Peugeot 5008 GT: Το δοκιμάζουμε
To νέο Peugeot 5008 αποχωρίζεται το μανδύα του πολυμορφικού, όχι όμως και τις ιδιότητές του, που εύστοχα καταφέρνει να κρύψει μέσα σε ένα πιο... πιασάρικο -λόγω εποχής- καλούπι SUV.
Δοκιμάζουμε το Hyundai i30 Fastback 1.0T-GDi 120 PS
Δεν είναι 5θυρο χάτσμπακ. Ούτε όμως και «κλασσικό» 4θυρο σεντάν. Γιατί, απλά, είναι ένα 5θυρο Fastback. Ο λόγος για το τρίτο κατά σειρά μέλος της μικρομεσαίας οικογένειας i30 της Hyundai, που για την περίσταση παίρνει κίνηση από τον γνωστό και μη εξαιρετέο πλέον υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη κινητήρα βενζίνης των 120 ίππων της εταιρείας.
Kia Picanto: Οδηγούμε το 1.0Τ X Line των 100 ίππων
Ο βασιλιάς της πόλης, Kia Picanto και μάλιστα στην έκδοση X Line 1.0 turbo 100 ίππων άρχισε να γράφει χιλιόμετρα μαζί μας.
Skoda Karoq 1.5 TSI DSG-7: Το πλήρωμα του χρόνου
Ο καιρός ωρίμασε ώστε η Skoda και κάθε μοντέλο της να ξεφορτωθεί το πολυειπωμένο «best value for money», και πλέον να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε κατηγορία για χίλιους δύο άλλους λόγους. Το ολοκαίνουργιο Karoq έρχεται να αποδείξει του λόγου το αληθές χωρίς «ναι μεν, αλλά».
Δοκιμάζουμε το Seat Arona 1.0 ECO TSI 115 PS: Στα «must» της εποχής!
Δώστε στο λαό υπερυψωμένα μοντέλα, αρκεί να είναι σαν κι αυτό. Ολοκληρωμένο, με εξαιρετικούς κινητήρες και κιβώτια, αλλά και την τελευταία παραλλαγή της πλατφόρμας MQB να απογειώνει τη νέα πρόταση από το Μαρτορέλ, με την ονομασία «Arona».
Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R
Κορυφαίο και με διαφορά! Στη νεότερη γενιά του του Honda Civic Type R είναι το ταχύτερο προσθιοκίνητο hot hatch, όντας παράλληλα και πιο πολιτισμένο σε σχέση με την απερχόμενη “σκληροπυρηνική” έκδοση.
VW Polo 1.0 TSI 95 PS: Άλλαξαν τα δεδομένα
Αυτοκίνητο της κατηγορίας Β προφανώς και δε θεωρείται «δεύτερο αυτοκίνητο» σήμερα. Κατ' επέκταση, για να μπορέσει να επιβιώσει στο πιο εμπορικό τμήμα της αγοράς, οφείλει να στέκεται με αξιώσεις σε κάθε τομέα. Αν, τώρα, είναι ικανό να ξεχωρίσει, ακόμα καλύτερα!
Δοκιμάζουμε το Hyundai i20 1.0T 100 PS
To σουπερμίνι της Hyundai εισέρχεται στην εποχή των μικρών υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων.
Οδηγούμε το Kia Rio 1.0T 120 PS
Ο 3κύλινδρος κινητήρας τούρμπο των 998 κ.εκ. δίνει μια ενδιαφέρουσα πνοή στο Kia Rio. Πόσο μάλλον, στην ισχυρότερη εκ των δύο διαθέσιμων παραλλαγών του.
Οδηγούμε το Skoda Karoq 1.6 TDI
Μετά το Kodiaq ήρθε η σειρά του Karoq να εμπλουτίσει την γκάμα των SUV της Skoda.