Άνετο και οικονομικό αποδεικνύεται το Αuris με τον κινητήρα των 1,33 λίτρων, συνιστώντας μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις με οικολογικό περιεχόμενο στη μικρομεσαία κατηγορία.
Easy driving…
«Πόσες, όμως, παραχωρήσεις θα πρέπει να κάνεις, αν επιλέξεις ένα μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας με κινητήρα χαμηλού κυβισμού και έμφαση στην οικονομική λειτουργία;» Σε αυτό το ερώτημα μας δόθηκε η ευκαιρία να απαντήσουμε αρκετές φορές, ταξιδεύοντας -συχνά, μάλιστα, με τέσσερις επιβάτες- στο ημιαστικό και επαρχιακό μας δίκτυο: «Τελικά, όχι πολλές». Χρειάζεται σχεδόν πάντα να καταφύγεις στον επιλογέα και να «κατεβάσεις» μέχρι και δύο σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, για να προσπεράσεις. Επίσης, η 6η ταχύτητα έχει τόσο μακριά κλιμάκωση, που στην πράξη μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μόνο στις ευθείες χωρίς ανωφέρειες. Οι συμβιβασμοί σου, όμως, τελειώνουν, καθώς από εκεί και πέρα υπερισχύουν η φιλική οδική συμπεριφορά, η άνεση, η ποιότητα κύλισης και τα πολύ αποτελεσματικά φρένα, που χρειάζονται μόλις 54,8 μ. για να ακινητοποιήσουν το Αuris 1.33 από τα 120 χλμ./ώρα. Όσο για το τιμόνι του, μπορεί να μην έχει την καλύτερη αίσθηση στην κατηγορία, ωστόσο είναι πολύστροφο και «κόβει» περισσότερο στους επιτόπιους ελιγμούς.
Easy living…
Από πλευράς άνεσης επιβατών, το μικρότερο σε κυβισμό Αuris στέκεται, όπως είναι φυσικό, στο ίδιο επίπεδο που χαρακτηρίζει και τα ισχυρότερα «αδελφάκια» του. Ο χώρος που αναλογεί σε όσους κάθονται στις πίσω θέσεις είναι πολύ ικανοποιητικός, ενώ υπάρχει και ο απαιτούμενος «αέρας» για τα κεφάλια τους. Σε συνδυασμό με την άριστη ρύθμιση του πίσω ημιάκαμπτου άξονα, το ταξίδι τους παραμένει ανέφελο, ενώ στα ντουλαπάκια και στις θήκες για μικροαντικείμενα βολεύονται τα πάντα. Μοναδική ένσταση η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, που, εκτός από σχετικά «παράφωνη» αισθητικά, δεν είναι και ιδιαίτερα πρακτική, αφού σχεδόν εμποδίζει την πρόσβαση στο αποθηκευτικό «κουτάκι» που βρίσκεται από κάτω της.
Στο διά ταύτα…
Το Τoyota Auris 1.33 προσφέρεται στη χώρα μας σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, με δύο επίπεδα εξοπλισμού, Casual και Unique. Η βασική έκδοση Casual κοστίζει στην 3θυρη εκδοχή της 14.720 ευρώ και στην 5θυρη 15.500. Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που προβλέπεται για την απόκτησή του ορίζει προκαταβολή από 0%, χρονική διάρκεια εξόφλησης από 12 έως 24 μήνες και ετήσιο επιτόκιο 6%, συμπεριλαμβανομένης της νόμιμης εισφοράς 0,6%. Επίσης, σε κάθε αγορά του ισχύει και έκπτωση ύψους 800 ευρώ.
TOYOTA AURIS 1.33
ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/ΦΡΕΝΑ/ΑΝΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ
ΚΑΤΑ/ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
ΤΟ START & STOP, ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΘΟΡΥΒΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ
ΠΙΟ «ΚΟΝΤΗ» ΤΗΝ 6η ΣΧΕΣΗ
TOYOTA AURIS 1.33 ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.329 κ.εκ. ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ 101 ίπποι/6.000 σ.α.λ. ΜΕΓ. ΡΟΠΗ 15,5 χλγμ./3.800 σ.α.λ. ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Εμπρός ΚΙΒΩΤΙΟ Χειροκίνητο 6 σχέσεων ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική δοκός ΠΙΣΩ Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική δοκός ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΗΚΟΣxΠΛΑΤΟΣxΥΨΟΣ 4.220×1.760×1.515 χλστ. ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.600 χλστ. ΒΑΡΟΣ* 1.252 κιλά ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 354 λίτρα ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ* 0-100 χλμ./ώρα 11,9 δλ. ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ* 120-0 χλμ./ώρα 54,8 μ. ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 175 χλμ./ώρα ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ* 7,4 λίτρα/100 χλμ. ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 135 γρ./χλμ.
*ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 4T