Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες, αλλά και για τα καταξιωμένα μέλη της κατηγορίας των σουπερμίνι, αφού το νεοαφιχθέν Hyundai i20 εντείνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό.
To νέο Hyundai i20 έδειξε αμέσως ότι δεν πρόκειται να περιοριστεί σε ρόλο κομπάρσου. Το πιο ευχάριστο, βέβαια, σε όλη την υπόθεση είναι ότι, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, η εξέλιξη των ειδών δε σταματά, και εμείς έχουμε την ευκαιρία να οδηγούμε πολύ συχνά προτάσεις που μας εντυπωσιάζουν είτε με την ποιότητά τους, είτε με τα οδηγικά χαρίσματά τους, είτε φυσικά με τη «value for money» πολιτική τους, η οποία αυτήν την περίοδο -ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή- παίζει πρωτεύοντα ρόλο στην τελική επιλογή του αγοραστικού κοινού. Τρεις ισχυροί αντίπαλοι, λοιπόν, ο καθένας με κάποιο δυνατό όπλο στην κατοχή του, ρίχνονται σε μια μάχη με πολλά, αναπάντητα ερωτηματικά. Μπορεί το νέο Hyundai i20 να επικρατήσει λόγω της ελκυστικής ισορροπίας τιμής και εξοπλισμού; Η γερμανική αξιοπιστία του Opel Corsa είναι αρκετή για να του δώσει την πρώτη θέση; Ή μήπως ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του Seat Ibiza θα πάρει τελικά την ψήφο εμπιστοσύνης μας; Επιπλέον, μέσα στους συνοδευτικούς πίνακες του συγκριτικού μας φιλοξενούμε τις αντίστοιχες επιδόσεις του ελληνικού «COTY» Ford Fiesta αλλά και του ανανεωμένου Toyota Yaris. To ένα αποτελεί την επιλογή μας στην κατηγορία των σουπερμίνι, ενώ το άλλο θεωρούμε πως είναι το ιδανικό δεύτερο αυτοκίνητο για μια οικογένεια (ειδικά στη νέα γενιά με τους 101 ίππους!), οπότε οι επιδόσεις τους έχουν σημαντική σημασία και σε αυτήν τη δοκιμή. Θέτουμε, λοιπόν, σε λειτουργία τους κινητήρες των 1,4 λίτρων και ξεκινάμε…
Επιφανειακή αντιμετώπιση…
Ακόμα ένα μέλος της iFamily είναι πλέον μαζί μας. Μετά το i30 και το i10, έφτασε η στιγμή για το σημαντικότερο ίσως μοντέλο της σειράς, αφού το i20 είναι εκείνο που ανήκει στην πιο δημοφιλή κατηγορία της εποχής μας, εκείνη των σουπερμίνι. Εμφανισιακά θυμίζει αρκετά το Corsa, συγγένεια που ίσως οφείλεται στη γειτνίαση του ευρωπαϊκού κέντρου της Hyundai, στο Ρισελσχάιμ της Γερμανίας, με την έδρα της Opel… Οι συγγένειες στα σημεία, όπως στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και στη μεγάλη, τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα. Χωρίς αμφιβολία, λοιπόν, το i20 είναι το πιο εξευρωπαϊσμένο κορεατικό μοντέλο, και αυτό το φωνάζει από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα το συναντήσεις. Εξίσου ελκυστική είναι η 3θυρη έκδοση, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη Έκθεση της Γενεύης.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ο νέος επισκέπτης μας είναι πολύ μεγαλύτερος από το προκάτοχο Getz (βαριά η κληρονομιά, με βάση τις πωλήσεις του!), αφού, με μήκος κοντά στα 3.940 χλστ. και μεταξόνιο 2.525 χλστ., συμβαδίζει απόλυτα με τη νέα τάση πραγμάτων στην κατηγορία B, που θέλει τα αυτοκίνητα λίγο κάτω ή λίγο πάνω από τα 4 μ. και με χώρους κοντά στων μικρομεσαίων. Το ελάχιστα μακρύτερο Corsa (3.999 χλστ.), από την πλευρά του, εξακολουθεί να δείχνει φρέσκο, αν και πολύ όμοιο με το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το Astra. Παρ’ ότι πρωτοεμφανίστηκε το 2006, εξακολουθεί να τραβάει τα βλέμματα ανδρών και γυναικών, που το επιλέγουν κατά χιλιάδες τα τελευταία χρόνια. Το πιο ξεχωριστό σχήμα της παρέας έχει, χωρίς αμφιβολία, το Ibiza. Βασισμένο στη λογική Arrow Design, που προστάζει οι έντονες γραμμές και τα νεύρα να διασχίζουν το καπό μέχρι τους προβολείς, εξιτάρει με την εμφάνισή του, ενώ το πακέτο γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό με την επιλογή ενός ιδιαίτερου χρώματος, όπως του πράσινου της δοκιμής μας. Παράλληλα, το μοντέλο της Seat είναι και το μοναδικό της τριάδας μας που σπάει το φράγμα των 4 μ., με συνολικό μήκος στα 4.052 χλστ.
Ανοίξτε, παρακαλώ!
Έφτασε η στιγμή, λοιπόν, να εισβάλουμε στο εσωτερικό των τριών αυτοκινήτων μας. Άνεμος ευρυχωρίας στο εσωτερικό του καινούργιου i20, όπου έχουν υιοθετηθεί σκληρά πλαστικά, που όμως δείχνουν αρκετά ποιοτικά και παρουσιάζουν καλή συναρμογή. Αυτές ήταν οι πρώτες σημειώσεις μας στο χαρτί, πριν ακόμη κάτσουμε στη θέση του οδηγού. Το μοντέλο της Hyundai είναι το πιο ψηλό της παρέας, με ύψος 1.490 χλστ. (+2 χλστ. από το Corsa και +45 από το Ibiza), και αρκετά φαρδύ, με πλάτος 1.710 χλστ. (-27 χλστ. από το Corsa και +17 από το Ibiza), κι έτσι οι χώροι των επιβατών βρίσκονται κοντά στα υψηλότερα στάνταρντ της κατηγορίας. Ακόμα μία διάκριση για το μοντέλο της Hyundai έρχεται από το χώρο των αποσκευών, ο οποίος διαθέτει 295 λίτρα, 10 περισσότερα δηλαδή από του μοντέλου της Seat και 3 παραπάνω από της Opel. Οι ενστάσεις, όμως, εκτός από τη γνωστή, ασιατική αίσθηση που νιώσαμε μπαίνοντας σε αυτό, συνεχίζονται εξαιτίας της μέτριας θέσης οδήγησης. Σύμφωνοι, το τιμόνι δεν έχει πλέον μια τάση προς τα αριστερά, όπως συνέβαινε στο Getz, αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί δικαιολογία για την απουσία ρύθμισης του καθίσματος καθ’ ύψος, με αποτέλεσμα ο οδηγός να κάθεται πολύ ψηλά στο κάθισμα το i20. Αυτό το μειονέκτημα ίσως να μετριαζόταν, αν το τιμόνι του αυτοκινήτου, που ρυθμίζεται μέσα-έξω και πάνω-κάτω, έφτανε ακόμα πιο ψηλά. Από την άλλη, τόσο το Corsa όσο και -πολύ περισσότερο- το Ibiza διαθέτουν σωστές θέσεις οδήγησης. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθούμε να προβληματιζόμαστε μέσα στο ποιοτικό εσωτερικό του μοντέλου της Opel, παρά τα τρία χρόνια που ήδη γνωριζόμαστε με την πληθώρα και τη θέση των διακοπτών, όπως αυτού των φώτων, που ακόμη δεν έχουμε καταφέρει να συμπαθήσουμε… Επιπλέον, θεωρούμε παράδοξο το γεγονός ότι τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα δε διατίθενται ούτε καν στον έξτρα εξοπλισμό οποιασδήποτε έκδοσης – εν έτει 2009… Το μοντέλο της Seat προσφέρει σαφώς το πιο φρέσκο εσωτερικό και από τα τρία του συγκριτικού μας, ενώ, όταν κάθεσαι στη θέση του οδηγού, στην κυριολεξία νιώθεις ότι το φοράς. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει και η καλή πλευρική στήριξη των καθισμάτων, η οποία βοηθά ιδιαίτερα, όταν κινείσαι μαζί του σε δρόμο με συνεχείς στροφές, όπως αυτές της Επιδαύρου και του Γαλατά, όπου βρεθήκαμε για τις ανάγκες της φωτογράφισης. Αν έπρεπε να γκρινιάξουμε λίγο, θα λέγαμε ότι μας ενοχλεί η «γυαλιστερή» εικόνα του ηχοσυστήματος αλλά και η λειτουργικότητά του, την οποία κάνεις καιρό να συνηθίσεις, αφού μπερδεύεσαι ανάμεσα στην αποθήκευση των σταθμών, την απλή αναζήτηση και τις υπόλοιπες ρυθμίσεις.
100, 90 και 85 ίπποι στα 1,4 λίτρα
Ναι, λοιπόν, το νέο Hyundai i20 έχει το πιο ισχυρό μηχανικό σύνολο από τα τρία μοντέλα, αφού ουσιαστικά μιλάμε γι’ αυτό που εφοδιάζει το μεγαλύτερο i30, με τη μόνη διαφορά ότι εκεί αποδίδει 109 ίππους στις 6.200 σ.α.λ., ενώ στην περίπτωσή μας 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., με τη ροπή του να φθάνει τα 14 χλγμ. στις 4.200 σ.α.λ., αντί για τις 5.000 σ.α.λ., κάτι ιδιαίτερα εξυπηρετικό στην κίνηση της πόλης. Αξίζει, μάλιστα, να σημειώσουμε ότι το μοναδικό σουπερμίνι της αγοράς που έχει μεγαλύτερη ροπή από αυτήν του i20 είναι το 1.200άρι Renault Clio Turbo των 101 ίππων/5.500 σ.α.λ. και των 14,8 χλγμ./3.000 σ.α.λ., αυτά βέβαια μέχρι να έρθει το VW Polo 1.2 των 105 ίππων, που αναμένεται να διαταράξει τις ισορροπίες… Το κιβώτιο που έχει αναλάβει τη μεταφορά της κίνησης είναι 5άρι μηχανικό, με την όπισθεν να βρίσκεται εμπρός αριστερά με δακτύλιο ασφαλείας και ικανοποιητικό κούμπωμα των σχέσεων, ειδικά εν συγκρίσει με της έκδοσης των 1200 κ.εκ. Σε αυτό το σημείο πρέπει να σημειώσουμε ότι για τις αγορές της Ελλάδας, του Ισραήλ και της Τουρκίας, η τελική σχέση μετάδοσης είναι κοντύτερη, 4,059, αντί για 3,833 που ισχύει στις υπόλοιπες χώρες. Αυτό, φυσικά, έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, το οποίο βρίσκει αντίλογο και πάλι μόνο από το Clio 1.2 TCE, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, χρειάζεται μόλις 11,3 δλ. για το «0-100», 17,8 και 33,3 δλ. για την κάλυψη των 400 και των 1.000 μ., αντίστοιχα. Ο ίδιος καταιγιστικός ρυθμός του Κορεάτη, o οποίος είναι και ο ελαφρύτερος από τα τρία οχήματα με 1.098 κιλά (+96 κιλά το Corsa, +14 το Ibiza), συνεχίζεται στη διαδικασία των ρεπρίζ, όπου το i20 επικρατεί με άνεση των άλλων δύο, τόσο στα «50-80» με 3η όσο και στα «80-110» και «120-140» με 4η και 5η σχέση, αντίστοιχα. Τι κρύβουν, όμως, κάτω από το καπό τους οι δύο αντίπαλοί του; Το Corsa, από την πλευρά του, μπορεί να ακολουθεί στον τομέα της ιπποδύναμης με 90 ίππους/5.600 σ.α.λ. και η κλιμάκωση του κιβωτίου να είναι όσο κοντή πρέπει (ασαφής όμως ο επιλογέας…), αλλά ο κινητήρας διαθέτει τη χαμηλότερη ροπή (12,7 χλγμ./4.000 σ.α.λ.) σε σχέση με τα άλλα δύο και συνδυάζεται με το βαρύτερο αμάξωμα της παρέας, στοιχεία που δεν του επιτρέπουν να διακριθεί στον τομέα των επιδόσεων. Οπότε τα 13,5 δλ. για το «0-100» και τα 19,1 και 35,1 δλ. για το 400άρι και το χιλιόμετρο, αντίστοιχα, το ρίχνουν στην τρίτη θέση του πρωινού μας στο Ακραίφνιο. Το γεγονός ότι ο κινητήρας του Corsa ζορίζεται αρκετά φαίνεται ακόμα και από το θόρυβο που βγάζει, ειδικά όταν οι στροφές είναι πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό στα μεγάλα ταξίδια. Συγκεκριμένα, με 4η σχέση στο κιβώτιο και το κοντέρ στα 120 χλμ./ώρα, έχει 75 db θορύβου, όταν i20 και Ibiza έχουν 70 και 73 db, αντίστοιχα. Το θεωρητικά πιο αδύναμο Ibiza των 85 ίππων/5.000 σ.α.λ. καταφέρνει να πλασαριστεί στη δεύτερη θέση των επιδόσεων χάρη στην υψηλή ροπή του κινητήρα του, ο οποίος αποδίδει 13,5 χλγμ./3.800 σ.α.λ., αλλά και της σωστής κλιμάκωσης του κιβωτίου. Τα παραπάνω έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τα 12,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση και 18,6 και 34,2 δλ. για την κάλυψη των 400 και 1.000 μ., αντίστοιχα. Πάντως, είναι πραγματικά κρίμα που το γκρουπ δεν το έχει εφοδιάσει ακόμη με τους καλούς κινητήρες του… Το i20, βέβαια, όχι μόνο κινείται πιο σβέλτα από τα άλλα δύο, αλλά φρενάρει και πιο αποτελεσματικά, αφού καταφέρνει να ακινητοποιηθεί από τα 120 χλμ./ώρα σε 57,1 μ., με το Corsa να χρειάζεται 0,7 και το Ibiza 3,7 μ. περισσότερο. Χωρίς να έχει τόσο μεγάλη σημασία στην επίδοση, αλλά σίγουρα παίζοντας ρόλο στην αντοχή κάτω από σκληρή χρήση, αξίζει να σημειώσουμε ότι -μόνο- το μοντέλο της Hyundai διαθέτει πίσω δίσκους στο σύστημα πέδησης σε όλες του τις εκδόσεις.
Γνωστή συνταγή, διαφορετική συμπεριφορά
Στον τομέα της ανάρτησης αποτελεί κανόνα, τόσο για την κατηγορία όσο και για τους τρεις αντιπάλους της δοκιμής μας, η επιλογή γονάτων ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική εμπρός και ημιάκαμπτου άξονα με αντιστρεπτική πίσω. Παρ’ όλα αυτά, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς εύκολα διαπιστώνεις σημαντικές διαφορές ανάμεσά τους, γεγονός που μαρτυρά διαφορετικές ρυθμίσεις ανά περίπτωση. Συγκεκριμένα, λοιπόν, η ολοκαίνουργια πλατφόρμα του i20 δείχνει αρχικά ότι πατάει επάνω σε σφιχτή ανάρτηση, κάτι που όμως δεν προκύπτει εντέλει, αφού από το μοντέλο απουσιάζουν τα ιδιαίτερα σπορτίφ στοιχεία, μιας και έχει δοθεί προτεραιότητα στη φιλικότητα και την άνεση, όπως και στην περίπτωση του μεγαλύτερου i30. Το πίσω μέρος είναι αρκετά σταθερό, ενώ στο όριο το εμπρός ανοίγει την τροχιά του, υποστρέφοντας ομαλά. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι (υδραυλικό μόνο στο Corsa) μας ενόχλησε μόνο όταν ελάφραινε στις στροφές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι χωλαίνει στην αίσθηση. Στην περίπτωση του Corsa, για ακόμα μία φορά οφείλουμε να σταθούμε στο υπερβολικά γρήγορο τιμόνι, το οποίο αρνούμαστε να συνηθίσουμε, αφού κάνει εξαιρετικά νευρική τη συμπεριφορά του μοντέλου. Παράλληλα, ενώ σε καθημερινή, ήρεμη χρήση βαδίζει αρχοντικά μαζί του, σε γρήγορο ρυθμό δίνει την εντύπωση ότι το πλαίσιο κινείται περισσότερο από ό,τι πρέπει πάνω στις αναρτήσεις του, αποτρέποντάς σε από το να κινηθείς γρήγορα μαζί του. Η αδιαμφισβήτητη επιλογή μας στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (μοναδικός αντίλογος στην κατηγορία από το Fiesta και το «207») είναι το Ibiza. Χαρακτηρίζεται από τη σταθερότητά του και το πολύ καλό σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι, το οποίο προσαρμόζεται ιδανικά στις απαιτήσεις του οδηγού. Ταξιδεύεις άνετα μαζί του, στρίβεις πολύ πιο διασκεδαστικά και με περισσότερη ασφάλεια σε σχέση με τα άλλα δύο, ενώ, αν έπρεπε οπωσδήποτε να βρούμε κάποιο αρνητικό στη συμπεριφορά του, θα ήταν μια μικρή αδυναμία που παρουσιάζει ο πίσω άξονας στις εγκάρσιες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων.
Με το χέρι στην καρδιά!
Πριν ξεκινήσουμε από τα γραφεία του περιοδικού μας για τη συγκριτική δοκιμή, νιώθαμε ότι θα δυσκολευόμασταν περισσότερο όταν θα φτάναμε σε αυτές τις γραμμές του κειμένου. Κι όμως. Το συμπέρασμά μας ήρθε αβίαστα, αφού -κακά τα ψέματα- το Seat Ibiza κατάφερε να πάρει την ψήφο εμπιστοσύνης μας, αποτελώντας, χωρίς αμφιβολία, την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση. Διαθέτει φρέσκια εμφάνιση, σωστή οδική συμπεριφορά και την καλύτερη τιμή στη βασική έκδοση, με μόλις 12.690 ευρώ και ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού. Το νέο μέλος της παρέας, Hyundai i20, μας εξέπληξε με το αριστοτεχνικό τρόπο που στάθηκε απέναντι στον ανταγωνισμό του και, χωρίς αμφιβολία, αποτελεί ίσως την πλέον «value for money» επιλογή της κατηγορίας, αφού, όντας ελάχιστα πιο ακριβό από το «Ιμπίθα» στη βασική του έκδοση, διαθέτει εξοπλισμό που θα ικανοποιήσει και τους πλέον απαιτητικούς και, φυσικά, ζηλευτές επιδόσεις από πολλά μοντέλα της κατηγορίας. Το Opel Corsa μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την οδική συμπεριφορά του αλλά και την τσουχτερή -για τον εξοπλισμό- τιμή του, όμως συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του ως μία γνήσια και αξιόπιστη γερμανική λύση με πολλά ποιοτικά στοιχεία και φυσικά ένα εμπορικό όνομα που είναι πολλά χρόνια τώρα θεσμός στα σουπερμίνι!_ 4Τ
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
HYUNDAIi20
Προτείνουμε: Τη βασική έκδοση του μοντέλου, GL, με τα 12.850 ευρώ, αφού κρίνουμε το επίπεδο του εξοπλισμού της ως ικανοποιητικό. Η αμέσως επόμενη έκδοση, GLS, κοστίζει 14.700 ευρώ, ξεφεύγοντας αρκετά από αυτό που εννοούμε «value for money». Αυτή περιλαμβάνει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδίου, 15άρες ζάντες αλουμινίου, ESP, δερμάτινο τιμόνι και μοχλό ταχυτήτων και ηλεκτρική οροφή. Το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 400 ευρώ.
OPELCORSA
Προτείνουμε: Την έκδοση Sport με τα 15.110 ευρώ, η οποία περιέχει, μεταξύ άλλων, σπορ ρύθμιση της ανάρτησης, σκουρόχρωμους προβολείς, προβολείς ομίχλης, υπολογιστή ταξιδίου, σπορ δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και τιμόνι, cruise control, πίσω πλαφονιέρα, φωτισμό στο χώρο των ποδιών εμπρός, θερμαινόμενους καθρέφτες, σπορ καθίσματα εμπρός και 16άρες ζάντες αλουμινίου, πίσω πλαφονιέρα και έξι αερόσακους. Το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 410 ευρώ.
SEATIBIZA
Προτείνουμε: Την έκδοση Stylance με τα 13.690 ευρώ, η οποία περιέχει επιπλέον υπολογιστή ταξιδίου, προβολείς ομίχλης με περιστροφική λειτουργία, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρονικό σταθεροποιητή ταχύτητας (cruise control), σύστημα Coming Home στα φώτα, αυτόματο κλιματισμό, θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και διαιρούμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα. Το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 400 ευρώ.
HYUNDAIi20 1.4
ΥΠΕΡ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΦΡΕΝΑ/ΤΙΜΗ ΒΑΣΕΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
ΚΑΤΑ/ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
OPELCORSA 1.4
ΥΠΕΡ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ/ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΑ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
SEATIBIZA 1.4
ΥΠΕΡ/ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ/ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ/ΤΙΜΗ
ΚΑΤΑ/ΧΑΜΗΛΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• ΤΟ ΕΥΧΡΗΣΤΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ i20
• ΤO ΦΡΕΣΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ IBIZA
• ΟΙ ΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ CORSA
• H ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΓΑΛΑΤΑ…
ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
• ΟΤΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ i20
• Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΟ CORSA
• ΤΟ «ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟ» ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ IBIZA
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
• ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΟ ΡΑΦΙΝΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ i20
• ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΙΣΩ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟ CORSA, ΕΣΤΩ ΩΣ ΕΞΤΡΑ
• ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ -ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟ IBIZA
«Χωρίς αμφιβολία, το i20 είναι το πιο εξευρωπαϊσμένο κορεατικό μοντέλο, και αυτό το φωνάζει από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα το συναντήσεις.»
«Το Corsa εξακολουθεί να δείχνει φρέσκο, και με το δίκιο του υποστηρίζει ότι έχει αυτήν την εμφάνιση από το 2006 και, παρ’ όλα αυτά, εξακολουθεί να τραβάει τα βλέμματα ανδρών και γυναικών, οι οποίοι το επιλέγουν κατά χιλιάδες τα τελευταία χρόνια!»
«Το Ibiza διαθέτει σαφώς το πιο φρέσκο εσωτερικό και από τα τρία του συγκριτικού μας, ενώ, όταν κάθεσαι στη θέση του οδηγού, στην κυριολεξία νιώθεις ότι το φοράς.»