Η Subaru παρουσίασε στο πανέμορφο Ναύπλιο την πέμπτη και τέταρτη γενιά αντίστοιχα των μοντέλων της Legacy και Outback.
Η ναυαρχίδα της ιαπωνικής εταιρείας, το Legacy, γιορτάζει φέτος 20 χρόνια ζωής και όπως μας εκμυστηρεύτηκαν οι ιθύνοντες της φίρμας το νέο μοντέλο εξελίχθηκε με στόχο να καθιερωθεί στη συνείδηση του ευρωπαϊκού κοινού. Πιστό στις αξίες και τις αρχές της φίρμας, το Legacy, διατίθεται με σύστημα τετρακίνησης Symmetrical AWD, ενώ κάτω από το καπό του βρίσκεται ο επίπεδος κινητήρας με αντικριστή διάταξη κυλίνδρων, γνωστός σε όλους ως Boxer.
Η σεντάν έκδοση, με το διακριτικό σπορ σχεδιασμό, διακρίνεται για την υψηλού επιπέδου άνεση που προσφέρει στους επιβάτες της αλλά και για το αναπαυτικό εσωτερικό με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Όσον αφορά το στέισον αμάξωμα, διατηρεί τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, εστιάζει ωστόσο την προσοχή του, στην πρακτικότητα αλλά και τη λειτουργικότητα της καμπίνας. Για την κίνηση και των δυο αυτοκινήτων φροντίζουν τρεις κινητήρες Boxer, δυο βενζίνης και ένας πετρελαίου. Οι υποψήφιοι αγοραστές λοιπόν έχουν να επιλέξουν μεταξύ ενός δίλιτρου με 150 ίππους, ενός 2,5 λτ. με 167 ίππους, ενώ οι τυχεροί κάτοικοι της επαρχίας έχουν τη δυνατότητα απόκτησης του πρώτου στην ιστορία δίλιτρου Boxer κινητήρα με τους 150 ίππους και τα 350 Nm ροπής (35,7 χλγμ.).
Το νέο Legacy διαθέτει επίσης και ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Το κατά μήκος τοποθετημένο κιβώτιο με την ονομασία Lineatronic (χρησιμοποιεί αλυσίδα στο μηχανισμό μεταφοράς ροπής μεταξύ των δυο τροχαλιών που απαρτίζουν το μεταβλητό γρανάζι) τοποθετείται στα μοντέλα 2.0i και 2.5i. Το εν λόγω κιβώτιο μας άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων αφού εκμεταλλεύεται «έξυπνα» την αποδοτική περιοχή στροφών του κινητήρα, δεν παρουσιάζει υστέρηση στις αλλαγές των σχέσεων (γίνονται και χειροκίνητα μέσω paddles στο τιμόνι) και ανταποκρίνεται δίχως δισταγμούς στις προσταγές του οδηγού του.
Ενδεχομένως τώρα, κάποιοι από εσάς να διαπιστώσατε πως από την παλέτα των μηχανικών συνόλων της νέας γενιάς Legacy απουσιάζει ο υπερτροφοδοτούμενος 2,5 λτ. κινητήρας Boxer.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Subaru αποφάσισε να μην εισάγει στη χώρα μας το συγκεκριμένο μοτέρ για λόγους που οι ίδιοι έκριναν σκόπιμους. Στο νέο Outback 4ης γενιάς οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, η ποιότητα αλλά και η εικόνα στο εσωτερικό αναβαθμίστηκε και το πολυτελές crossover της Subaru δείχνει έτοιμο να κοιτάξει στα μάτια τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια. Άλλωστε τα εφόδια τα έχει. Προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (20 εκ., 5 εκ. πιο ψηλό από το στέισον αδερφάκι του), αποδοτικούς κινητήρες και πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Στη χώρα μας το Outback διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η βενζινοκίνητη, κρύβει κάτω από το καπό της το 2.5 Boxer κινητήρα των 167 ίππων ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Lineatronic, ενώ η πετρελαιοκίνητη, το 2.0 Boxer με τους 150 ίππους. Το Outback διατίθεται και σε 6κύλινδρη έκδοση 3,6 λτ. με 260 ίππους μόνο που στη χώρα μας δε θα εισαχθεί ποτέ, για ευνόητους λόγους.
Το Legacy έχει ως τιμή εκκίνησης τα 31.900 ευρώ, ενώ το Outback ξεκινάει από τα 39.900 ευρώ.