Αναμφίβολα, πρόκειται για τρία ξεχωριστά αυτοκίνητα φτιαγμένα να προσφέρουν απλόχερα τη χαρά της οδήγησης, το καθένα με το δικό του, ξεχωριστό τρόπο!
[[PAGEBREAK]]
Οδηγώντας το, καταλαβαίνεις αμέσως πως η πεπατημένη γαλλική συνταγή διατηρήθηκε, παρ’ όλα αυτά οι επεμβάσεις εστίασαν σε νέες, επιμέρους ρυθμίσεις, με παράλληλο περιορισμό των κλίσεων και του βάρους. Το DS3 είναι όσο σφιχτό πρέπει, στρίβει όπως αξίζει σε ένα σουπερμίνι της καταγωγής του, και μάλιστα χωρίς να κουράζει, ενώ μόνον οι εγκάρσιες ανωμαλίες θα αποσυντονίσουν την άνεσή του. Τι μας ενοχλεί και τι θα θέλαμε από αυτό; Με το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, το μέτριο στην αίσθηση τιμόνι μάς χαλάει λίγο τη μαγιά, ενώ σίγουρα τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, αν το DS3 ήταν εφοδιασμένο με ένα μπλοκέ διαφορικό ή έστω με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που να το προσομοιάζει, όπως για παράδειγμα το Q2 της Alfa.
Στην καλή άσφαλτο, όπως αυτήν του Ελικώνα, το MX-5, αν δεν προκαλέσεις την κλασική υπερστροφή με μεθόδους μιας άλλης εποχής, θα αντιδράσει πρώτα υποστροφικά και στη συνέχεια θα διώξει την ουρά, και συγκεκριμένα στην έξοδο της στροφής, οπότε και καλό -σωστό, αν προτιμάτε- είναι να την αποφύγεις, ακόμα και αν το μπλοκέ σε προκαλεί για μετακίνηση «με το πλάι». Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι οι όποιες αντιδράσεις εμφανιστούν δε θα είναι σε καμία περίπτωση απότομες, αφού το αποτέλεσμα με το Miata είναι πάντα φιλικό και προβλέψιμο από τον οδηγό του.
[[PAGEBREAK]]
– NA ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΟ JUKE
Μοντέλο | Citroen DS3 1.6 THP | Mazda MX-5 2.0 RC | Nissan Juke 1.6 DiG-T 4×2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 156/6.000 | 160/7.000 | 190/5.600 |
Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.) | 24,5/1.400 | 19,2/5.000 | 24,5/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 | 7,4 | 8,2 |
50-80 χλμ./ώρα 3η (δλ.) | 3,6 | 4,4 | 4,0 |
80-110 χλμ./ώρα 4η (δλ.) | 4,9 | 6,1 | 4,8 |
120-140 χλμ./ώρα 5η/6η (δλ.) | 4,9/7,4 | 5,4/8,1 | 4,8/6,3 |
120-0 χλμ./ώρα (μ.) | 56,0 | 57,4 | 62,7 |
Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) | 11,1 | 12,5 | 12,5 |
Μέση κατανάλωση συγκριτικής διαδρομής (λίτ./100 χλμ.) | 13,0 | 12,1 | 13,0 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 155 | 181 | 176 |
ΜxΠxΥ (χλστ.) | 3.948×1.715×1.460 | 4.020×1.720×1.245 | 4.135×1.765×1.570 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.464 | 2.330 | 2.530 |
Βάρος (κιλά) | 1.205 | 1.118 | 1.299 |