X
Επικαιρότητα

10 χρόνια Volvo Car Hellas

Δέκα χρόνια συμπληρώνονται αυτόν τον μήνα από τη ίδρυση της Volvo Car Hellas. Ήταν Ιούλιος του 2002 όταν ξεκίνησε η νέα εποχή για τη Volvo στην Ελλάδα.

Δέκα χρόνια συμπληρώνονται αυτόν τον μήνα από τη ίδρυση της Volvo Car Hellas. Ήταν Ιούλιος του 2002 όταν ξεκίνησε η νέα εποχή για τη Volvo στην Ελλάδα.
Στα κεντρικά της σουηδικής μάρκας στο Γκέτεμποργκ είχε ληφθεί η στρατηγική απόφαση για μία πιο άμεση παρουσία στην ελληνική αγορά με την ίδρυση μίας θυγατρικής εισαγωγικής εταιρείας.
Η Volvo Car Hellas ιδρύθηκε με σκοπό να επενδύσει ακόμα περισσότερο πάνω στις γερές βάσεις που είχε θεμελιώσει ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ο μέχρι τότε εισαγωγέας της Volvo στην Ελλάδα. Στόχος, η περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη της μάρκας, η διεκδίκηση μεριδίων αγοράς αντίστοιχων αυτών στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη και η παροχή ακόμα καλύτερων υπηρεσιών στους κατόχους αυτοκινήτων Volvo.
Στα δέκα χρόνια που πέρασαν τα αποτελέσματα δικαίωσαν τους εμπνευστές της δημιουργίας της Volvo Car Hellas. Μέσα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, το 2005, οι πωλήσεις της Volvo στην ελληνική αγορά έφτασαν τα 2.805 αυτοκίνητα, εκτοξεύοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην Ελλάδα στο 1%, πέντε φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2002. Δύο χρόνια αργότερα, το 2007, οι ετήσιες πωλήσεις της Volvo ήταν 2.967 αυτοκίνητα, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο 1,1%.
Την τελευταία τριετία, με τη γνωστή μεγάλη πτώση της αγοράς αυτοκινήτου, η Volvo Car Hellas πέτυχε η μάρκα όχι μόνο να διατηρήσει το μερίδιό της στην αγορά αλλά και να το αυξήσει σημαντικά. Χαρακτηριστικά, το 2011 το μερίδιο της Volvo στη χειμαζόμενη Ελληνική αγορά ανέβηκε στο 1,5%, με πωλήσεις 1.445 επιβατικών αυτοκινήτων, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011.
Αντίστοιχα είναι τα μεγέθη και για τη χρονιά που διανύουμε: σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η σουηδική μάρκα το πρώτο εξάμηνο του 2012 είναι η μόνη από τις 20 πρώτες μάρκες της Ελληνικής αγοράς που έχει να επιδείξει θετικό πρόσημο, καθώς οι μέχρι τώρα ταξινομήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της χρονιάς που πέρασε. Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τη σουηδική μάρκα αν συνυπολογιστεί ότι η Volvo προέρχεται από μία ήδη πολύ επιτυχημένη χρονιά, το 2011, όπου σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!