Δοκιμές Test

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe – Mini Cooper SE Countryman ALL4: Με κοινές συνισταμένες

Μπορούν δύο plug-in υβριδικά όπως τα Jeep Compass PHEV 4xe και Mini Cooper SE Countryman ALL4 να ιδωθούν υπό κοινό πρίσμα, αν και ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία; Οι απαντήσεις, στη διπλή δοκιμή που ακολουθεί.

Αν και θεωρητικά πρόκειται για δύο πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα, τα Mini Cooper SE Countryman ALL4 και Jeep Compass PHEV 4xe έχουν περισσότερα κοινά από όσα δείχνουν εκ πρώτης όψεως. Αμφότερα έχουν ξεχωριστό χαρακτήρα, δεν περνούν απαρατήρητα και διαθέτουν φανατικούς θαυμαστές. Σε πιο τεχνικό επίπεδο, πρόκειται για δύο SUV που διαθέτουν τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και plug-in υβριδικές εκδόσεις, δηλαδή με δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να ενταχθούν σε ίδια “τιμολογιακή κατηγορία”.

Το ανανεωμένο Mini Countryman ALL4, υπήρξε το πρώτο της μοντέλο της μάρκας το οποίο ξεπερνούσε τα 4 μέτρα σε μήκος, έχοντας 5 θέσεις στο εσωτερικό και τετρακίνηση. Στον αντίποδα, το Jeep Compass 4xe έλαβε μαζί με το Renegade, το χρίσμα ώστε να γίνουν τα πρώτα plug-in μοντέλα της μάρκας επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe – Mini Cooper SE Countryman ALL4

Σε αυτό το πλαίσιο, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε μια ιδιότυπη διπλή δοκιμή, καθώς εξετάζουμε τα δύο αυτοκίνητα υπό κοινό πρίσμα, χωρίς όμως να μπούμε στη διαδικασία μιας άμεσης σύγκρισης, αφού οι μεταξύ τους διαφορές είναι πολυεπίπεδες.

Εξωτερικά

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Από πλευράς εμφάνισης, το Jeep Compass PHEV 4xe δε διαθέτει σημαντικές διαφορές από ένα “απλό” Compass. Οι λεπτομέρειες από χρώμιο στο αμάξωμα και η δυναμική εμπρός μάσκα, προσδίδουν έναν συνδυασμό του εγγενούς δυναμισμού με τις πινελιές πολυτέλειας, που διαμορφώνουν τον χαρακτήρα των Jeep, με στοιχεία όπως οι προβολείς Bi-Xenon και οι μαύρες ράγες της οροφής στην έκδοση Limited που οδηγήσαμε, να προσθέτουν επιπλέον στοιχεία του προφίλ που αναφέραμε. Η απόσταση από το έδαφος και οι τροχοί 235/45R19, δίνουν τον τόνο σχετικά με τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Compass, η σιλουέτα του οποίου είναι οικεία στους θιασώτες της μάρκας και όχι μόνο.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Από την άλλη, το Mini Cooper SE Countryman ALL4, που εντάσσεται στα πολυτελή compact SUV και αποσπά σχεδόν το 1/3 των πωλήσεων της εταιρείας παγκοσμίως, δέχθηκε πρόσφατα ανανέωση ώστε να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην αγορά. Από πλευράς διαστάσεων δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές (μήκος 4,299 και μεταξόνιο 2,67 μέτρων), ενώ εμφανισιακά ξεχωρίζει η ανασχεδιασμένη μάσκα, που πλαισιώνεται από φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, η οποία υιοθετείται και στα πίσω φώτα, με σχέδιο μάλιστα Union Jack στο μοτίβο της βρετανικής σημαίας. Ακόμη, νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου για τους τροχούς 16, 17 ή 19 (όπως στην περίπτωση της δοκιμής μας) ιντσών, καθώς επίσης και το χρωμιωμένο περίγραμμα στο αμάξωμα.

Τεχνολογικά

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Στο τεχνολογικό μέτωπο, το Compass εφοδιάζεται με πίνακα οργάνων TFT 7 ιντσών, ο οποίος πλαισιώνεται “ψηφιακά” από το σύστημα πολυμέσων Uconnect Navi με οθόνη αφής 8,4 ιντσών, που είναι συμβατό με Apple Car Play, Android Autο και phone mirroring. Όσο για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το plug-in υβριδικό Compass διαθέτει μεταξύ άλλων Forward Collision Mitigation Plus, Lane Departure Warning με σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και Hill Holder, Hill Descent Control, που ειδικά στην κίνηση εκτός δρόμου, βοηθούν ιδιαίτερα τον οδηγό.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Στο Mini Cooper SE Countryman ALL4, μια έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών που θυμίζει tablet λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και η γνωστή, στρογγυλού σχήματος, κεντρική οθόνη 8,8 ιντσών που φιλοξενεί και σύστημα πλοήγησης Connected Navigation Plus, διαμορφώνουν ένα ψηφιακό, όσο και χρηστικό, ταμπλό. Το κεντρικό μενού, ο έλεγχος του οποίου γίνεται μέσω περιστροφικού διακόπτη ανάμεσα στις θέσεις οδηγού και συνοδηγού, χρειάζεται λίγη συνήθεια ως προς τη λογική με βάση την οποία έχει δομηθεί, όμως μόλις αυτό συμβεί είναι εύχρηστο και προσφέρει πλειάδα χρηστικών πληροφοριών, από ραδιόφωνο και air condition, μέχρι τις τιμές κατανάλωσης. Αναφορικά με τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το αυτοκίνητο διαθέτει μεταξύ άλλων Active Cruise Control, Collision Warning και φυσικά, κάμερα οπισθοπορείας.

Κινητήρια σύνολα

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Tο Jeep Compass PHEV 4xe, συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτροκινητήρα και προφανώς, έχει δυνατότητα δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα. Συγκεκριμένα, εφοδιάζεται με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει ισχύ 130 ίππων και ροπή 270 Nm. Ένας ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα λειτουργεί ουσιαστικά σαν γεννήτρια, ενώ ακόμη ένας έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα με ενσωματωμένο διαφορικό (e-axle), επιτρέποντας ανάκτηση ενέργειας και προσθέτοντας επιπλέον ισχύ 60 ίππων και ροπή 250 Nm. Με αυτόν τον τρόπο, το υβριδικό κινητήριο σύνολο του Compass, που πέραν της τετρακίνησης συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, αποδίδει συνολικά 190 ίππους.

Εκτός από τους ηλεκτροκινητήρες στον εκάστοτε άξονα, για το ηλεκτρικό πρόσημο της εξίσωσης “ευθύνεται” και η μπαταρία λιθίου 400 Volt, που έχει χωρητικότητα 11,4 kWh και βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα, γεγονός που έχει περιορίσει τις χωροταξικές απώλειες. Η φόρτιση σε wallbox ή οικιακή πρίζα, διαρκεί 2 ή 5 ώρες αντίστοιχα.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Το plug-in υβριδικό Mini Cooper SE Countryman ALL4, συνδυάζει τον γνωστό 3κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων Twinpower του Group BMW, ο οποίος μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς χάρη σε αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με ηλεκτροκινητήρα που “κινεί” τον πίσω άξονα χάρη σε κιβώτιο μονής σχέσης, διαμορφώνοντας την “ηλεκτρική” τετρακίνηση. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 125 ίππους και ροπή 220 Nm, την ώρα που ο ηλεκτρικός κινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ 95 ίππων και ροπή 165 Nm. Με αυτόν τον τρόπο, το υβριδικό σύνολο αποδίδει συνολική ισχύ 220 ίππων και ροπή 385 Nm.

Πέραν των κινητήρων, το plug-in Mini Cooper SE Countryman ALL4 εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10 kWh, που βρίσκεται όπως και στην περίπτωση του Compass, κάτω από το πίσω κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει τη ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Για τη φόρτιση από 0-80%, απαιτούνται περίπου 2,5 ώρες σε wallbox ισχύος 3,6 kW και περίπου 3 ώρες και 45 λεπτά, αν χρησιμοποιηθεί οικιακή πρίζα.

Εν στάσει

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Στο εσωτερικό του Compass, τα καθίσματα και το φινίρισμα των σκουρόχρωμων επιφανειών, δίνουν τον απαραίτητο αέρα πολυτέλειας, ενώ οι χώροι επιτρέπουν την παρουσία 4 και υπό προϋποθέσεις, όσον αφορά στη σωματική διάπλαση, πέμπτου επιβάτη. Η χωρητικότητα αποσκευών 420 λίτρων, που φτάνει στα 1.230 λίτρα αν πέσουν τα καθίσματα, είναι επαρκής,

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει πλήθος διακοπτών, με τη βοήθεια των οποίων ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το προφίλ οδήγησης αναφορικά με την τετρακίνηση ή το υβριδικό σύστημα λειτουργίας του αυτοκινήτου, ή να ρυθμίσει τον κλιματισμό. Η τοποθέτησή τους το ένα κοντά στο άλλο και ο αριθμητικός πληθωρισμός τους, αφού αρκετά χρησιμεύουν και για ενεργοποίηση-απενεργοποίηση συστημάτων όπως οι αισθητήρες, απαιτούν συνήθεια και δύσκολα, η εκάστοτε επιλογή θα γίνει χωρίς ο οδηγός να αποστρέψει το βλέμμα του από τον δρόμο.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Η καμπίνα του Cooper SE Countryman ALL4, παραμένει από τα σημεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Τα δερμάτινα καθίσματα δίνουν τον “premium” τόνο μιας κατασκευής με σπορ επιρροές, παρέχοντας και υψηλού επιπέδου στήριξη. Η διαμόρφωση του ταμπλό με επίκεντρο την γνωστή, στρογγυλή οθόνη σε συνδυασμό με τους διακόπτες ακριβώς από κάτω, συνεχίζει να τραβά το βλέμμα, αποτελώντας σημαντικό στοιχείο σε μια εξεζητημένη, αλλά κατά γενική ομολογία επιτυχημένη, επιλογή.

Όσο για την ευρυχωρία, 4 επιβάτες θα ταξιδέψουν με άνεση, την ώρα που πέμπτος θα χρειαστεί να προβεί σε ορισμένες παραχωρήσεις, ενώ ο τρόπος αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων (40/20/40) είναι πρακτικός. Η χωρητικότητα αποσκευών 405 λίτρων, που φτάνει στα 1.275 εφόσον πέσουν τα καθίσματα, μπορεί να μην είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας, όμως είναι αρκετή για ένα compact SUV όπως το Mini Cooper SE Countryman ALL4.

Εν κινήσει (μέρος 1ο)

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Εκκινώντας, το Compass τίθεται πάντα αυτόματα στην υβριδική λειτουργία. Το Hybrid, φροντίζει ώστε η κίνηση του αυτοκινήτου να γίνεται με τον βέλτιστο από πλευράς απόδοσης τρόπο, εκμεταλλευόμενο όποτε είναι εφικτό, τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό, είναι ένα βασικό πλεονέκτημα των αυτοκινήτων plug-in, που όμως προϋποθέτει η μπαταρία να είναι φορτισμένη, καθώς σε διαφορετική περίπτωση, το σύστημα θα προτιμήσει, μέσω ενός αλγορίθμου, τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η λειτουργία Electric, προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για έως 50 χιλιόμετρα, με βάση τις μετρήσεις της Jeep, που σε συνθήκες φυσιολογικής κίνησης, φλερτάρουν με τα 40 χιλιόμετρα. Σε περίπτωση που η στάθμη της μπαταρίας μειωθεί τόσο, ώστε να απαιτείται η συμβολή του κινητήρα εσωτερικής καύσης, το σύστημα θα περάσει στη λειτουργία Hybrid είτε αυτόματα, είτε με πάτημα του γκαζιού από τον οδηγό. Όσο για το E-Save, πρόκειται για πρόγραμμα που διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα (Passive E-Save) ή τη φορτίζει ως το 80% μέσω του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια στον εμπρός άξονα (Active E-Save).

Επιπλέον, το Compass διαθέτει 4 προφίλ οδήγησης (Auto, Sport, Snow, Sand/Mud), που επενεργούν ανάλογα με τις ανάγκες στη χαρτογράφηση του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και το κιβώτιο. Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα προγράμματα 4WD Lock και 4WD Low, για βέλτιστη εκμετάλλευση της τετρακίνησης ανάλογα με την περίσταση.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

To Mini Cooper SE Countryman ALL4 διαθέτει τρία προφίλ κίνησης, με φόντο την βέλτιστη από πλευράς απόδοσης κίνηση, τα οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τον διακόπτη αεροπορικού τύπου στο κάτω μέρος του κέντρου του ταμπλό. By default, είναι ενεργοποιημένο το Auto eDrive, βάσει του οποίου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης τίθεται σε λειτουργία για ταχύτητες άνω των 80 χλμ./ώρα ή εφόσον ο οδηγός επιταχύνει απότομα. Στο Max eDrive, ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει την κίνηση του Mini για ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα, ενώ ο βενζινοκινητήρας θα ενεργοποιηθεί είτε σε κίνηση με μεγαλύτερη ταχύτητα, ή σε περίπτωση kickdown. Η αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα σε τέτοια περίπτωση είναι, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, 47-52 χιλιόμετρα, απόσταση που μπορεί να επιτευχθεί και στην πράξη. Από εκεί και έπειτα, εφόσον προτιμηθεί η διαδικασία “Save Battery”, την κίνηση αναλαμβάνει ο βενζινοκινητήρας, ώστε η μπαταρία να φτάσει στο 90% μιας πλήρους φόρτισης.

Επιπλέον, το compact SUV της Mini διαθέτει και δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης Στην Sport, δίνεται έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, με διαφοροποίηση της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης. Η Green, είναι προσανατολισμένη στη μείωση κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων, ενώ η MID αποτελεί την ενδιάμεση κατάσταση, για ισορροπία ανάμεσα στην πιο οικολογική και πιο σπορ, οδήγηση.

Εν κινήσει (μέρος 2ο)

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Η θέση οδήγησης του Compass, τοποθετημένη όσο ψηλά περιμένει κάποιος από ένα μοντέλο της Jeep, προσφέρει καλή ορατότητα στο δρόμο. Παρά τον όγκο του, αλλά και το βάρος των 1860 κιλών, δε θα προβληματίσει -πάντοτε τηρουμένων των αναλογιών- σε αστικές μετακινήσεις (μεταξόνιο 2,57 μέτρα).

Ο ήχος του κινητήρα δεν περνάει απαρατήρητος, ενώ το υβριδικό σύστημα διαμορφώνει ένα ομοιογενές σύνολο με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που συμπληρώνεται από καλή ποιότητα κύλισης. Όμως, είναι φανερό πως το στοιχείο του δε βρίσκεται μόνο εκτός πόλης, αλλά και εκτός δρόμου. Ως τυπικό Jeep και χάρη στο συνδυασμό της απόστασης 201 χιλιοστών από το έδαφος με την τετρακίνηση, το Compass θα κινηθεί με άνεση τόσο σε απλό χώμα, όσο και σε λάσπη ή χιόνι. Σε αυτό το σημείο βέβαια, ο οδηγός θα πρέπει να θυμάται το χαμηλό προφίλ των ασφάλτινων ελαστικών, ώστε να μην προβεί σε κάποια υπερβολή.

Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, οι αναρτήσεις του Compass PHEV είναι πιο σκληρές, ώστε να ανταποκριθούν στις τετρακίνητες ανάγκες, αλλά και στο βάρος του οχήματος. Αν ο οδηγός επιχειρήσει το κάτι παραπάνω στην άσφαλτο δε θα αισθανθεί προδομένος, ωστόσο το ογκώδες αμάξωμα δε θα βρίσκεται στο αγαπημένο του, για τέτοια περίσταση, περιβάλλον. Η κατανάλωση μπορεί να μην φτάνει στα 1,9 λίτρα/100 χλμ. των εργοστασιακών μετρήσεων, ωστόσο παρέμεινε στα πολύ λογικά πλαίσια των 3,2 λίτρων/100 χλμ. με φορτισμένη μπαταρία, ενώ διατηρήθηκε με ευκολία στα 5,7 λίτρα/100 χλμ. με τη μπαταρία ελάχιστα φορτισμένη.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά στο Mini Cooper SE Countryman ALL4, το χαρακτηριστικό λογότυπο “S” εμπρός και πίσω, προϊδεάζει για τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του συνόλου, το οποίο κινείται με την ίδια άνεση εντός και εκτός πόλης. Αφού βολευτείς με ευκολία πίσω από το τιμόνι χάρη στην καλή θέση οδήγησης, από τα πρώτα μέτρα διαπιστώνεις πως ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα και του 3κύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα -ο ήχος του οποίου από ένα σημείο περνάει και στην καμπίνα,- κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.790 κιλών (310 κιλά παραπάνω από την απλή έκδοση). Η απόκριση του Mini σε κάθε πάτημα του γκαζιού είναι άμεση και γραμμική, σε μεγάλο μάλιστα εύρος στροφών και όχι μόνο στα χαμηλά κλιμάκια. Το γεγονός ότι η δύναμη του αυτοκινήτου μεταφέρεται σωστά στο δρόμο δεν προκαλεί έκπληξη, αλλά υπογραμμίζει την γνωστή, υψηλού επιπέδου δουλειά των ανθρώπων της Mini, σε κάθε πτυχή της οδικής συμπεριφοράς του Cooper SE Countryman ALL4.

Το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων Steptronic εντάσσεται ομαλά στη συνολική λειτουργία προσφέροντας άμεσες αλλαγές, την ώρα που η παρουσία τετρακίνησης χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, αυξάνει τα όρια πρόσφυσης και επιτρέπει στον οδηγό να νιώσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη όταν ο ρυθμός αυξηθεί. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και μεταφέρει σωστά τις πληροφορίες από το δρόμο μέσω του τιμονιού. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι της πίσω ανάρτησης, διαμορφώνουν την θετικά προβλέψιμη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το αμάξωμα του οποίου δεν παίρνει κλίσεις και προσφέρει αυτοπεποίθηση στον οδηγό, ιδιαίτερα εφόσον εκείνος επιδιώξει να αξιοποιήσει τα χαρίσματα του χαρακτηριστικού “S”.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η τετρακίνηση, επιτρέπουν την κίνηση του Mini Cooper SE Countryman ALL4 που στην περίπτωση της δοκιμής μας διέθετε ελαστικά διαστάσεων 225/45-19 σε βατό χωματόδρομο. Οι καλές επιδόσεις αντικατοπτρίζονται στην επιτάχυνση 0-100 χλμ. (6,8''), τη στιγμή που οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται μεταξύ 39-45 γρ. CO2/χλμ. H μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 1,7-2 λίτρα/100 χλμ. και στην περίπτωση της δοκιμής μας, διατηρήθηκε στα 3,1 λίτρα/100 χλμ., με την συνεισφορά του ηλεκτροκινητήρα να είναι πολύπλευρη. Σε στιγμές που η στάθμη της μπαταρίας είχε μείνει χαμηλά, η κατανάλωσή δεν ξεπέρασε τα 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Εν κατακλείδι

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Το Jeep Compass PHEV 4xe στέκεται στο ύψος του, και με το παραπάνω. Η προσθήκη του υβριδικού συστήματος προσφέρει την απαραίτητη πράσινη (ή για να είμαστε ακριβείς, μπλε λόγω plug-in) πινελιά, χωρίς να αναιρεί τον δυναμικό χαρακτήρα ενός Jeep. Όσον αφορά στην τιμή, το Jeep Compass στην έκδοση Limited που οδηγήσαμε κοστίζει 44.500 ευρώ, αφού από την αρχική τιμή των 45.900 ευρώ υφίσταται ECO Bonus 1.500 ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει δωρεάν μεταλλικό χρώμα, δωρεάν Easy Wallbox για φόρτιση, εργοστασιακή εγγύηση 4 ετών έως 160.000 χιλιόμετρα και 4ετή οδική βοήθεια. Σε αυτό, συνυπολογίστε πως από τη στιγμή που η λιανική τιμή προ φόρων είναι χαμηλότερη των 40.000 ευρώ και η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 50 γραμμάρια (44 γρ./χλμ), δεν υπάρχει επιβάρυνση με φόρο για χρήση εταιρικού αυτοκινήτου.

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Το Mini Cooper SE Countryman ALL4 αποτελεί τη γνωστή, ευχάριστη στο μάτι λόγω ντιζάιν, αλλά και στο “πόδι” λόγω οδηγοκεντρικού χαρακτήρα, πρόταση με ξεχωριστή προσωπικότητα, η οποία χάρη στον plug-in υβριδικό χαρακτήρα του, αποκτά και την απαιτούμενη από τις ανάγκες της εποχής, μείωση του “οικολογικού αποτυπώματος”. Η τιμή του ξεκινά από 40.780 ευρώ, ενώ η πιο γεμάτη από πλευράς εξοπλισμού, έκδοση Chili Plus που οδηγήσαμε, τιμολογείται στα 47.146 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe

Jeep Compass PHEV 4xe

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ: 4κύλινδρος, 1.3, 130 ίπποι > ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ: 60 ίπποι > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ:190 ίπποι > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 270 Nm > ΜΠΑΤΑΡΙΑ: Ιόντων λιθίου 11,4 kWh > KΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: Αυτόματο 6 σχέσεων > MHK.xΠΛ.xYΨ.: 4.394x1.874x1.649 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.570 χλστ. > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 420 λτ. > ΒΑΡΟΣ: 1.860 κιλά > ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 235/45 R19 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ*: 7,9 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ*: 193 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 1,9 λτ./100 χλμ. ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 3,2 λτ./100 χλμ. (με φορτισμένη μπαταρία) ΕΚΠΟΜΠΗ CO2*: 44 γρ./χλμ. (WLTP) ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ*: 50 χλμ. > ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ: 44.500 € (έκπτωση 1.400 ευρώ ECO Bonus)

Mini Cooper SE Countryman ALL4

Mini Cooper SE Countryman ALL4

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ: 3κύλινδρος, 1.5, 125 ίπποι > ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΤΕΡ: 95 ίπποι > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 220 ίπποι > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 380 Nm > ΜΠΑΤΑΡΙΑ: Ιόντων λιθίου 10 kWh > KΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: Αυτόματο 6 σχέσεων > MHK.xΠΛ.xYΨ.: 4.299x1.822x1.559 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.670 χλστ. > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 405 λτ. > ΒΑΡΟΣ: 1.790 κιλά > ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 225/45 R19  0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ*: 6,8 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ*: 196 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 1,7 λτ./100 χλμ. ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 3,1 λτ./100 χλμ (με φορτισμένη μπαταρία). ΕΚΠΟΜΠΗ CO2*: 42 γρ./χλμ. (WLTP) ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ*: 51 χλμ. > ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ: 47.146 €

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου