Hyundai i30 Fastback 1.0 120 PS – Skoda Octavia 1.0 116 PS: Μια οικογενειακή υπόθεση
Δεν πρόκειται για σίριαλ βασισμένο στη γνωστή φαμίλια των Κρητών τραγουδοποιών, αλλά για οικογενειακή διένεξη ανάμεσα σε δύο επίλεκτα μέλη της μικρομεσαίας κλάσης, που έρχονται να διασταυρώσουν τα ξίφη τους εν Ελλάδι με σημείο αναφοράς τους μικρούς κινητήρες του 1,0 λίτρου και τα... μεγάλα, 5θυρα αμαξώματά τους.
Συγκρίνουμε: Alfa Romeo Giulia Veloce – Audi A5 Sportback
Sentimenti veloci, schnelle gefuhle ή, αν προτιμάτε, κάτι που στη δική μας γλώσσα ορίζεται ως: γρήγορα συναισθήματα. Η ίδια η μουσικότητα μιας γλώσσας σε προκαταβάλλει για αυτό που ακολουθεί. Alfa Romeo εναντίον Audi, Giulia εναντίον A5 Sportback και, εντέλει, Veloce Q4 εναντίον S tronic quattro, με προσθήκη «μυρωδικών» και «καρυκευμάτων» από μερικές εκατοντάδες ίππων.
Συγκρίνουμε: Peugeot 208 GTΙ – VW Polo GTI DSG
Όπως στη ρουλέτα, όπου το χαμηλότερου ρίσκου ποντάρισμα είναι στο μαύρο-κόκκινο, έτσι και εδώ, με αυτόν τον αντίστοιχων χρωμάτων συνδυασμό από GTI, είναι πολύ δύσκολο να βγεις χαμένος. Το καταξιωμένο «208» και το νεοφερμένο Polo εγγυώνται -έστω και με διαφορετικό τρόπο- τη διασκέδαση σε μια κατηγορία που ολοένα και μικραίνει.
Business class
H καυτή μόδα της εποχής είναι τα κόμπακτ SUV, σε επίπεδο τόσο λιανικών όσο και εταιρικών πωλήσεων, όπου παρουσιάζουν μια αξιοσημείωτη δυναμική. Το ενδιαφέρον αυξάνεται περαιτέρω εάν προσθέσουμε μια premium εικόνα και ένα αυτόματο κιβώτιο, και εκτοξεύεται καθώς απέναντι στα πετρελαιοκίνητα Audi Q2, Mercedes GLA και Peugeot 3008 ο αντίλογος προέρχεται από το υβριδικό Toyota C-HR.
Audi Q2 2.0 TDI quattro – BMW X2 xDrive 25d
Όταν τα στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα πως το κοινό προτιμά SUV, ο έχων την τεχνογνωσία δεν εφησυχάζει. Οπότε το να δημιουργηθούν παρακλάδια από τις υπάρχουσες προτάσεις ήταν απλώς ζήτημα χρόνου. Ιδού λοιπόν η Χ2, η μικρότερη «Χ» της BMW, που έρχεται να πλαισιώσει την X1, σφίγγοντας περισσότερο τον κλοιό απέναντι στις πιο σπορτίφ προτάσεις τις κατηγορίας.
Kia Picanto 1.0 T-GDI 100 PS X-Line – VW Crossup! 1.0 TSI 90 PS
Δε μιλάμε απλώς για την εμπροσθοφυλακή των στρατευμάτων πόλης, αλλά για τις ειδικές δυνάμεις αυτής! Τα «ψηλωμένα» και υπερτροφοδοτούμενα Kia Picanto X Line και VW cross up! σε μια μάχη εντός και εκτός των τειχών της, για την ανάδειξη του απόλυτου συνδυασμού.
Renault Clio 1.2 TCe 120PS -VW Polo 1.0 TSI 115 PS
Η γερμανική αποτελεσματικότητα του νέου VW Polo συναντά την εκλεπτυσμένη γαλλική κουλτούρα του Renault Clio σε μια αμφίρροπη μάχη, όπου το προβάδισμα αλλάζει διαρκώς στρατόπεδο, με μπόνους τους επιπλέον ίππους των μικρών βενζινοκινητήρων τους.
Ford Ecosport 140 PS -Nissan Juke 1.2 135 PS -Seat Arona 1.5 150 PS: Limit up!
Έχοντας στα χέρια μας την κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Ford EcoSport, το ρίχνουμε απευθείας στα βαθιά, απέναντι στις εξίσου ισχυρές εκδοχές των Nissan Juke και Seat Arona.
Audi Q5 2.0 TDI quattro – BMW X3 xDrive20d: Τοπίο στην ομίχλη
Πάει καιρός που η προηγούμενη BMW X3 έμενε εκτός συγκρίσεων, αφού απέναντι στον ανταγωνισμό έδειχνε γερασμένη. Ωστόσο το πλήρωμα του χρόνου έφτασε, και μαζί του η τρίτη γενιά του βαυαρικού μεσαίου «Χ», που αναπόφευκτα, εν μέσω πλήθους άλλων πολυτελών SUV, απέναντί του θα βρει άλλα κραταιά γερμανικά μοντέλα. Εν προκειμένω το Q5 της Audi, που παραμένει σταθερή αξία στο χώρο.
Citroen C3 Aircross 1.2 110 PS –Kia Stonic 1.0 120 PS –Renault Captur 120 –Seat Arona 1.0 115 PS
Κόμπακτ SUV βασισμένα σε σουπεριμίνι μοντέλα με μικρούς τούρμπο κινητήρες βενζίνης. Αυτή είναι μια ολοένα και δημοφιλέστερη τάση, με τα Citroen C3 Aircross, Kia Stonic και Seat Arona να ακολουθούν τα χνάρια του Renault Captur, το οποίο, έχοντας ανοίξει το δρόμο πριν από μερικά χρόνια, ανανεώθηκε πρόσφατα προκειμένου να ενισχύσει τη θέση του.