Tο Peugeot 207 έσπασε το φράγμα της παραγωγής ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια. Με πωλήσεις σε περισσότερες από εκατό χώρες, το 207 το 2007 ξεπέρασε τον στόχο των πωλήσεων κατά 20.000 αυτοκίνητα, φθάνοντας συνολικά τις 521.000 μονάδες. Με ταξινομήσεις περισσότερων από 440.000 αυτοκινήτων κατά το πρώτο πλήρες έτος εμπορικής κυκλοφορίας, το 207 είναι πρώτο στην κατηγορία Β στην Ευρώπη. Αυτή η κατηγορία, που αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο της ευρωπαϊκής αγοράς, είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές καθώς περιλαμβάνει περισσότερα από 70 διαφορετικά αυτοκίνητα. Στην αγορά των coupe cabriolet, το 207CC ακολουθεί τα βήματα του 206CC και είναι και αυτό πρώτο στην κατηγορία του, με πωλήσεις 45.000 αυτοκινήτων το 2007.
Από τον Απρίλιο του 2006, που κυκλοφόρησε η 3θυρη και 5θυρη έκδοση του 207, έως τον Νοέμβριο του 2007 που παρουσιάστηκαν τα 207SW RC και SW Outdoor, η γκάμα του 207 εμπλουτίζεται με αμείωτο ρυθμό:
Απρίλιος 2006 : 3θυρη και 5θυρη έκδοση
Σεπτέμβριος 2006: 207 1,6 lt THP, με κινητήρα βενζίνης, με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό, προϊόν της συνεργασίας μεταξύ PSA Peugeot Citroen και BMW Group.
Φεβρουάριος 2007: 207 CC
Απρίλιος 2007: 207 SW
Νοέμβριος 2007: 207 SW Outdoor και 207 SW RC.
Καθένα από αυτά τα αμαξώματα συνοδεύεται από μία ευρεία γκάμα κινητήρων που αποτελείται από πέντε κινητήρες βενζίνης τελευταίας γενιάς και τρεις κινητήρες diesel.
Το 207 κατασκευάζεται σε τρία εργοστάσια στην Ευρώπη, με ρυθμό παραγωγής 2.500 αυτοκινήτων ημερησίως. Από το εργοστάσιο στο Poisssy, στα περίχωρα του Παρισιού, παράγονται τα 3θυρα και 5θυρα 207, τα 207RC, τα 207 SW όπως επίσης και οι εκδόσεις Outdoor και RC. Το εργοστάσιο της Trnava στη Σλοβακία παράγει από το 2006 τα 3θυρα και 5θυρα αμαξώματα 207, ενώ το εργοστάσιο στη Μαδρίτη κατασκευάζει το 207 CC όπως επίσης 3θυρα και 5θυρα 207.