Δοκιμάζουμε Ford Kuga 1.5 Ecoboost 182 PS Auto AWD
Ένα μεγάλο SUV με μικρό αλλά δυνατό βενζινοκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο, τετρακίνηση και την υπογραφή της Ford σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά
Δοκιμάζουμε: Volvo V40 CrossCountry T3 Auto
Το Volvo V40 μπαίνει στο δεύτερο κύκλο της καριέρας του με μια σειρά διακριτικών αισθητικών παρεμβάσεων αλλά και μια πιο σημαντική τεχνολογική ανανέωση σε κινητήρες και μετάδοση.
Balkan Express! Volume 2…
Ίδιο πλήρωμα, νέος κινητήρας στο Opel Mokka, και φύγαμε και πάλι για τα Βαλκάνια. Αυτήν τη φορά όμως σε διαφορετικά μέρη, με ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία σε εικόνες και τεράστιες αντιθέσεις στα συναισθήματα.
Opel Mokka 1.6 CDTi 4×4
Μετά τα Meriva και Astra, o νέος 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας βρίσκει θέση και στο Mokka, αφήνοντας πίσω τις όποιες παθογένειες εμφάνιζε ο αντίστοιχος των 1.700 κ.εκ. στο παρελθόν.
Suzuki Vitara AllGrip 1.6 DDis
Το Vitara, ένας από τους τελευταίους των Μοϊκανών, έπειτα από είκοσι επτά χρόνια «σκληρής» πορείας στις αγορές, υποχωρεί στις σύγχρονες επιταγές. Πιο άνετο, πιο πολιτισμένο, αφήνει το αδερφό Jimny να ξελασπώνει για λογαριασμό της Suzuki στα δύσκολα, και βάζει σε πρώτο πλάνο τον αστικό χαρακτήρα.
Δοκιμάζουμε: Fiat 500X 1.4 Multiair 170hp 4×4 AT9
Mε κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.400 κ.εκ. απόδοσης 170 ίππων, η συγκεκριμένη είναι η ισχυρότερη εκδοχή του Fiat 500X.
VW Polo 1.4 TDI 75 PS
Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του ανανεωμένου Polo βάζει στο επίκεντρο το οικονομικό προφίλ σε επίπεδο κτήσης αλλά και χρήσης.
Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi
Προσθετική 204 χλστ. στο μήκος και 143 λίτρων στο πορτ μπαγκάζ οι διαφορές σε σχέση με το «απλό».
Δοκιμάζουμε: BMW X4 xDrive 20d
Με χαμηλότερο κόστος κτήσης και χρήσης, η BMW X4 αποτελεί την πλέον προσιτή έκδοση της σειράς διατηρώντας πάντα έντονο το στοιχείο της διαφορετικότητας.
Suzuki Celerio
Η ντεμοντέ εξωτερική εμφάνιση του νέου μικρού της Suzuki δεν προϊδεάζει για όσα μπορεί να προσφέρει στον κάτοχό του.