top icon

Συγκριτικές δοκιμές

Μικροί βενζινοκινητήρες σε (σχετικά) μεγάλα αμαξώματα. Αυτό που κάποτε αποτελούσε ενοχλητική προοπτική σήμερα έχει γίνει μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική στην... πετρελαί-λαπα. Με κοινό παρονομαστή τους μικρούς τούρμπο 1.200άρηδες κινητήρες τους, Nissan Pulsar και Seat Leon παραθέτουν τα επιχειρήματά τους.

Η μάχη για αυτό το κάτι παραπάνω στην κορυφή των μικρομεσαίων χάτσμπακ καλά κρατεί. Ακόμα και στις μικρότερες ντίζελ εκδόσεις της ανανεωμένης Σειράς 1 της BMW και του Audi A3, και η τελευταία λεπτομέρεια θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά.

Είναι υβριδικά και μπαίνουν στην πρίζα. Βγάζουν πολλά άλογα, αλλά είναι και οικονομικά. Κυκλοφορούν στο Δακτύλιο και δεν πληρώνουν τέλη. Είναι η λύση σε όλα μας τα προβλήματα; Τρία μοντέρνα plug-in υβριδικά καλούνται να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματά μας. Πότε; Μα φυσικά στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2015.Την Τετάρτη, 2 του μήνα, στα περίπτερα...

Έχοντας καθιερωθεί ως τα πιο δυνατά χαρτιά στο χρηματιστήριο της ελληνικής αγοράς, τα μικρά πετρελαιοκίνητα μοντέλα βρίσκονται και πάλι στο επίκεντρο των εξελίξεων, χάρη στην έλευση του νέου Corsa, που ανανεώνει τους διαξιφισμούς του με το Yaris για τη διεκδίκηση της κορυφής της κατηγορίας, υπό το βλέμμα των πάντα υπολογίσιμων Polo και Clio.

Εντός και εκτός πόλης, τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Τα μικρά αυτοκίνητα της εποχής μας φορούν και 1.200άρια μοτέρ, οπότε δεν περιορίζονται στο στενό πλαίσιο των πόλεων. Τα μικρά αυτοκίνητα της εποχής μας φορούν και 1.200άρια μοτέρ, οπότε δεν περιορίζονται στο στενό πλαίσιο των πόλεων.

Η στενή σχέση μεταξύ της οπτικής προτίμησης και των αξιών μας, που διατυπώθηκε ήδη από το 19ο αιώνα από τον Γάλλο συγγραφέα Σταντάλ, φαίνεται να βρίσκει απόλυτη εφαρμογή δύο αιώνες αργότερα, στα αυτοκίνητα της κατηγορίας SUV.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ