X
Συγκριτικές δοκιμές

Συγκρίνουμε: Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 PS DCT – Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 PS

Οι νεότερες γενιές των Nissan Juke και Peugeot 2008 καλούνται να λύσουν επί ελληνικού πλέον εδάφους τις διαφορές τους με «φόντο» τα επιτεύγματα που έχουν να επιδείξουν σε τομείς όπως είναι η ποιότητα, οι χώροι, οι επιδόσεις και φυσικά η συμπεριφορά στο δρόμο. Άραγε, ποιος θα είναι ο νικητής;

Τα SUV ήρθαν για να μείνουν, και πολύ περισσότερο όσα από πλευράς κόστους και μεγέθους κινούνται στις παρυφές της κατηγορίας Β, η οποία αποτελεί την πλέον προσιτή στη συγκεκριμένη συνομοταξία οχημάτων. Έτσι, μετά την έλευση του ταλαντούχου Skoda Kamiq, και με το πολλά υποσχόμενο Ford Puma να βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών της ελληνικής αγοράς, το νέο αίμα της κατηγορίας, που ήδη απαριθμεί από Δύση και Ανατολή πάνω από μία ντουζίνα δυνατούς «παίκτες», ακούει σήμερα στα ονόματα των Nissan Juke και Peugeot 2008. Ο λόγος για δύο SUV με βαριά «φανέλα», που στη χαραυγή της νέας δεκαετίας έχουν ωριμάσει αλλά και προσαρμοστεί απόλυτα στις απαιτήσεις μιας διαρκώς εξελισσόμενης αγοράς, αξιοποιώντας στο ακέραιο το «μαγικό φίλτρο» των προγόνων τους και ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει σήμερα η τεχνολογική φαρέτρα των δημιουργών τους.

Το φαίνεσθαι αλλά και το είναι

Το Nissan Juke, έστω και με καθυστέρηση σχεδόν εννέα ετών, έρχεται σήμερα να γυρίσει σελίδα εξελίσσοντας εφ’ όλης της ύλης μια συνταγή που στις αρχές της περασμένης δεκαετίας ήρθε με τον πλέον επιτυχημένο τρόπο να «εκδημοκρατίσει», αλλά και να καταξιώσει στη συνείδηση του κόσμου τα πάλαι ποτέ «συμπαγή crossover». Παραμένοντας απόλυτα αναγνωρίσιμο ως Juke εν έτει 2020, αλλά συγχρόνως λιγότερο… σοκαριστικό και διχαστικό στην όψη σε σχέση με το παρελθόν, η νεότερη εκδοχή του ιαπωνικού SUV (γιατί περί αυτού πρόκειται) έχει στρογγυλέψει τις «αμφισβητούμενες ζώνες» στον τομέα του σχεδιασμού, υιοθετώντας με περίτεχνο τρόπο συγκεκριμένα στοιχεία και λεπτομέρειες που συνδυαστικά την καθιστούν διαφορετική και ελκυστική.

Τόσο η αιωρούμενη οροφή και οι λεπτότερες κολόνες Α και Β όσο και οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες εντάσσονται αρμονικά στο γενικότερο πλαίσιο της αισθητικής αναβάθμισης του μοντέλου, ακριβώς όπως συμβαίνει με την τονισμένη, σχήματος V μάσκα, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τους στρογγυλούς LED προβολείς με τα χαρακτηριστικό «Υ» στο εσωτερικό τους. Εντούτοις, το «κλειδί» στο συνολικό upgrade κρύβεται στις διαστάσεις, που παρεμπιπτόντως είναι πλέον ανάλογες με εκείνες του Qashqai πρώτης γενιάς. Βασιζόμενο (ακριβώς όπως συμβαίνει και με τα νέα Renault Clio και Captur) στο δάπεδο CMF-B της γαλλo-ιαπωνικής συμμαχίας, το νέο Juke είναι όχι μόνο μακρύτερο και πλατύτερο, αλλά και ψηλότερο σε σχέση με τον πρόγονό του κατά 75, 29 και 13 χλστ., αντίστοιχα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα SUV που νομοτελειακά τοποθετείται από πλευράς μήκους (4.210 χλστ.) και μεταξονίου (2.636 χλστ.) κάπου ανάμεσα στα «χαμηλά» μοντέλα των κατηγοριών B και C, όπως τα Ford Fiesta και Focus, με ό,τι θετικό συνεπάγεται αυτό σε επίπεδο σε επίπεδο χωροταξικής «προσφοράς» στο εσωτερικό.

Απέναντι σε όλα αυτά, η Peugeot προσεγγίζει από το δικό της μετερίζι το όλο ζήτημα και, σε αντίθεση με το Nissan Juke, αποφάσισε να διατηρήσει ως κοινό στοιχείο σε σχέση με το παρελθόν μόνο το όνομα. Κακά τα ψέματα, όμως: το προηγούμενο «2008» δεν ήταν παρά ένα «208» με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και σχεδίαση που παρέπεμπε σε στέισον βάγκον και MPV μοντέλο. Αντίθετα το νέο όχι μόνο δείχνει, αλλά και είναι ένα πραγματικό SUV με τη σύγχρονη έννοια του όρου. Τον ισχυρισμό αυτό έρχονται να «υποστηρίξουν» τόσο η νέα πλατφόρμα CMP των Γάλλων πάνω στην οποία βασίζεται, όσο -πρωτίστως- το «αιχμηρό» αισθητικό DNA της σύγχρονης εκδοχής του μοντέλου, το οποίο δικαίως δανείζεται αρκετά στοιχεία από τον μεγαλύτερο αδελφό της οικογένειας και «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018».

Με πινελιές, στυλιστικά στοιχεία και επιμέρους επιλογές που έχουν τον τρόπο να κλέβουν την παράσταση (όπως το flat προσωπείο, για παράδειγμα, τα LED φώτα ημέρας σε στυλ «δοντιού λιονταριού», οι ψηλοί ώμοι των πλευρικών επιφανειών, ο τονισμένος στο κάτω μέρος πίσω προφυλακτήρας αλλά και τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα με τις χαρακτηριστικές «τριπλές νυχιές»), το νέο «2008» διεκδικεί δικαίως τον άτυπο τίτλο του πιο εντυπωσιακού στην όψη μοντέλου στην κατηγορία των μικρομεσαίων (και διόλου μικρών!) SUV. Και λέμε «μικρομεσαίων» και όχι «μικρών», καθώς το νέο Peugeot 2008 έχει πλέον αλλάξει… πίστα, και με μήκος 4,3 μ. (+140 χλστ.) είναι σε θέση να κοιτάξει κατάματα σε μέγεθος ακόμα και το Nissan Qashqai τελευταίας γενιάς.

Στα ενδότερα

Η συνολική εικόνα αναβάθμισης και «ανωτατοποίησης» συνεχίζεται και στην καμπίνα των δύο αυτοκινήτων. Εδώ το Nissan Juke έχει να επιδείξει σημαντικά βήματα προς τα εμπρός, με πρώτο και κύριο τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές – τομέας που αποτέλεσε στο παρελθόν την αχίλλειο πτέρνα του μοντέλου. Έτσι, οι πίσω επιβάτες με… σεβαστό ανάστημα θα φιλοξενηθούν πλέον άνετα και με απόλυτα επαρκή «αέρα» για τα πόδια (+58 χλστ.) και τα κεφάλια τους (11 χλστ.). Από τη μεριά του, ο οδηγός του νέου Juke, χάρη στην τηλεσκοπική πλέον ρύθμιση του τιμονιού, θα βρει εύκολα τη θέση που ταιριάζει στο σωματότυπό του, έχοντας πολύ καλή εποπτεία του δρόμου, παρά το «ανασηκωμένο» καπό.

Σχεδιαστικά οι Ιάπωνες ακολούθησαν και πάλι την οδό της εξέλιξης, υιοθετώντας φόρμες που εύκολα… χωνεύονται. Ο αναλογικός πίνακας οργάνων με την ψηφιακή οθόνη ενδείξεων ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο, οι στρογγυλοί αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού, η πιο premium αφή των επιμέρους διακοπτών και η χαρακτηριστική 8άρα οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και διασύνδεσης NissanConnect έχουν τον πρώτο λόγο, σε συνδυασμό με ένα μείγμα μαλακών πλαστικών στο άνω τμήμα του ταμπλό και σκληρών στο κατώτερο. Εργονομικά δύσκολα θα βρει κανείς ελλείψεις, και μένουν μόνο οι περιορισμένοι χώροι για μικροαντικείμενα και η απουσία φωτισμού στους τρεις από τους τέσσερις διακόπτες χειρισμού των ηλεκτρικών παραθύρων για να μετριάσουν μια εικόνα που κατά τα άλλα δύσκολα θα βρει επικριτές.

Απέναντι στο «σοβαρό» διάκοσμο των Ιαπώνων, οι Γάλλοι της Peugeot παραθέτουν για λογαριασμό του νέου «2008», όπως ακριβώς έπραξαν και με τον χάτσμπακ αδελφό του, μια σαφώς πιο περίτεχνη σε σχεδίαση καμπίνα, που ξεχωρίζει μεμιάς από οποιαδήποτε άλλη «κυκλοφορεί» σήμερα στην αγορά. Η χαρακτηριστική πλέον αρχιτεκτονική της θέσης οδήγησης (λέγε με i-Cockpit) έχει ως σημείο αναφοράς το μινιμαλιστικό, πλήρως ρυθμιζόμενο και «τετραγωνισμένο» τιμόνι με διάμετρο 345 χλστ., που δεν κρύβει τη θέαση προς τα αναλογικά όργανα του ταμπλό (στη βασική έκδοση της δοκιμής μας). Η μικρή 7άρα (αντί για 10άρα) οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο μέσον του ταμπλό, στην οποία ενσωματώνονται οι λειτουργίες του κλιματισμού, σε συνδυασμό με τους διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κονσόλα και τις περισσότερες σε σχέση με το Juke θέσεις για μικροαντικείμενα (σ.σ.: χαρακτηριστικό είναι εδώ το διπλό ράφι που βρίσκεται εμπρός από τον επιλογέα του κιβωτίου), έρχονται να συνθέσουν μια θελκτική εικόνα, που εξασφαλίζει στη γαλλική πρόταση περισσότερη φρεσκάδα και πρακτικότητα. Στον τομέα της απτής ποιότητας, η μάχη των Juke και «2008» δε βγάζει νικητή, καθώς και οι δύο κατασκευαστές έχουν προσέξει κάθε λεπτομέρεια σε επίπεδο «δεσίματος» και φινιρίσματος της καμπίνας, δίνοντας κυριολεκτικά τον καλύτερο εαυτό τους.

Από εκεί και πέρα, το «2008» καταφέρνει έστω και με βραχεία κεφαλή να αποσπάσει το προβάδισμα στον τομέα των χώρων για τους πίσω επιβάτες, προσφέροντάς τους μερικά… κρίσιμα χιλιοστά μεγαλύτερου «αέρα» για τα πόδια. Το διαθέσιμο πλάτος είναι και στις δύο περιπτώσεις επαρκές, με τον τρίτο επιβάτη όμως να νιώθει λιγότερο στριμωγμένος στην περίπτωση του Juke. Στο τελευταίο, ο χώρος αποσκευών παρουσιάζει το πλεονέκτημα του διπλού πατώματος -κάτι που απουσιάζει από το βασικό «2008»-, αλλά και μιας χωρητικότητας αυξημένης στα 422 λίτρα. Ο Γάλλος αντιπαραθέτει εν προκειμένω ένα πορτ μπαγκάζ με χαμηλότερο κατώφλι και χωρητικότητα κατά τι μικρότερη, που φτάνει με τον στάνταρντ τροχό ανάγκης τα 405 λίτρα ή τα 434 λίτρα με το κιτ επισκευής.

Οι κινητήρες…

Έως ότου η γκάμα του νέου Juke «ενισχυθεί» από μία υβριδική έκδοση, το ιαπωνικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 999 κ.εκ. της Nissan (ούτε λόγος για ντίζελ), ο οποίος αποδίδει με την αρωγή υπερσυμπιεστή ισχύ 117 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και ροπή 180 Nm σταθερά από τις 1.750 έως και τις 4.000 σ.α.λ. – σε λειτουργία overboost, η τελευταία σκαρφαλώνει για λίγα δευτερόλεπτα στα 200 Nm. Η Nissan συνδυάζει τον downsized κινητήρα της με μηχανικό 6άρι κιβώτιο ή δυνητικά με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles πίσω από τα οριζόντια μπράτσα του τιμονιού και με 7 σχέσεις, με το οποίο ήταν εξοπλισμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

Στην αντίπερα όχθη, η Peugeot προσφέρει μια σαφώς πληρέστερη παλέτα εκδόσεων -που ήδη περιλαμβάνει και ηλεκτρική έκδοση- αποτελούμενη από τον γνωστό ντίζελ κινητήρα των 1,5 λίτρων των Γάλλων σε εκδόσεις με 100 και 130 ίππους και τον γνωστό και 3κύλινδρο PureTech βενζινοκινητήρα του Groupe PSA των 1,2 λίτρων, σε εκδόσεις με 100, 130 (έκδοση δοκιμής) και 155 ίππους. Για την περίσταση, το «παρών» δίνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με το αυτόματο 8άρι της Aisin, γνωστότερο ως EAT8, να αποτελεί την εναλλακτική επιλογή.

Αρκετά όμως με τις συστάσεις. Στην πράξη, κάθε «πακέτο» έχει να προσφέρει στον αγοραστή του διαφορετικά στοιχεία, με πρόδηλα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα οδήγησης. Στην περίπτωση του Juke είναι η ευκολία χειρισμών στην καθημερινή οδήγηση λόγω κιβωτίου, η ευστροφία, αλλά και το χαμηλό επίπεδο θορύβου του 3κύλινδρου κινητήρα που κάνουν τη διαφορά, χωρίς να κόβουν… πόντους σε ζωντάνια και ταχύτητα. Μπορεί τα σχεδόν 11 δλ. που απαιτούνται για το «0-100» να μη βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, εντούτοις το σύγχρονο Juke καταφέρνει να κινείται παντού και πάντα με σβελτάδα, ακόμα και με πλήρες φορτίο, διατηρώντας ξεκούραστα στο ταξίδι τα αυτιά των επιβατών του. Το κιβώτιο ξεχωρίζει για τη «γλυκιά» λειτουργία του, δηλώνοντας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να αφεθεί στα δάχτυλα του οδηγού μέσω των χαρακτηριστικών paddles (στάνταρντ) που βρίσκονται στο τιμόνι. Σίγουρα δε διαθέτει τη μεταξένια λειτουργία του αντίστοιχου κιβωτίου της BMW, ούτε το χαρακτηριστικό «τίναγμα» στις αλλαγές προς τα πάνω που συναντά κανείς στο «διπλόδισκο» σασμάν του VW Group, αυτό όμως δε συνιστά μειονέκτημα σε σχέση με το χαρακτήρα της κατασκευής και το συνολικό προσανατολισμό του πακέτου κινητήρα-μετάδοσης.

Στην άλλη όχθη, ο εσκεμμένα πιο θορυβώδης PureTech των Γάλλων αποδεικνύεται περισσότερο χαρισματικός και «μάχιμος» σε επίπεδο επιδόσεων (0-100 ώρα σε 9,6 δλ.) χάρη και στη μεγαλύτερη ισχύ του, ανεβάζοντας αγόγγυστα τις στροφές του έως και το όριο περιστροφής των 6.000 σ.α.λ. Η συνεργασία του 130άρη κινητήρα με τα 230 διαθέσιμα Nm με το βελτιωμένο σε αίσθηση χειροκίνητο κιβώτιο δεν προβληματίζει ποτέ. Αντίθετα, το τελευταίο έρχεται να ενθαρρύνει τον οδηγό να κινηθεί ακόμα πιο σβέλτα και επιθετικά, αξιοποιώντας τη συγκριτικά καλύτερη ικμάδα του γαλλικού συνόλου όσο οι στροφές του ανεβαίνουν. Σε επίπεδο κατανάλωσης, ο 1.200άρης PureTech αποδεικνύεται «μαζεμένος», και μόνο με γενναία και παρατεταμένα βαθιά πατήματα του δεξιού πεντάλ θα δει κανείς ενδείξεις κοντά στον αριθμό 9. Συνολικά, η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν στα 7,8 λίτρα/100 χλμ., την ώρα που ο Ιάπωνας με το αυτόματο κιβώτιο δεν παρουσίασε σημαντικές διακυμάνσεις, απαιτώντας κατά μέσο 8,1 λίτρα/100 χλμ. καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας.

… και η συμπεριφορά στο δρόμο

Η πρώτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου χαρακτηριζόταν από «ζωηρή» συμπεριφορά, με τις σφιχτές αναρτήσεις και το «κοντό» μεταξόνιο να οριοθετούν στο δρόμο ένα χαρακτήρα που -τηρουμένων των αναλογιών- έθετε ψηλά τον πήχη σε επίπεδο συμμετοχής του οδηγού. Σήμερα, θέλοντας να συνδυάσουν την αποτελεσματικότητα με το ραφιναρισμένο χαρακτήρα και την άνεση, οι άνθρωποι της Nissan αξιοποίησαν στο έπακρο τη «μαγιά» του πιο άκαμπτου δαπέδου πάνω στο οποίο πατά το Juke II, και με αναθεωρημένες ρυθμίσεις σε τιμόνι και ανάρτηση, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα συνολικά αναβαθμισμένο πακέτο. Με πάτημα και ποιότητα κύλισης που δύσκολα θα βρουν επικριτές, το σύγχρονο Juke αποδεικνύεται πολύ πιο ευθύβολο απ’ ό,τι παλιά, με το βαρύ (ηλεκτρικό) τιμόνι να προσδίδει σιγουριά και αρχοντιά στο ταξίδι. Την ίδια ώρα, η ανάρτηση με τις «μεστές» ρυθμίσεις καταφέρνει να αποσβέσει τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων με τρόπο που θυμίζει… Qashqai. Και αυτό είναι σίγουρα μια σημαντική επιτυχία.

Από εκεί και πέρα, αν αναζητήσει κανείς το κάτι παραπάνω, το νέο Juke δε θα πει όχι, προσφέροντας όμως λιγότερη συμμετοχή στα δρώμενα. Σε αυτό συνηγορούν τόσο το μεγαλύτερο ύψος του αμαξώματος, όσο και το λιγότερο «οξύ» τιμόνι με τη μέτρια επαναφορά. Σε κάθε περίπτωση, οι κλίσεις είναι περιορισμένες και το περιθώριο πρόσφυσης που εξασφαλίζουν οι 17άρηδες τροχοί του αυτοκινήτου μας απόλυτα ικανοποιητικό, ακόμα και σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα προστασίας -τα οποία απενεργοποιούνται αλλά γυρνούν στη θέση «on» έπειτα από κάποια χιλιόμετρα- επεμβαίνουν όσο και όταν πρέπει, χωρίς να πνίγουν τον οδηγό που θα αναζητήσει το κάτι παραπάνω.

Η Peugeot ακολουθεί με το νέο «2008» ανάλογη ρότα στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, αλλά με διαφορετικό μείγμα «συστατικών» ως προς την εκτέλεσή της. Μπορεί η σχετικά σφιχτή ανάρτηση να εμφανίζεται οριακά πιο ενδοτική στις ανωμαλίες και οι κλίσεις του αμαξώματος τόσο κατά το διαμήκη όσο και κατά τον εγκάρσιο άξονα να εκδηλώνονται με λίγο πιο «τονισμένο» τρόπο απ’ ό,τι στο Juke, εντούτοις ο «Λέων» της Peugeot έρχεται να προτάξει συνολικά ένα χαρακτήρα με πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση. Καταρχήν λόγω τιμονιού, το οποίο, αν και ελαφρύ στα λίγα, βαραίνει σωστά όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, προσφέροντας περισσότερη αμεσότητα σε σύγκριση με εκείνο του Juke. Από εκεί και πέρα, χωρίς ποτέ να πλέει ή να «χαζεύει» στις υψηλές ταχύτητες, με τους εμπρός τροχούς υπό γωνία θα επιδείξει καλύτερη κατευθυντικότητα, παρά τα 65άρια ελαστικά και τις ζάντες των 16 ιντσών, που κολακεύουν την άνεση χωρίς παράλληλα να πλήττουν το «ζωηρό» οδικό προφίλ του αυτοκινήτου. Το τελευταίο ενισχύεται από την καλύτερη απόδοση των φρένων, χαρίζοντας στο «2008» κορυφαίες για την κατηγορία επιβραδύνσεις από τα 120 χλμ./ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση (51,7 μ. έναντι 56,2 μ. για το Juke, το οποίο προσφέρεται με ταμπούρα στους πίσω τροχούς στις εκδόσεις χωρίς ηλεκτρικό χειρόφρενο).

Εντέλει

Ευχάριστη έκπληξη το Nissan Juke. Με ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, «αξιόμαχους» πλέον χώρους για επιβάτες και αποσκευές, πλούσιες τεχνολογίες ασφάλειας και διασύνδεσης και ραφιναρισμένη σε κάθε της πτυχή συμπεριφορά, που κοιτά στα ίσα τους κορυφαίους του είδους. Όπως είναι το «2008» και το τυπικά μεγαλύτερο VW T-Roc. H Nissan κατάφερε να αναγεννήσει το Juke δημιουργώντας ένα SUV κομμένο και ραμμένο στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς και διατηρώντας τον ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτήρα του προηγούμενου μοντέλου.

Winner!

Στη συγκεκριμένη αντιπαράθεση είναι η Peugeot με το νέο «2008» που κάνει τη διαφορά, αθροίζοντας στη δική της συνταγή το απαραίτητο αλατοπίπερο, όπως αυτό εκδηλώνεται στην πράξη από τον αλέγκρο οδηγικό χαρακτήρα, τις καλύτερες επιδόσεις και τον πιο «επιθετικό» σχεδιασμό εντός και εκτός. Στοιχεία που στο τέλος της ημέρας καθιστούν πιο εύγευστο και θελκτικό το συνολικό μενού που έρχονται να σερβίρουν σήμερα οι Γάλλοι απέναντι στην πρόταση των Ιαπώνων, αλλά και όχι μόνο._ 4T

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Με χειροκίνητο κιβώτιο, το νέο Nissan Juke έχει ως αφετηρία τιμής στην έκδοση Energy το ποσό των 17.900 ευρώ (αυτόματο: 20.900), ενώ το αντίστοιχο Peugeot 2008 των 130 ίππων στην έκδοση Active τα 21.900 ευρώ (αυτόματο: 25.000). Στην πρώτη περίπτωση, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών, έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών, air condition και συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα Intelligent Emergency Braking, Lane Intervention-Lane Departure Warning και Traffic Line Recognition. Από τη μεριά του, το βασικό «2008» είναι εξοπλισμένο με αυτόματο κλιματισμό, 16άρες ζάντες αλουμινίου, 7άρα οθόνη και καλούδια όπως τα συστήματα ειδοποίησης για υπέρβαση των ορίων ταχύτητας και σύγκρουσης με αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και αναγνώρισης πεζών, διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, καθώς και σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού. Από εκεί και πάνω, το Juke προσφέρει τις πλουσιότερες και πληρέστερες σε εξοπλισμό εκδόσεις εξοπλισμού Acenta (18.900 ευρώ), Ν-Connecta (20.900) και N-Connecta Plus, όλες με χειροκίνητο κιβώτιο, και το «2008» τις επίσης χειροκίνητες Allure (25.000 ευρώ) και GT Line (27.400).

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Θάνος Ηλιόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!