Η μπαταρία και η πρίζα μπαίνουν για τα καλά πλέον και στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Και όχι άδικα.
Το Groupe PSA, αλλά και η Toyota, γνωστοποίησαν σήμερα τα σχέδια του προκειμένου να φέρουν στο φως από το επόμενο κιόλας έτος και πριν τα τέλη του μια γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που θα κινούνται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα.
Στην περίπτωση του γαλλικού ομίλου πρόκειται για τα Opel/Vauxhall Combo-e, Peugeot e-Partner και Citroen e-Berlingo, ενώ για την Toyota Motor Corp για το Proace City, τα οποία θα «κουβαλούν» μια υδρόψυκτη μπαταρία με χωρητικότητα 50 kWh που θα μπορεί να φορτίζεται σε φορτιστή με ισχύ έως και 100 kW.
Από εκεί και πέρα, όλα τα ως άνω ηλεκτρικά LCVs θα είναι διαθέσιμα με on-board φορτιστές (μονοφασικούς ή τριφασικούς) των 7,4 kW ή 11 kW. Ο δε ηλεκτροκινητήρας τους θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 ίππους.
Όπως ανακοινώθηκε για λογαριασμό του Groupe PSA, τα ηλεκτρικά van του ομίλου και η συστοιχία των μπαταριών θα κατασκευάζονται στο Vigo της Ισπανίας, οι ηλεκτροκινητήρες στο Tremery της Γαλλίας και η μετάδοση στη γαλλική επίσης μονάδα στη Valenciennes.