Οδηγούμε το ανανεωμένο Opel Crossland
To Opel Crossland δεν συνδυάζεται πια με το χαρακτηριστικό γράμμα «Χ», ενώ παράλληλα δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο και εντελώς νέο, Mokka. Οδηγούμε το 1.2 Turbo με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων.
Δοκιμάζουμε την Mercedes-AMG GLA 35 4Matic
Κάτω από την εντυπωσιακή σκουρόχρωμη ματ βαφή του αυτοκινήτου «μας» κρύβονται οι διαφοροποιήσεις που σηματοδοτούν την έκδοση 35 της GLA, ένα σκαλί πριν από την κορυφαία GLA 45, που έρχεται...
Audi A3 40 TFSI e: Οικολογικά σπορτίφ
Η μικρότερη plug-in υβριδική υλοποίηση του Α3 συνδυάζει επιδόσεις και χαρακτήρα σε ένα premium πακέτο.
Οδηγούμε το Ford Puma ST
Ένα μοντέλο αφιέρωση της Ford Performance στον Πραγματικό Οδηγό. Ελάτε μαζί μας για μια πρώτη οδηγική γνωριμία με το Ford Puma ST!
Δοκιμάζουμε το νέο Mazda2 1.5 Skyactiv-G mHybrid 90 PS
Μην ψάχνετε για τρανταχτές αλλαγές στο σχεδιασμό, καθώς η Mazda επικεντρώθηκε στο ανανεωμένο «2» σε επιλεκτικές και στοχευμένες επεμβάσεις σε αφανή σημεία και στοιχεία που δύσκολα εντοπίζει κανείς με το καλημέρα.
Δοκιμή – Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G: Η γοητεία της χρηστικότητας
Παρά την εμπορική επιτυχία του Duster, η Dacia δεν επαναπαύεται και, επιδιώκοντας να φτάσει ακόμη πιο... μακριά, προσθέτει στο SUV της εργοστασιακό σύστημα υγραερίου LPG.
Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 3008 1.5 BlueHDI 130 PS
Η ανανέωση για το επιτυχημένο Peugeot 3008 είναι γεγονός, οπότε επεξεργαζόμαστε τις εμφανισιακές και τεχνολογικές διαφοροποιήσεις ενός μοντέλου που εκτός από εκδόσεις βενζίνης ή πετρελαίου, όπως αυτή που οδηγήσαμε, προσφέρεται και σε plug-in υβριδικές παραλλαγές.
Δοκιμή – Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG: Ευχάριστος πονοκέφαλος
Με την τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης στο Clio, η Renault θέτει στους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου το δίλημμα των προπονητών οι οποίοι έχουν διαθέσιμους όλους τους καλούς παίκτες και δυσκολεύονται να επιλέξουν εκείνους που προτιμούν για το επόμενο παιχνίδι.
Hyundai i10 T-GDi 100 PS N Line: Δοκιμή
Αυτό περιμέναμε και αυτό είναι... το σωστό Hyundai i10. Σε έκδοση 1.0 Τ-GDi 100 ίππων, με τον κωδικό «N Line» να το συνοδεύει και ελάχιστα ακριβότερο από το -αντίστοιχης έκδοσης- ατμοσφαιρικό 1.2 των 84 ίππων. Φύγαμε για πόλη και βουνό!
Δοκιμή – Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip: Υβριδική διαχρονικότητα
Το Suzuki Vitara παραμένει από τα πιο σημαντικά SUV της αγοράς, οπότε ο εφοδιασμός του με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, δεν περνά απαρατήρητος.