Το Mini έχει βρει τη συνταγή, η MiTo αναβαθμίστηκε και το Ibiza FR τα έχει όλα και συμφέρει. Μέσα σε όλα αυτά, η Citroen κάνει με το νέο DS3 μια κίνηση με όραμα και ξεκάθαρο στόχο. Ας δούμε το αποτέλεσμα της μεταξύ τους αντιπαράθεσης.
Πολύ παλιότερα, αισθητική παρέμβαση στα μικρά χοτ χατς σήμαινε απλώς να κόψεις τις πίσω πόρτες. Η ανάγκη για διαφορετικότητα αξιοποίησε το ντιζάιν, άλλοτε με περισσότερη και άλλοτε με λιγότερη επιτυχία. Όταν και αυτό δεν έφτανε, οι κατασκευαστές στράφηκαν στο παρελθόν, είτε το δικό τους (Fiat 500, VW Beetle) είτε άλλων (BMW, Mini), δημιουργώντας τις σύγχρονες εκφάνσεις του. Μέσα στο γενικό ανασκούμπωμα του ομίλου PSA, η Citroen κάνει την επίθεσή της με συγκεκριμένη στρατηγική. Με το Picasso στοχεύει στο χρηστικό κομμάτι, το C3 έχει έναν πιο mainstream ρόλο, ενώ το πρώτο δείγμα της οικογένειας DS εστιάζει στο ξεχωριστό και διαφορετικό.
[[PAGEBREAK]]
[[PAGEBREAK]]
[[PAGEBREAK]]
[[PAGEBREAK]]
[[PAGEBREAK]]
[[PAGEBREAK]]