Υγραεριοκίνηση: Πόσο συμφέρει τελικά;
Μπορεί η υγραεριοκίνηση να αποτελέσει το ιδανικό αντίδοτο απέναντι στις «οικονομικά βλαβερές» συνέπειες της βενζίνης; Για την περίσταση, επιστρατεύουμε το Nissan Qashqai 1.6 LPG και δοκιμάζοντάς το στη χώρα μας, απαντάμε στο φλέγον αυτό ερώτημα.
Συγκρίνουμε το νέο Citroen DS3 1.6 THP με τον ανταγωνισμό
Το Mini έχει βρει τη συνταγή, η MiTo αναβαθμίστηκε και το Ibiza FR τα έχει όλα και συμφέρει. Μέσα σε όλα αυτά, η Citroen κάνει με το νέο DS3 μια κίνηση με όραμα και ξεκάθαρο στόχο. Ας δούμε το αποτέλεσμα της μεταξύ τους αντιπαράθεσης.
Συγκρίνουμε: Opel Astra 1.6T- VW Golf 1.4 TSI DSG (160 PS)
Αντιπαραβάλλουμε την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1,6 λίτρων του νέου Opel Astra με το VW Golf, που για την περίσταση κινείται από τον 1.400αρη TSI κινητήρα των 160 ίππων σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο της εταιρείας.
Συγκρίνουμε: Renault Megane 1.4 TCe – Toyota Auris 1.6
Στην πλέον ανταγωνιστική κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των μικρομεσαίων, το ανανεωμένο Toyota Auris 1.6 βρίσκει απέναντί του τον ισχυρό ανταγωνισμό του Renault Megane με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.400 κ.εκ.
Συγκρίνουμε τα Citroen C3 1.4 και Kia Venga 1.4 με τους ανταγωνιστές τους
Οι αφίξεις στην ελληνική αγορά των νέων Citroen C3 και Kia Venga, στις εκδόσεις των 1,4 λίτρων, δίνουν νέα τροπή στις ισορροπίες της σούπερ μινι κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo MiTo QV στην πίστα των Μεγάρων
Για κάποιους το τετράφυλλο τριφύλλι είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την τύχη, για τους φίλους της Αυτοκίνησης όμως είναι συνυφασμένο με την αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo.
Ford Focus RS – Mitsubishi Lancer Evo – Seat Leon Cupra R – VW Scirocco R
Ειδικές διαδρομές στο βουνό του Πάρνωνα με Ford Focus RS, Mitsubishi Lancer Evo, Seat Leon Cupra R και Volkswagen Scirocco R.
Fiat Punto Evo 1.4 – Toyota Yaris 1.33
Ανανέωση φώναξαν οι Ιταλοί και εγένετο Punto EVO με τις ουσιαστικές αλλαγές στο βιογραφικό του. Στο διάβα του το Toyota Yaris με πιο επιδερμικό facelift, αλλά πολλή ουσία.
Chevrolet Spark 1.2 – Hyundai i10 1.2
Με τη «μάχη» κόστους, εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωσης καυσίμου να είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, η κατηγορία Α αποτελεί πρόσφορο έδαφος για σχεδόν κάθε κατασκευαστή.
Δοκιμάζουμε τη Citroen C5 1.6 TΗΡ
Η τοποθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1.6 λίτρων στη C5 δίνει χρηστικές και φορολογικές λύσεις, ανεβάζοντας κάθετα την εμπορικότητα του μοντέλου.