Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του ανανεωμένου Polo βάζει στο επίκεντρο το οικονομικό προφίλ σε επίπεδο κτήσης αλλά και χρήσης.
Ο νέος 3κύλινδρος 1.400άρης TDI στην πιο αδύναμη εκδοχή με 75 ίππους παίρνει τη θέση του παλαιότερου τεχνολογικά 1.2 TDI, προσφέροντας ουσιαστική αναβάθμιση στο κομμάτι των επιδόσεων. Και αυτό κυρίως χάρη στην επιπλέον ροπή αλλά και στην ανάπτυξή της σε πιο χαμηλές στροφές, προς όφελος της ελαστικότητας. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως με το νέο κινητήρα το Polo κερδίζει 1,1 δλ. έναντι του 1.2 TDI στην εκκίνηση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, ενώ το όφελος είναι ακόμα μεγαλύτερο στις επιταχύνσεις εν κινήσει, για παράδειγμα για τα 80-110 χλμ./ώρα με 4η και 5η, όπου το 1.4 TDI χρειάζεται 8,9 και 11,9 δλ., όταν οι αντίστοιχοι χρόνοι για τον προκάτοχό του ήταν 10,3 και 13,9 δλ. Ωστόσο, σε σχέση με την πιο ισχυρή και ταχύτερη έκδοση των 90 ίππων, δεν προσφέρει κάποιο όφελος στην κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. και στις δύο περιπτώσεις. Την ίδια στιγμή, ο εν λόγω κινητήρας προσφέρεται μόνο με το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Conceptline, από το οποίο απουσιάζουν κάποια στοιχεία άνεσης, ή εναλλακτικά στην έκδοση BlueMotion (με αεροδυναμικό πακέτο, ελαστικά χαμηλής αντίστασης και πιο μακριά 5η σχέση), που, αν και πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση -της τάξης των 5,8 λίτρων/100 χλμ.-, είναι η ακριβότερη της πετρελαιοκίνητης σειράς. Έτσι, το 75άρι Polo TDI δείχνει να στρέφεται περισσότερο στο πεδίο των εταιρικών πωλήσεων, καθώς, με μια επιβάρυνση που δεν ξεπερνά τα 1.000 ευρώ, υπάρχει η επιλογή της ταχύτερης, αντίστοιχα οικονομικής σε καύσιμο και καλύτερα εξοπλισμένης έκδοσης Trendline των 90 ίππων, που δείχνει περισσότερο εύστοχη._ 4Τ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
> ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.422 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 75 ίπποι/3.000-3.750 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 21,4 χλγμ./1.500-2.000 σ.α.λ. > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 13,8 δλ.* > 50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 3η: 5,1 δλ.* > 80-110 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 4η: 8,9 δλ.* > 120-140 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΜΕ 5η: 12,9 δλ.* > 120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 61,2 μ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 173 χλμ./ώρα > ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 6,3 λίτρα/100 χλμ.* > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 94 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ (5θ): 14.925 ευρώ (13.795 με απόσυρση)
*ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 4Τ