top icon

Test Drive

To νέο Peugeot 5008 αποχωρίζεται το μανδύα του πολυμορφικού, όχι όμως και τις ιδιότητές του, που εύστοχα καταφέρνει να κρύψει μέσα σε ένα πιο... πιασάρικο -λόγω εποχής- καλούπι SUV.

Δεν είναι 5θυρο χάτσμπακ. Ούτε όμως και «κλασσικό» 4θυρο σεντάν. Γιατί, απλά, είναι ένα 5θυρο Fastback. Ο λόγος για το τρίτο κατά σειρά μέλος της μικρομεσαίας οικογένειας i30 της Hyundai, που για την περίσταση παίρνει κίνηση από τον γνωστό και μη εξαιρετέο πλέον υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη κινητήρα βενζίνης των 120 ίππων της εταιρείας.

Ο καιρός ωρίμασε ώστε η Skoda και κάθε μοντέλο της να ξεφορτωθεί το πολυειπωμένο «best value for money», και πλέον να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε κατηγορία για χίλιους δύο άλλους λόγους. Το ολοκαίνουργιο Karoq έρχεται να αποδείξει του λόγου το αληθές χωρίς «ναι μεν, αλλά».

Δώστε στο λαό υπερυψωμένα μοντέλα, αρκεί να είναι σαν κι αυτό. Ολοκληρωμένο, με εξαιρετικούς κινητήρες και κιβώτια, αλλά και την τελευταία παραλλαγή της πλατφόρμας MQB να απογειώνει τη νέα πρόταση από το Μαρτορέλ, με την ονομασία «Arona».

Κορυφαίο και με διαφορά! Στη νεότερη γενιά του του Honda Civic Type R είναι το ταχύτερο προσθιοκίνητο hot hatch, όντας παράλληλα και πιο πολιτισμένο σε σχέση με την απερχόμενη “σκληροπυρηνική” έκδοση.

Αυτοκίνητο της κατηγορίας Β προφανώς και δε θεωρείται «δεύτερο αυτοκίνητο» σήμερα. Κατ' επέκταση, για να μπορέσει να επιβιώσει στο πιο εμπορικό τμήμα της αγοράς, οφείλει να στέκεται με αξιώσεις σε κάθε τομέα. Αν, τώρα, είναι ικανό να ξεχωρίσει, ακόμα καλύτερα!

Ο 3κύλινδρος κινητήρας τούρμπο των 998 κ.εκ. δίνει μια ενδιαφέρουσα πνοή στο Kia Rio. Πόσο μάλλον, στην ισχυρότερη εκ των δύο διαθέσιμων παραλλαγών του.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ