Μπορεί το Citroen C5 Aircross και το Opel Grandland να ταυτίζονται σε ό,τι αφορά τον SUV χαρακτήρα και το plug-in υβριδικό τους σύστημα, από εκεί και πέρα όμως ο καθένας προσπαθεί να χτίσει τη δική του προσωπικότητα, μέσα στο πλαίσιο του ομίλου Stellantis.
Κάποτε η ιδέα ενός εξηλεκτρισμένου SUV θα ήταν τελείως θεωρητική. Σήμερα, όμως, καθώς ο εξηλεκτρισμός διεισδύει ολοένα και περισσότερο σε σχεδόν όλα τα segment της αγοράς, αυτή η ιδέα περνάει από μια θεωρητική υπόσταση σε μια απόλυτα ρεαλιστική αναζήτηση, ειδικά μάλιστα εάν σε αυτά προσθέσουμε το γεγονός της ευνοϊκής φορολογικής αντιμετώπισης των επαναφορτιζόμενων υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά.
Οι επιπτώσεις από την εφαρμογή αυτού του καθεστώτος είχαν άμεσο αντίκτυπο στη δημοτικότητα αυτού του τύπου οχημάτων στα εγχώρια δρώμενα. Με δεδομένο το υψηλό κόστος αυτών των οχημάτων, η συντριπτική πλειονότητα αφορά εταιρικές πωλήσεις, ενώ οι εμπορικές τάσεις δείχνουν να ευνοούν τους λεγόμενους κατασκευαστές κύρους.Από εκεί και πέρα, όμως, υπάρχει ένα κομμάτι της αγοράς το οποίο καλύπτουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές και, κατ’ επέκταση, τα διάφορα μεγάλα γκρουπ κατασκευαστών που καλούνται να λύσουν το γρίφο του positioning.
Σε περίοπτη θέση βρίσκεται ο όμιλος Stellantis, που σε ό,τι αφορά το γαλλικό παρακλάδι, έχει τοποθετήσει DS και Peugeot σε πιο premium στρώματα της κατηγορίας, ενώ για το mainstream υπάρχουν Citroen και Opel. Την όλη εξίσωση έρχεται να δυσκολέψει το κομμάτι της FCA, με τις Fiat, Allfa Romeo και Jeep να απαιτούν τον ανάλογο χειρισμό. Μέσα σε όλο αυτό το παζλ μοντέλων, καλούνται να κουμπώσουν τα ανανεωμένα Citroen C5 Aircross και Opel Grandland, τα οποία δοκιμάζουμε εδώ στην plug–in υβριδική υλοποίηση των 225 ίππων, που αποτελούν την κορωνίδα μιας γκάμας η οποία συνεχίζει να εστιάζει τόσο στη βενζίνη όσο και στο πετρέλαιο.
Citroen C5 Aircross και Opel Grandland στην πασαρέλα της ανανέωσης
Σε σχέση με αυτό που είχαν να επιδείξουν όταν ξεκίνησαν την καριέρα τους, τα δύο αυτά SUV έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά στο εμπρός τμήμα τους, προκειμένου να εναρμονιστούν με τα τελευταία δεδομένα που πρεσβεύουν οι εταιρικές ταυτότητες των Citroen και Opel. Βέβαια, αυτό δεν ισχύει απόλυτα για την περίπτωση της Citroen, η οποία μόλις πριν από λίγες ημέρες δημοσιοποίησε την επόμενη εταιρική της ταυτότητα, με ένα νέο λογότυπο που έκανε το ντεμπούτο του στο πρωτότυπο όχημα «Oli» και στη συνέχεια, σταδιακά, θα κοσμεί παγκόσμια προϊόντα από τα μέσα του 2023 και ύστερα.
Παρατηρώντας λοιπόν το C5 Aircross, αντιλαμβάνεσαι αυτή την εκδοχή του λογοτύπου της μάρκας, το οποίο έχει «αποστασιοποιηθεί» πλέον από τα φώτα ημέρας. Χαρακτηριστική είναι η υπογραφή LED των φώτων ημέρας σε σχήμα «V», που έχει δημιουργηθεί για να δίνει ένα hi-tech και πιο «ισχυρό» 3D εφέ στα εμπρός φώτα. Κάτω από τη μάσκα, η σχεδίαση του αεραγωγού στον προφυλακτήρα μαζί με τις κατακόρυφες εισαγωγές στα άκρα, κάνουν το πλάτος του μπροστινού μέρους να φαίνεται συνολικά μεγαλύτερο, τονίζοντας την επιβλητικότητα του συνόλου, κάτι στο οποίο συνεισφέρει και η προστατευτική ποδιά που βρίσκεται στη βάση του προφυλακτήρα.
Οι καμπύλες συνεχίζουν να έχουν τον πρώτο λόγο, καθώς και το χαρακτηριστικό εφέ με την πίσω κολόνα και το ενιαίο σκουρόχρωμο σύνολο των πίσω πλευρικών παραθύρων και του παρμπρίζ. Σημείο αναφοράς εδώ, πέραν των ενθέτων στον εμπρός προφυλακτήρα και στα πλευρικά προστατευτικά airbumb, είναι τα λογότυπα (σε στυλ πρίζας!) «hybrid» και «h» στην πίσω πόρτα και στα εμπρός φτερά, αντίστοιχα. Φυσικά, το «παρών» δίνει και η απαραίτητη θυρίδα φόρτισης στην πίσω αριστερή πλευρά του αμαξώματος, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη συμμετρικά με το γνώριμο πορτάκι της τάπας βενζίνης, που με τη σειρά του απαντάται πίσω και δεξιά.
Το Grandland δεν περνάει επ’ ουδενί απαρατήρητο. Κοιτώντας από εμπρός, έχεις την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα ριζικά επανασχεδιασμένο μοντέλο που ξεπερνάει τα συνήθη δεδομένα ενός απλού facelift. Βλέπετε, η κοινή εμφανισιακή συνισταμένη όλων των αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας σε αυτήν τη νέα εποχή είναι το περίφημο Opel Vizor, αυτή δηλαδή η καμπυλόγραμμη, στενόμακρη, σκουρόχρωμη επιφάνεια που ενσωματώνει τη μαύρη μάσκα και τους προβολείς με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας.
Το αποτέλεσμα είναι μια ξεχωριστή εικόνα, σε συνδυασμό με το πλήρως διαφοροποιημένο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, τις πτυχώσεις στο καπό και τα πλαϊνά προστατευτικά, όπως επίσης με τη μεγάλη ποικιλία αεραγωγών που συναντάμε μέσα και κάτω από τη μάσκα, όσο και χαμηλά στον προφυλακτήρα. Στην περίπτωση της υβριδικής παραλλαγής, η μοναδική διαθέσιμη έκδοση είναι η GS Line, όπου, όπως μπορείτε να δείτε στο αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας, μια έντονη αντίθεση με το ιδιαίτερο χρώμα του αμαξώματος δημιουργούν η μαύρη διχρωμία της οροφής, τα φιμέ τζάμια και οι σκουρόχρωμες μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στο κατώτερο τμήμα, περιμετρικά του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι έντονες πτυχώσεις της πέμπτης πόρτας, που φιλοξενεί τα νέα φωτιστικά σώματα, ενώ σε περίοπτη κεντρική θέση βρίσκονται πλέον το σήμα της εταιρείας και η αναγραφή του μοντέλου, αμφότερα σε μαύρο χρώμα.
Στο εσωτερικό οι διαφορές είναι εξίσου αξιοσημείωτες, με κοινό στοιχείο τις δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες για τα όργανα και το σύστημα πολυμέσων. Στο ανανεωμένο C5 Aircross ο πλήρως παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών συνεχίζει να δίνει το «παρών», η οθόνη όμως του συστήματος πολυμέσων δε βρίσκεται πια στην όμορφα τακτοποιημένη θέση της μέσα στο ταμπλό, αλλά έχει ανεξαρτητοποιηθεί, και μαζί με τους μακρόστενους αεραγωγούς και μία σειρά διακοπτών αφής στο κάτω της τμήμα, δείχνει να προεξέχει κάπως έντονα από το υπόλοιπο ταμπλό.
Η κεντρική κονσόλα είναι πλέον υπερυψωμένη και με αυξημένες διαστάσεις, ενώ έχει εκσυγχρονιστεί με ένα μαύρο ύφασμα που δίνει ένα εφέ δέρματος. Πιο εργονομική είναι πλέον η διάταξη των χειριστηρίων, με τον νέο, Toggle επιλογέα για το κιβώτιο, που συνδυάζεται με το μπουτόν επιλογής για τα προγράμματα οδήγησης: Electric, Hybrid και Sport.
Το στίγμα της δίνει και η χαρακτηριστική φωτεινή μπλε ένδειξη, πίσω από τον frameless εσωτερικό καθρέφτη, η οποία είναι ορατή απ’ έξω, ώστε το C5 Aircross PHEV να μπορεί να αναγνωριστεί στην κυκλοφορία ως όχημα που κινείται σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών.
Στο Grandland η ανανέωση έχει καταλυτικότερη επίδραση. Το απερχόμενο μοντέλο μπορεί να είχε μια σύγχρονη εμφάνιση, στο εσωτερικό όμως του έλειπε το στοιχείο του εντυπωσιασμού, κάτι που πλέον αποκτά χάρη στο Opel Pure Panel, που αποτελείται από μία οθόνη 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, με navigation και κάμερα οπισθοπορείας.
Αυτό ουσιαστικά εκσυγχρονίζει το ανώτερο τμήμα του ταμπλό, που χαρακτηρίζεται από μαλακά στην υφή πλαστικά (όταν εκείνα του C5 Aircross είναι ποιοτικά, αλλά σαφώς πιο σκληρά). Από εκεί και κάτω, η κατάσταση έχει παραμείνει ουσιαστικά ως είχε, με τους διακόπτες της κονσόλας και το πάνελ χειρισμού του κλιματισμού να παραμένουν ιδιαίτερα εύχρηστα, ενώ ο καμπυλόγραμμος επιλογέας του κιβωτίου καταλαμβάνει περισσότερο χώρο, που στο C5 εξοικονομείται προς όφελος μίας εύχρηστης θήκης για μικροαντικείμενα.
Εξερευνώντας τις δυνατότητες παραμετροποίησης του πίνακα οργάνων του Grandland, διαπιστώνει κανείς την ύπαρξη του συστήματος night vision (μία κάμερα υπερύθρων σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού ανιχνεύει ανθρώπους και ζώα σε απόσταση έως 100 μέτρων με βάση τη διαφορά θερμοκρασίας τους από τον περιβάλλοντα χώρο, ενημερώνοντας τον οδηγό με κατάλληλες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων). Αυτό, σε συνδυασμό με τους προηγμένους LED matrix προβολείς, δίνουν ένα πρωτόγνωρο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας κατά τη νυχτερινή οδήγηση.
Στο εν λόγω high–tech χαρακτηριστικό του Grandland, το C5 Aircross αντιπροτάσσει τη γνώριμη αξία της άνεσης, που πηγάζει από το πρόγραμμα Advanced Comfort της γαλλικής εταιρείας. Αυτή γίνεται άμεσα αντιληπτή χάρη στην αφθονία χώρων, απόρροια και του συγκριτικά μεγαλύτερου μεταξονίου των 2.730 χλστ. έναντι 2.675 χλστ. του αδελφού Opel, με κοινό χαρακτηριστικό την απόλυτα ομαλή διαμόρφωση του δαπέδου, χωρίς κάποιο τούνελ μετάδοσης που να προεξέχει.
Αυτή την επιπλέον ευρυχωρία, το φιλόξενο γαλλικό SUV την αξιοποιεί με τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα και τη δυνατότητά τους να μετακινούνται κατά τον διαμήκη άξονα του οχήματος σε μια διαδρομή μήκους 15 εκ. Έτσι, οι πίσω επιβάτες στο C5 απολαμβάνουν μια ευρύτερη περιφερειακή ορατότητα, καθώς κάθονται πιο ψηλά σε σχέση με τους εμπρός επιβάτες (κάτι που πάντως φέρνει αυτούς που θα βρεθούν στις εξωτερικές θέσεις πιο κοντά στην πλαϊνή καμπύλη της οροφής).
Το Grandland δεν προσφέρει κάτι αντίστοιχο στο πίσω κάθισμά του, αν και η ευρυχωρία είναι αρκούντως ικανοποιητική. Ξεκάθαρο είναι το προβάδισμα του C5 Aircross και στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, με 460 έναντι 390 λίτρων του Grandland (στο αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας υπήρχε δυνατότητα ηλεκτρικής ανύψωσης της πέμπτης πόρτας, καθώς και άνοιγμα με κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα).
Ένα ακόμα θέμα που άπτεται του στοιχείου της άνεσης έχει να κάνει με τη θέση οδήγησης και τα μαλακά καθίσματα του C5, όταν το Grandland διέθετε τα εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR, που στηρίζουν καλύτερα το σώμα σε μακρινές διαδρομές.
Η ταυτόσημη υβριδική καρδιά
Στο πλαίσιο του ομίλου Stellantis, τα δύο συγγενή SUV βασίζονται στο δάπεδο EMP2 του ομίλου. Tο C5 Aircross πέρα από την έκδοση των 225 ίππων προσφέρεται τώρα πια σε μία παραλλαγή 180 ίππων, ενώ το Grandland κοιτάει πιο ψηλά καθώς επιπρόσθετα διατίθεται και με την ισχυρότερη τετρακίνητη εκδοχή των 300 ίππων του υβριδικού συστήματος.
Στην προκειμένη περίπτωση, η απόλυτη ταύτιση σε ό,τι αφορά το μηχανολογικό προφίλ του προσθιοκίνητου συστήματος των 225 (συνδυαστικών) ίππων μεταφράζεται σε μια ισοδυναμία επιδόσεων, λειτουργίας και κατανάλωσης. Στο εν λόγω υβριδικό σύστημα, ο θερμικός κινητήρας (με τούρμπο ασφαλώς) διαθέτει χωρητικότητα 1,6 λίτρων με μέγιστη ισχύ 180 ίππων και ροπή 300 Nm. Η θερμική αυτή μονάδα συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα -ο τελευταίος βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο εξηλεκτρισμένο e-EAT8 αυτόματο κιβώτιο– με ονομαστική απόδοση 109 ίππων.
Συνδυαστικά, η μέγιστη αποδιδόμενη ισχύς φτάνει στους 225 ίππους (έναν λιγότερο προς χάρη διαφοροποίησης στο Grandland), με τη ροπή να ανέρχεται με τη σειρά της στα 360 Nm. Η απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια αντλείται από μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης (200V) με χωρητικότητα 13,2 kWh. Χάρη στον on–board φορτιστή των 7 kW, η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 2 ώρες, ενώ, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στο δικό μας wallbox της εταιρείας Fortisis, η μπαταρία άντλησε 12 kWh, κάτι που προφανώς οριοθετεί την καθαρή χωρητικότητά της. Φυσικά, σε απλές οικιακές πρίζες, ο χρόνος που απαιτείται είναι πολύ μεγαλύτερος (7 ώρες στα 8 Α και 4 ώρες στα 14 Α).
Το κυριότερο ερώτημα σε ένα PHEV όχημα έχει να κάνει βεβαίως με την κατανάλωση, η οποία, όπως έχουμε τονίσει κατ’ επανάληψη, δεν μπορεί να έχει μία συγκεκριμένη τιμή, καθώς είναι απόλυτα εξαρτημένη από τον τρόπο χρήσης. Με ευλαβικά τακτική φόρτιση σε καθημερινή χρήση, μπορεί να διατηρείται μηδενική σε διαδρομές έως και περίπου 50 χλμ. (αυτή είναι η μέση ηλεκτρική αυτονομία), ενώ ανάλογα με το πόσα παραπάνω χιλιόμετρα θα πρέπει να διανυθούν με τη συμβολή του βενζινοκινητήρα, οι μέσες τιμές ξεκινούν από το 1,5 λτ./100 χλμ. και φθάνουν μέχρι τα 4,5 λτ./100 χλμ.
Αφού αδειάσει η μπαταρία (στο ταξίδι στην εθνική με μ.ω.τ. 110 χλμ./ώρα αυτό γίνεται όπως διαπιστώσαμε ύστερα από 36 χλμ.) ή εάν ο οδηγός αδιαφορεί για το θέμα της φόρτισης, τότε η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται λίγο πάνω από τα 7 λτ./100 χλμ. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το υβριδικό αυτό σύστημα δίνει την ευχέρεια στον οδηγό να διατηρήσει το επίπεδο φόρτισης προκειμένου να κινηθεί ηλεκτρικά όποτε αυτός το επιθυμεί. Σε αυτήν τη λειτουργία ο κινητήρας μπορεί να φορτίζει την μπαταρία (σε μια διαδρομή περίπου 40 χλμ. η μπαταρία ανέκτησε το 50% της χωρητικότητάς της), κάτι όμως που εκτοξεύει την κατανάλωση πάνω από τα 10 λτ./100 χλμ.
Η ανάρτηση καθορίζει την κύλιση
Σε αντίθεση με το πανομοιότυπο σύστημα κίνησης, στο θέμα της ανάρτησης και κατ’ επέκταση του οδηγικού χαρακτήρα, μπορεί κανείς να εντοπίσει κάποιες διαφορές. Θα πρέπει πρώτα να σημειώσουμε ότι και στα δύο SUV, σε σύγκριση με τις απλές θερμικές τους εκδόσεις, η ύπαρξη του υβριδικού συστήματος συνοδεύεται από μια αναβάθμιση στην πίσω ανάρτηση, όπου ο ημιάκαμπτος άξονας αντικαθίσταται από μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Αυτό το στοιχείο βελτιώνει τα χαρακτηριστικά κύλισης, ενώ από εκεί και πέρα την εικόνα διαμορφώνουν οι επιλογές του κάθε κατασκευαστή.
Το plug-in υβριδικό Citroen C5 Aircross αποδεικνύεται ευχάριστο και άνετο όσον αφορά την ποιότητα κύλισης, εξαιτίας των μαλακών ρυθμίσεων της ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions. Η εν λόγω ανάρτηση διαθέτει τα γνώριμα ελατήρια και αμορτισέρ, με τη διαφορά ότι τα κλασικά bump stop των τελευταίων, τα οποία συναντάμε στις συμβατικές διατάξεις, έχουν δώσει τη θέση τους σε υδραυλικούς αποσβεστήρες, οι οποίοι εξασφαλίζουν καλύτερο έλεγχο των ταλαντώσεων. Στον σβέλτο ρυθμό, το C5 Aircross PHEV αποκαλύπτει το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης αλλά και κλίσεις, οι οποίες όμως δε θα προβληματίσουν ποτέ.
Από τη μεριά του, το Opel Grandland, χωρίς να φτάνει στο επίπεδο ενός σπορτίφ χαρακτήρα, χάρη στις συγκριτικά πιο σφιχτές ρυθμίσεις, δίνει το περιθώριο στον οδηγό να διατηρήσει έναν σβέλτο ρυθμό, με πιο ελεγχόμενες αντιδράσεις του αμαξώματος στις στροφές και ένα πιο βαρύ σε αίσθηση τιμόνι. Παρά τον SUV χαρακτήρα, η έλλειψη τετρακίνησης (αλλά και ενός συστήματος επαυξημένης πρόσφυσης) και τα ασφάλτινα ελαστικά (και τα δύο οχήματα φορούσαν ακριβώς τα ίδια Michelin e–Primacy διάστασης 205/55-19) περιορίζουν τις offroad βλέψεις σε απλές περιηγήσεις, όπου πάντως η μαλακότερη απόσβεση (αλλά και η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος) του C5 Aircross απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες ενός χωματόδρομου.
Στην καθημερινή οδήγηση, το πρόγραμμα που θα επιλέξει ο οδηγός καθορίζει τα χαρακτηριστικά απόδοσης. Στο Electric, o ηλεκτροκινητήρας έχει τον πρώτο λόγο, με άμεση απόκριση και τελική ταχύτητα που μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 135 χλμ/ώρα.
Στο Hybrid η μονάδα ελέγχου αποφασίζει ανάλογα για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της ενέργειας, ενώ στο Sport απελευθερώνεται το πλήρες δυναμικό και των δύο κινητήρων, όπου ο οδηγός μπορεί να επέμβει μέσω των paddles του τιμονιού στις αλλαγές σχέσεων του κιβωτίου. Έτσι μπορεί να γίνει πραγματικότητα η επίδοση των 8,9 δλ. (8,7 δλ. για το C5) για τα 0-100 χλμ./ώρα, ένας αρκετά καλός χρόνος εάν αναλογιστούμε ότι το βάρος της κατασκευής βρίσκεται γύρω στα 1.800 κιλά.
Περνώντας από το ταμείο
Το θέμα του κόστους είναι αυτό που μπορεί να καθορίσει την τελική επιλογή, αφού, όπως διαπιστώσαμε μέχρι τώρα, μεταξύ αυτών των δύο SUV με τις ταυτόσημες επιδόσεις, οι όποιες πρακτικές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στην άνεση του Citroen C5 Aircross (τόσο στην κύλιση όσο και στην εσωτερική χωροταξία) και στον high–tech χαρακτήρα του Opel Grandland.
Ρίχνοντας όμως μία ματιά στον τιμοκατάλογο του Opel Grandland Hybrid, παρατηρούμε ότι η μοναδική έκδοση GS Line της προσθιοκίνητης παραλλαγής των 224 ίππων τιμάται στα 49.500 ευρώ, όταν η ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση των 300 ίππων είναι μόλις 2.000 ευρώ ακριβότερη, κάτι που δε νομίζουμε ότι αποτελεί τροχοπέδη σε αυτή την κατηγορία τιμής, ειδικά μέσα από το πρίσμα της χρονομίσθωσης και των σημαντικών κερδών σε απόδοση και τετρακίνηση.
Το Citroen C5 Aircross από την άλλη, θα ήταν η επιλογή μας στη μικρή έκδοση, χάρις στο χαμηλότερο σημείο τιμολογιακής εκκίνησης, των 46.450 ευρώ, ενώ η νέα έκδοση των 180 ίππων, ξεκινάει ακόμα χαμηλότερα, από τα 44.600 ευρώ._4Τ
CITROEN C5 AIRCROSS PHEV
ΥΠΕΡ//ΑΝΕΣΗ//ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ//ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ//ΤΙΜΗ
ΚΑΤΑ//ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
OPEL GRANDLAND HYBRID 224
ΥΠΕΡ//ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ//ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ//ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
ΚΑΤΑ//ΤΙΜΗ
CITROEN C5 AIRCROSS PHEV
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.598 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 181 ίπποι/6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 300 Nm/3.000 σ.α.λ. >ΙΣΧΥΣ (η/κ): 110 ίπποι/2.500 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (η/κ): 320 Nm/500-2.500 σ.α.λ. >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 225 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 360 Nm >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 13,2 kWh >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.500x1.969×x1.654 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.730 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 460 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.760 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 8,7 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 225 χλμ./ώρα (135 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά) >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 7,3 λτ./100 χλμ.* >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 32 γρ./χλμ. >ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ (ΜΕΣΗ/ΠΟΛΗ): 48/57 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ (AC): 2 ώρες (7,4 kW) >ΤΙΜΗ: 46.450 ευρώ
*ΜΕ ΑΦΟΡΤΙΣΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ
OPEL GRANDLAND HYBRID 224
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.598 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 180 ίπποι/6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 300 Nm/3.000 σ.α.λ. >ΙΣΧΥΣ (η/κ): 110 ίπποι/2.500 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (η/κ): 320 Nm/500-2.500 σ.α.λ. >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 224 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 360 Nm >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 13,2 kWh >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.477x1.906x1.609 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.675 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 390 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.807 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 8,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 225 χλμ./ώρα (135 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά) >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 7,1 λτ./100 χλμ.* >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 34 γρ./χλμ. >ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ (ΜΕΣΗ/ΠΟΛΗ): 50/59 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ (AC): 1,45 ώρες (7,4 kW) >ΤΙΜΗ: 49.500 ευρώ
*ΜΕ ΑΦΟΡΤΙΣΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΕΛΛΗΣ