top icon

Test Drive

Το Mazda 3 διακρίνεται τόσο για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή σχεδίασή του, όσο και για την ποιότητα κατασκευής του. Το ερώτημα είναι κατά πόσο ο δίλιτρος κινητήρας των 122 ίππων ταιριάζει στο χαρακτήρα του.

Η επάνοδος της Mazda στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι της χώρας μας δεν σηματοδοτείται μόνο από το νέο «3» και το επίσης νεοφερμένο CX-30, αλλά και από ήδη καταξιωμένα ονόματα της γκάμας της. Όπως το «2», για παράδειγμα, που δοκιμάζουμε καταμεσής του καλοκαιριού στην έκδοση των 1,5 λίτρων και 90 ίππων, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οδηγούμε τη δεύτερη και νεότερη γενιά του 4θυρου κουπέ της Mercedes, με τον κινητήρα των 1.332 κ.εκ. απόδοσης 163 ίππων, που συνδυάζει κομψό στυλ με υψηλού επιπέδου πολυτέλεια.

H BMW X5 σήμανε την απαρχή της οικογένειας Χ, σε μια εποχή που ακόμη τα παντός είδους ψηλωμένα βρίσκονταν στα σπάργανα. Είκοσι χρόνια μετά μπορεί να απώλεσε τον τίτλο του μεγαλύτερου μοντέλου της οικογένειας, αλλά δεν έχει χάσει τίποτα από το εντυπωσιακό της... εκτόπισμα.

Το δημοφιλές crossover Renault Captur εφοδιάζεται πλέον με το turbo βενζινοκινητήρα Energy 1.3 TCe, απόδοσης 130 και 150 ίππων, έχοντας ως βασικό ατού την αρχική τιμή των 15.980 ευρώ. Οδηγούμε την έκδοση των 130 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων και σημειώνουμε.

Η Hyundai επανατοποθετείται με το νέο Tucson στην πολυσχιδή αρένα των C-SUV’s με μία πρόταση που έχει να προτάξει κάτι το διαφορετικό. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στην τετρακίνηση ή στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά στην ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V που για την περίσταση συνδυάζεται πλέον και με τον «μικρό» 1.600άρη ντίζελ κινητήρα της οικογένειας Smartstream.

Αλίμονο αν περιμένεις από την Toyota καθαρόαιμη Corolla GTi. Από τον πλέον έντιμο κατασκευαστή στην ιστορία της αυτοκίνησης περιμένεις τη συνέπεια που τον χαρακτηρίζει.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ