Mazda 3: Δοκιμάζουμε το Skyactiv G-122 mHybrid AT
Το Mazda 3 διακρίνεται τόσο για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή σχεδίασή του, όσο και για την ποιότητα κατασκευής του. Το ερώτημα είναι κατά πόσο ο δίλιτρος κινητήρας των 122 ίππων ταιριάζει στο χαρακτήρα του.
Dacia Sandero Stepway: Οδηγούμε το 0.9 TCe των 90 ίππων
Με μεγάλο του όπλο τον καλό τιμοκατάλογο, το crossover Dacia Sandero Stepway αποτελεί μια τίμια, «ψηλωμένη» λύση για την εποχή μας. Οδηγούμε τη βενζινοκίνητη έκδοση 0.9 TCe, με απόδοση 90 ίππους και βασική τιμή τα 11.590 ευρώ.
Δοκιμάζουμε το Mazda2 1.5 Skyactiv-G 90 PS Auto
Η επάνοδος της Mazda στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι της χώρας μας δεν σηματοδοτείται μόνο από το νέο «3» και το επίσης νεοφερμένο CX-30, αλλά και από ήδη καταξιωμένα ονόματα της γκάμας της. Όπως το «2», για παράδειγμα, που δοκιμάζουμε καταμεσής του καλοκαιριού στην έκδοση των 1,5 λίτρων και 90 ίππων, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Δοκιμή: Mercedes CLA Coupe 200
Οδηγούμε τη δεύτερη και νεότερη γενιά του 4θυρου κουπέ της Mercedes, με τον κινητήρα των 1.332 κ.εκ. απόδοσης 163 ίππων, που συνδυάζει κομψό στυλ με υψηλού επιπέδου πολυτέλεια.
BMW X5 xDrive 30d – η ομορφιά της ωριμότητας
H BMW X5 σήμανε την απαρχή της οικογένειας Χ, σε μια εποχή που ακόμη τα παντός είδους ψηλωμένα βρίσκονταν στα σπάργανα. Είκοσι χρόνια μετά μπορεί να απώλεσε τον τίτλο του μεγαλύτερου μοντέλου της οικογένειας, αλλά δεν έχει χάσει τίποτα από το εντυπωσιακό της... εκτόπισμα.
Skoda Scala: Δοκιμάζουμε το 1.0 TSI των 116 ίππων
Ξεκλειδώνουμε τη λογική ενός μεγάλου χάτσμπακ, όπως είναι το Skoda Scala, με άφθονους χώρους και μικρό 1.000άρη βενζινοκινητήρα.
Renault Captur: Οδηγούμε το 1.3 TCe των 130 ίππων
Το δημοφιλές crossover Renault Captur εφοδιάζεται πλέον με το turbo βενζινοκινητήρα Energy 1.3 TCe, απόδοσης 130 και 150 ίππων, έχοντας ως βασικό ατού την αρχική τιμή των 15.980 ευρώ. Οδηγούμε την έκδοση των 130 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων και σημειώνουμε.
Δοκιμή: Hyundai Tucson 1.6D 48V Hybrid 136 PS HTrac 7-DCT
Η Hyundai επανατοποθετείται με το νέο Tucson στην πολυσχιδή αρένα των C-SUV’s με μία πρόταση που έχει να προτάξει κάτι το διαφορετικό. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στην τετρακίνηση ή στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά στην ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V που για την περίσταση συνδυάζεται πλέον και με τον «μικρό» 1.600άρη ντίζελ κινητήρα της οικογένειας Smartstream.
Δοκιμή: Toyota Corolla 2.0 Hybrid
Αλίμονο αν περιμένεις από την Toyota καθαρόαιμη Corolla GTi. Από τον πλέον έντιμο κατασκευαστή στην ιστορία της αυτοκίνησης περιμένεις τη συνέπεια που τον χαρακτηρίζει.
Skoda Scala: Το οδηγούμε στην Ελλάδα
Το νέο μικρομεσαίο χάτσμπακ της Skoda έφτασε στη χώρα μας και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.