμένες αγορές της γηραιάς ηπείρου, στις αρχές του 2020, έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και δυνατότητα φόρτισης μέσω συμβατικής σύνδεσης Type 2 AC ή ταχυφορτιστή CCS2 DC, μέσω του οποίου η ανάκτηση ενέργειας σε ποσοστό 80% ολοκληρώνεται σε χρόνο μόλις 30 λεπτών.
Διαβάστε επίσης: Κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέπτες για το ηλεκτρικό Honda e
Η σχετική υποδοχή φόρτισης στο νέο Honda e βρίσκεται στο μέσον του καπό, με διάφανο μάλιστα κάλυμμα, διαθέτοντας και σχετική φωτεινή – τύπου LED – ένδειξη για την κατάσταση φόρτισης. Σύμφωνα με το ιαπωνικό εργοστάσιο, ο ως άνω συσσωρευτής ενέργειας αναμένεται να εξασφαλίζει στο νέο Honda e μία αυτονομία κίνησης της τάξης των 200 περίπου χιλιομέτρων.
Διαβάστε επίσης: Ανοίγουν και επίσημα οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό Honda e
Σήμερα, η Honda αποκαλύπτει πως το νέο “e” θα τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 150 ίππων παράγοντας 300 Nm – τα οποία μεταφέρονται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς της κατασκευής. η οποία θα διακρίνεται για την ιδανική κατανομή των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες (50/50) και το χαμηλό κέντρο βάρους, που θα βρίσκεται σε μια απόσταση μόλις 50 εκ. από το έδαφος. Η ανάρτηση θα είναι ανεξάρτητη, όπως ανακοινώνει η Honda, με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πίσω, ενώ πολλά από τα επιμέρους τμήματα της να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για λόγους διατήρησης του βάρους σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα._X.A.