Σημαντική επέτειος για το επιτυχημένο ιαπωνικό SUV, με τις τρεις γενιές του να έχουν πουλήσει πάνω από 1.500.000 μονάδες.
Γνωστή και για το πολύ επιτυχημένο εμπορικά PHEV (το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό σε όλο τον κόσμο) η οικογένεια Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων, πάνω από 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, ενώ τώρα επεκτείνεται και στην Κίνα. Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας. Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi –βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα– έχει και στρατηγική σημασία. Με την κυκλοφορία του ανανεωμένου Outlander (MY16) πριν από ένα χρόνο, η MMC ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια όπου κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), με διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων.
Οι 3 μεγαλύτερες Παγκόσμιες αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Αύγουστο 2016):
Ευρώπη: 260.000 μονάδες
Β. Αμερική: 82.000 μονάδες
Β. Ασία: 65.000 μονάδες
Οι 3 μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Σεπτέμβριο 2016):
Ηνωμένο Βασίλειο: 32.203 μονάδες
Ολλανδία 26.467 μονάδες
Γερμανία: 18.476 μονάδες