top icon

Test Drive

Ενώ στις σελίδες του τεύχους Ιανουαρίου διασταυρώνονται ήδη δύο στυλάτα κόμπακτ SUV όπως το νεοφερμένο VW T-ROC 1.0 TSI και το «διαστημικό» Toyota C-HR 1.2T, πιάνουμε στα χέρια μας και το 1.500άρη T-ROC με τον TSI των 150 ίππων.

Αφού ρίξαμε απευθείας στα βαθιά το ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο Kia Rio, ας δούμε αν και κατά πόσο είναι πιο ολοκληρωμένη η πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1.4 CRDi των 90 ίππων και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Τα πλήρωμα του χρόνου για μια «περιεκτική» ανανέωση ήρθε και για το μικρομεσαίο οικογενειακό της Peugeot που για την περίσταση εστιάζει λιγότερο στη φρεσκαρισμένη εμφάνισή του και περισσότερο σε στοιχεία τεχνολογίας που είναι άμεσα συνυφασμένα με τον εξοπλισμό και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού του. 

Η βενζινοκίνητη έκδοση των 1,2 λίτρων του νέου Qashqai με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων έρχεται να αθροίσει επιπλέον πλεονεκτήματα στο δημοφιλές SUV της ιαπωνικής εταιρείας παρά να του στερήσει «πόντους» σε επιμέρους τομείς.

Η υβριδική έκδοση της Porsche Panamera αποκτά μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αυτονομία κίνησης και φυσικά βελτιωμένες επιδόσεις, διατηρώντας όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το κορυφαίο τετραθέσιο σεντάν της γερμανικής εταιρίας.

Η οικογένεια των μοντέλων της VW που κινούνται με φυσικό αέριο συνεχώς εμπλουτίζεται και το Polo TGI έρχεται να καλύψει το κενό που υπήρχε στο μέσον της γκάμας.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ