Οδηγώντας: Cupra Formentor 2.0 TSI 310 PS DSG-7 4DRIVE
Καμία έκπληξη για όσους ξέρουν πώς δημιουργούν οι Ισπανοί όταν έχουν το ελεύθερο από τη μητέρα του Group στο Βόλφσμπουργκ.
Οδηγούμε το Suzuki Swift Sport Hybrid
Μπορεί η προσθήκη ενός σύγχρονου ήπιου υβριδικού συστήματος (48V) να συνδυαστεί με ένα old school σουπερμίνι GTi και μαζί να δημιουργήσουν έναν καλό συνδυασμό για την πόλη και τις... ορεινές διαδρομές; H Suzuki απαντάει ότι έχει τη λύση!
Hyundai i20: Το οδηγούμε στην Ελλάδα
Σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις από την οδήγηση της νέας γενιάς του i20, στην έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων, με 48V υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο.
Δοκιμάζουμε το Citroen C3 1.5 BlueHDI 100
Η ανανέωση του Citroen C3 περιλαμβάνει και την πετρελαιοκίνητη έκδοση, η οποία εφοδιάζεται με τον γνωστό 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 BlueHDI, που αποδίδει 99 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, εστιάζοντας στις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.
Mercedes A250e sedan: Η υβριδική εναλλακτική
Οδηγούμε το πρώτο μοντέλο της κόμπακτ σειράς plug in υβριδικών μοντέλων της εταιρείας
Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 Hybrid Facelift
Tο ανανεωμένο Suzuki Swift έρχεται με βελτιώσεις στο υβριδικό σύστημά του και εφοδιασμένο με νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Δοκιμάζουμε το Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 ps DCT
Από τη δυναμική παρουσία του Ford Puma στην αγορά δε θα μπορούσε να λείψει μια έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η οποία βρίσκεται στη χώρα μας.
Οδηγούμε το Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid 155 PS
Για πρώτη φορά το νέο Ford Fiesta είναι διαθέσιμο με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V (mHEV) σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost των 155 ίππων, που του προσφέρει καλές επιδόσεις και σαφέστατα πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid
Ο απόλυτος κυρίαρχος στις εγχώριες πωλήσεις αναβαθμίζεται εκ βάθρων σε ό,τι μπορεί να αναβαθμιστεί και έρχεται να συνεχίσει την κούρσα του, αλλά και να επαναπροσδιορίσει τη θέση του απέναντι στον ισχυρό ανταγωνισμό.
Οδηγούμε το DS 3 Crossback E-Tense (+ Video)
O λόγος για το αμιγώς ηλεκτρικό DS 3 Crossback E-Tense, με τον ηλεκτροκινητήρα των 100 kW (136 ίππων) και ροπής 260 Nm. Διαβάστε εδώ τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις και δείτε το βίντεο από το οδοιπορικό-«περιπέτεια» που θα φιλοξενηθεί στο τεύχος Οκτωβρίου 2020.