top icon

Test Drive

Μπορεί η προσθήκη ενός σύγχρονου ήπιου υβριδικού συστήματος (48V) να συνδυαστεί με ένα old school σουπερμίνι GTi και μαζί να δημιουργήσουν έναν καλό συνδυασμό για την πόλη και τις... ορεινές διαδρομές; H Suzuki απαντάει ότι έχει τη λύση!

Σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις από την οδήγηση της νέας γενιάς του i20, στην έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων, με 48V υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο.

Η ανανέωση του Citroen C3 περιλαμβάνει και την πετρελαιοκίνητη έκδοση,  η οποία εφοδιάζεται με τον γνωστό 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 BlueHDI, που αποδίδει 99 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, εστιάζοντας στις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.

Για πρώτη φορά το νέο Ford Fiesta είναι διαθέσιμο με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V (mHEV) σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost των 155 ίππων, που του προσφέρει καλές επιδόσεις και σαφέστατα πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Ο απόλυτος κυρίαρχος στις εγχώριες πωλήσεις αναβαθμίζεται εκ βάθρων σε ό,τι μπορεί να αναβαθμιστεί και έρχεται να συνεχίσει την κούρσα του, αλλά και να επαναπροσδιορίσει τη θέση του απέναντι στον ισχυρό ανταγωνισμό.

O λόγος για το αμιγώς ηλεκτρικό DS 3 Crossback E-Tense, με τον ηλεκτροκινητήρα των 100 kW (136 ίππων) και ροπής 260 Nm. Διαβάστε εδώ τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις και δείτε το βίντεο από το οδοιπορικό-«περιπέτεια» που θα φιλοξενηθεί στο τεύχος Οκτωβρίου 2020.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ