H VW παρουσίασε στην Γερμανία το νέο της transporter με δυνατότητα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς.
Ολοένα και πιο σκληρή γίνεται η μάχη στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων. Οι εταιρείες βγάζουν έναν έναν τους άσσους από τα μανίκια τους και η ενδεχόμενη απελευθέρωση του πετρελαίου και εντός της Πρωτεύουσας, ειδικά μετά τις τελευταίες αισιόδοξες δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών κ. Λιάπη, αναζωπυρώνει ακόμη πιο πολύ το ενδιαφέρον και για την ελληνική αγορά.
Συμβαδίζοντας λοιπόν με τις απαιτήσεις των καιρών, η VW πραγματοποίησε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, την πρώτη παρουσίαση της πέμπτης γενιάς (T5) του τετρακίνητου transporter, με τον κωδικό «4Motion». Που αλλού φυσικά από την Γερμανία και συγκεκριμένα σε μία πολύ ενδιαφέρουσα χωμάτινη διαδρομή, με ποικιλία δυσκολιών και πολύ λάσπη, πολλοί δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν τις δυνατότητες της νέας επαγγελματικής πρότασης της VW σε «off road» καταστάσεις!
Καινοτομία του «Τ5» η ύπαρξη του συστήματος κλειδώματος του διαφορικού (τύπου) «Haldex», το οποίο δίνει την δυνατότητα στο όχημα να διανέμει την κίνηση και στους δύο άξονες, σε επίπεδο περίπου 50:50. Ο οδηγός του 4Motion έχει την δυνατότητα ενεργοποίησης αυτής της λειτουργίας, πατώντας ένα κουμπί που βρίσκεται στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Ένα από τα μεγάλα υπέρ του συστήματος Haldex, ειδικά σε «λασπωμένες» συνθήκες όπως αυτές που δοκιμάσαμε εχθές το μοντέλο της VW, είναι η αρμονική συνύπαρξη και λειτουργία των συστημάτων ABS, ASR, EDS και ESP.
Βασικό «ατού» του μοντέλου ιδικά σε περιπτώσεις που κινείται μεταφέροντας μεγάλα φορτία και ειδικά σε χωμάτινες επιφάνειες, είναι οι κοντές σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων με το οποίο είναι εφοδιασμένη όλη η γκάμα του 4Motion.
Δύο επιλογές σε κινητήρες έχουν οι υποψήφιοι αγοραστές του transporter της VW. H μία αφορά αυτούς που έχουν μέχρι στιγμής το δικαίωμα να έχουν στην κατοχή τους πετρελαιοκίνητο όχημα και είναι χωρητικότητας 2,460 κ.εκ. και απόδοσης 130 ίππων και η δεύτερη αφορά (προς το παρόν για την ελληνική αγορά) τους κατοίκους της Πρωτεύουσας και είναι χωρητικότητας 3,189 κ.εκ. και απόδοσης 235 ίππων.
Το μοντέλο διατίθεται εδώ και λίγες μέρες στην ελληνική αγορά σε βενζινοκίνητη αλλά και πετρελαιοκίνητη έκδοση, με τιμές 44.550 και 37.605 ευρώ αντίστοιχα._Μ.Σαλ.