top icon

Συγκριτικές δοκιμές

Το VW Golf στην όγδοη γενιά του δείχνει πως δε θα αρκεστεί στα κεκτημένα. Πλέον δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κοιτάξει «ψηλότερα» και να τα βάλει με τα εξέχοντα μέλη αυτού του ολιγομελούς κλαμπ των premium χάτσμπακ, ήτοι του Άσου της BMW και της Α-Class της Mercedes.

Ιάπωνες που πορεύονται ανεξάρτητοι, δε συμβιβάζονται, δεν «γκρουπάρονται», ούτε στέκονται στην ούτως ή άλλως εντυπωσιακή τους σχεδίαση, αλλά ανοίγουν ένα παράθυρο σε ένα οικολογικότερο μέλλον. Αυτή είναι η δυνατή εκδοχή του υβριδικού Toyota C-HR, ενώ το Mazda CX-30 καλά καλά δεν ήρθε, και απέκτησε έναν πρωτοποριακό κινητήρα.

Από τη μία η Nissan, με το νέο Juke, αφήνει στο παρελθόν ό,τι ενδεχομένως «φρέναρε» την πορεία του προκατόχου του, και από την άλλη η Ford έρχεται να πλασαριστεί στην πολυπληθή κατηγορία των Β-SUV με μια πρόταση φτιαγμένη μεν από το μηδέν, αλλά με προδιαγραφές ικανές να της εξασφαλίσουν μια «στέρεη» πορεία. 

Οι νεότερες γενιές των Nissan Juke και Peugeot 2008 καλούνται να λύσουν επί ελληνικού πλέον εδάφους τις διαφορές τους με «φόντο» τα επιτεύγματα που έχουν να επιδείξουν σε τομείς όπως είναι η ποιότητα, οι χώροι, οι επιδόσεις και φυσικά η συμπεριφορά στο δρόμο. Άραγε, ποιος θα είναι ο νικητής;

Όταν τα ζητούμενα είναι η οδηγική ποιότητα, η προσλαμβάνουσα αίσθηση και εν γένει το «τερπνόν» πίσω από το τιμόνι, τότε η καταγωγή, οι λίστες εξοπλισμού και οι τιμοκατάλογοι μπαίνουν στο περιθώριο.

Το νέο Renault Clio έφτασε στα μέρη μας και στο δρόμο για την κατάκτηση της κορυφής πρέπει πρώτα να... περάσει από το VW Polo. Με φόντο τους μικρούς τούρμπο βενζινοκινητήρες, η αντιπαράθεση είναι αναπόφευκτη σε ό,τι αφορά την ποιότητα, τη σχεδίαση και την οδική συμπεριφορά.

Σε αυτήν τη συνάντηση η Mercedes βάζει το «αστέρι» και η BMW τον «πόλεμο», με τον νέο Άσο σε αμιγώς πια προσθιοκίνητη βάση και με φόντο τις μικρές βενζινοκίνητες παραλλαγές των 140 ίππων.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ