Νέα σχεδίαση, νέοι κινητήρες, νέες τεχνολογίες και νέος «αέρας» για το Clio τέταρτης γενιάς, που στοχεύει σε πιο νεανικό κοινό.
Μάλιστα, η μεγαλύτερη καινοτομία του αφορούσε τους πλαστικούς προφυλακτήρες που διέθετε, αλλά και την ευρύχωρη καμπίνα, σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις! Αναφέρουμε το R5, γιατί πιστεύουμε ότι αυτό ήταν το αυτοκίνητο που έκοψε την ανάσα κατασκευαστών και καταναλωτών με το λανσάρισμά του. Οι γενιές που μεσολάβησαν, δηλαδή το Supercinq (1985) και τα τρία Clio (1990 έως σήμερα), ήταν… politically correct, εξαιρετικές σε χαρακτηριστικά (άλλωστε, η πρώτη και η τρίτη κατέκτησαν τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς), όμως δεν είχαν το στοιχείο της έκπληξης. Δηλαδή, το νέο Clio μπορεί να σε κάνει να νιώσεις διαφορετικά;