Η Volkswagen παρουσίασε μια νέα γκάμα κινητήρων, όπως επίσης και την τεχνολογία που συνοδεύει τα μοντέλα της. Στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Wolfsburg της Γερμανίας, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το Touran με το νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού TSI.
Η Volkswagen παρουσίασε μια νέα γκάμα κινητήρων, όπως επίσης και την τεχνολογία που συνοδεύει τα μοντέλα της. Στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Wolfsburg της Γερμανίας, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το Touran με το νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού TSI.
Πρόκειται για το γνωστό από το Golf GT κινητήρα, ο οποίος όμως διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις και με τη συνεργασία δύο υπερσυμπιεστών, αποδίδει 140 ίππους έναντι των 170 ίππων του Golf. Η γερμανική εταιρεία προέβη σε αυτήν την κίνηση προκειμένου η λειτουργία του κινητήρα να εναρμονιστεί με τη γενικότερη φιλοσοφία του μοντέλου. Λιγότερο εκρηκτικό από το Golf GT, το Touran TSI εντυπωσιάζει με τα αποθέματα ροπής του, που είναι διαθέσιμα από τις μόλις 1.500 σ.α.λ.
Αντιστρόφως, ο diesel κινητήρας των 2,0 λίτρων έγινε ισχυρότερος, φθάνοντας σε απόδοση τους 170 ίππους/4.200 σ.α.λ. και τα 35,7 χλγμ./1.750 σ.α.λ. και προορίζεται επίσης για τα Golf και Touran. Ακολούθως, ένας δίλιτρος κινητήρας EcoFuel με απόδοση 109 ίππους θα εξοπλίζει το Touran και έρχεται να καλύψει τις όποιες οικολογικές ανησυχίες έχουν για το μέλλον οι Γερμανοί κατασκευαστές.
Τέλος, στη συνέντευξη Τύπου, μεταξύ άλλων, αναφορά έγινε για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, που συνοδεύει από το 2003 τις περισσότερες από τις γρήγορες κατασκευές του Group VW._Γ.Καλ.