Η πρεμιέρα του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της VW έγινε το 2003 και πλέον αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους τύπους μετάδοσης στη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, σχεδόν το 88% των αυτοκινήτων που πωλούνταν στις κατά τόπου αγορές της Β. Αμερικής ήταν εφοδιασμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στην Ευρώπη, σε αντίθεση, ο συγκεκριμένος τύπος μετάδοσης αντιπροσώπευε μόλις το 14% των ταξινομημένων οχημάτων αντικατοπτρίζοντας παράλληλα και τη διαφορετική φιλοσοφία στις δύο αυτές πλευρές του Ατλαντικού στο συγκεκριμένο τομέα. Η VW, με μία κίνηση-ματ το 2003, ήταν η πρώτη εταιρεία που έβαλε σε μαζική παραγωγή το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό πλέον DSG, «προσαρμόζοντάς» το ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού στην έκδοση R32 του δημοφιλούς μικρομεσαίου της μοντέλου: του Golf.
Δεκαπέντε χρόνια αργότερα, το κιβώτιο DSG αντιπροσωπεύει στη γκάμα του Golf το 40% των πωλήσεων του μοντέλου. Στην περίπτωση του Golf Sportvan, το μερίδιο αυτό φτάνει σήμερα στο 50%, στο Polo στο 30%, ενώ σε ανάλογα υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η απήχησή του στα T-Roc και Tiguan. Ειδικά δε στην περίπτωση του Tiguan Allspace, το DSG εξοπλίζει το 90% των πωληθέντων μοντέλων. Στα Passat, Passat Estate και Arteon, το μερίδιο φτάνει αντίστοιχα στο 60%, 70% και 80%.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, από το 2003 μέχρι σήμερα έχουν διατεθεί πάνω από 26.000.000 οχήματα στο σύνολο των μαρκών του VW Group που εφοδιάζονται με το συγκεκριμένο τύπο κιβωτίου.
Αυτή τη στιγμή, η VW προσφέρει διάφορους τύπους του εν λόγω κιβωτίου, με 6 ή 7 σχέσεις, οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι ώστε να αντέχουν σε ροπή της τάξης των 250 (DQ200-7), 400 (DQ260-6), 420 (DQ381-7) και 550 Nm (DQ500-7). Το «παρών» δίνει τέλος και ένα DSG κιβώτιο για τα υβριδικά μοντέλα Passat GTE και Golf GTE, το DQ400Ε-6._Χ.Α.