BMW i8
Η επικράτηση των υπολογιστών έναντι του ανθρώπινου μυαλού οδήγησε στην επανάσταση της τεχνολογίας. Σήμερα η επιβολή τους απέναντι στην κλασική μηχανολογία φαίνεται πως ξαναγράφει τους νόμους της αυτοκίνησης.
Ssangyong Tivoli 1.6 Auto
Έπειτα από μερικές «κούφιες» ριξιές, φαίνεται πως αυτήν τη φορά η SsangYong είναι εντός στόχου, και αυτό γιατί το απλό πολλές φορές μπορεί να είναι και αρκετά αποτελεσματικό.
Toyota Auris 1.2 D-4T
O άνεμος ανανέωσης του Auris φέρνει σπουδαία νέα κάτω από το καπό: επιτέλους, η Toyota μπαίνει στο παιχνίδι της υπερτροφοδότησης.
Audi A1 Sportback 1.0 TFSI ULTRA S Tronic
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Audi προσθέτει στην γκάμα της έναν 3κύλινδρο κινητήρα, και σίγουρα η επιλογή του ομίλου VAG να συνδυάσει το ξεκίνημα της καριέρας του νέου 1.000άρη TFSI με την premium μάρκα του αποτελεί σαφή ένδειξη του ρόλου του εν λόγω συνόλου στο άμεσο μέλλον.
Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 Auto
Με την αναβαθμισμένη, πιο δυνατή και «πράσινη» έκδοση του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα αλλά και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο, το Peugeot 308 εμπλουτίζει τη λίστα των ατού του και ενισχύει την παρουσία του στη μάχη της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 PS AWD
Οι Ιάπωνες χτυπούν ξανά με την πιο εξευρωπαϊσμένη εκδοχή του CR-V, που πέραν των αισθητικών στοιχείων διαθέτει και έναν κινητήρα-διαμάντι στα 1.600 κ.εκ.
VW Golf 1.0 TSI BlueMotion
Σαράντα χρόνια πέρασαν, και το Golf γύρισε εκεί από όπου ξεκίνησε, δηλαδή σε ένα 1.000άρη κινητήρα. Μόνο που η τεχνολογία έχει βάλει και με το παραπάνω το χεράκι της για ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Seat Ibiza 1.0 ECO TSI 110 PS
Ο νέος 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του γερμανικού γκρουπ εξοπλίζει τώρα και το Seat Ibiza, και έτσι στην ανανεωμένη εκδοχή του έχει έναν παραπάνω λόγο να συγκεντρώνει πάνω του τα βλέμματα.