Οδηγούμε το Toyota Yaris Cross Hybrid
Αν ακόμα υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που πωλούνται με κλειστά μάτια, τότε υπογράφουμε πως το Toyota Yaris Cross είναι ανάμεσά τους.
Δοκιμάζουμε την υβριδική Jaguar E-Pace P300e
Δεν πρόκειται για μια απλή βελτίωση της Jaguar E-Pace, αλλά για μια ριζικά ανανεωμένη υλοποίηση, με φόντο την plug-in υβριδική τεχνολογία.
Συγκρίνουμε: Tesla Model 3 Performance – Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+
Το γεγονός ότι η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει είναι πλέον δεδομένο. Για πολλούς, ωστόσο, το βασικό ερώτημα είναι αν τελικά μπορεί να επικρατήσει ανατρέποντας την καθεστηκυία τάξη και στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.
Korres P4: Από την Ελλάδα με αγάπη!
Με αφορμή την προχθεσινή αποκάλυψη του Chaos «επιστρέφουμε» στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, και συγκεκριμένα στο 2015, όταν και οδηγήσαμε Ελληνικό Korres P4 του Δημήτρη Κορρέ.
Fiat Panda 4X4: Panda και παντού
Mια ιστορική αναδρομή στους κυριότερους σταθμούς της πλούσιας καριέρας του τετρακίνητου Fiat Panda, που σχεδιάστηκε για την πόλη αλλά ποτέ δεν κάθισε στα… αστικά αυγά του, πηγαίνοντας κυριολεκτικά παντού.
Οδηγούμε το ηλεκτρικό Volvo C40 Recharge
Με το Volvo C40 Recharge η σουηδική εταιρεία πραγματοποιεί ένα ακόμα βήμα προς την ηλεκτρική της μετάβαση. Το οδηγούμε στη Γάνδη του Βελγίου.
Δοκιμάζουμε το Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG 7 4X4
Tο νέο Skoda Kodiaq βρίσκεται στην ελληνική αγορά και το οδηγούμε, στην πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 TDI ισχύος 150 ίππων, που συνδυάζεται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Οδηγούμε το ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron quattro 50
Το ηλεκτρικό Q4 e-tron μάς δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει στα επόμενα χρόνια η Audi και, κατ’ επέκταση, η αυτοκινητοβιομηχανία. Το αντιλαμβανόμαστε από πρώτο χέρι μέσα από το «ηλεκτρικό» μας ταξίδι στη Θεσσαλονίκη.
Οδηγούμε το υβριδικό Suzuki Swace
Το Suzuki Swace προσφέρει πλούσιους χώρους και οικονομική χρήση. Μπορεί όμως να ανταγωνιστεί τα SUV;
Δοκιμάζουμε το plug-in υβριδικό VW Golf GTE
Συνδυάζοντας την ελευθερία κίνησης ενός παραδοσιακού βενζινοκίνητου μοντέλου και τον σπορ χαρακτήρα με την «κυκλοφορία» ακόμα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό VW Golf GTE αποτελεί ξεκάθαρα την εναλλακτική εκδοχή του καταξιωμένου «χάτς» της γερμανικής εταιρείας με τη διακριτική ονομασία «GTI».