top icon
Παρουσιάσεις

Στην Πόλη παρουσιάστηκε το νέο Fiat Linea

Τους επτά λόφους και το Βόσπορο διάλεξε, λοιπόν, η Fiat για να παρουσιάσει το νέο Linea, ως συμβολική κίνηση για το ρόλο που καλείται να παίξει το αυτοκίνητο στην παγκόσμια αγορά.

Κωνσταντινούπολη. Είναι η πόλη που, αν και έχει αλλάξει πρόσωπο και χαρακτήρα σε σχέση με την πρωτεύουσα του Βυζαντίου, παραμένει σταυροδρόμι ηπείρων και πολιτισμών. Τους επτά λόφους και το Βόσπορο διάλεξε, λοιπόν, η Fiat για να παρουσιάσει το νέο Linea, ως συμβολική κίνηση για το ρόλο που καλείται να παίξει το αυτοκίνητο στην παγκόσμια αγορά.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται, προς το παρόν, στο εκσυγχρονισμένο από κάθε άποψη εργοστάσιο της Tofas στην Προύσα και έχει στόχο να γίνει δημοφιλές σε αγορές που παραδοσιακά προτιμούν τα τριών όγκων αυτοκίνητα με έμφαση στην άνεση της ανάρτησης σε κακό οδόστρωμα, τον μεγάλο χώρο αποσκευών και την αξιοπιστία. Έτσι, το Linea θα πωλείται κανονικά στην Ευρώπη, αλλά ο κύριος στόχος είναι οι υποψήφιοι αγοραστές χωρών όπως η Τουρκία (όπου ο προκάτοχος, Albea, είναι εξαιρετικά δημοφιλές), η Βραζιλία, η Αργεντινή, η Ρωσία, η Κίνα και η Ινδία. Μάλιστα, για κάθε μία από αυτές τις αγορές, το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται τοπικά σε συνεργασία με εργοστάσια όπως αυτό του Tatarstan στη Ρωσία, του Bello Horizonte στη Βραζιλία και του Ranjagaon στην Ινδία. Ο στόχος που έχει θέσει η ιταλική εταιρεία είναι 280.000 πωλήσεις παγκοσμίως μέχρι το 2012, φιλοδοξώντας να τοποθετήσει το Linea στη δεύτερη θέση των εταιρικών πωλήσεων πίσω από το Grande Punto.

Στα τεχνικά του αυτοκινήτου, ναι μεν μιλάμε για ένα sedan βασισμένο στο Grande Punto, το οποίο όμως είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε μέγεθος και, το κυριότερο, αρκετά κομψό, ξεφεύγοντας από τον κανόνα των αυτοκινήτων στα οποία «προστέθηκε» εκ των υστέρων ο τρίτος όγκος στο αρχικό σχέδιο. Με μήκος 4,56 μ., τοποθετείται στην κορυφή μεγέθους της κατηγορίας του και στοχεύει, κατά τον κ. Λούκα Ντε Μέο, να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το VW Jetta και το Toyota Corolla. Ο χώρος αποσκευών του είναι, ούτε λίγο ούτε πολύ, 500 λίτρα. Όσον αφορά στους κινητήρες, βασικά μηχανικά σύνολα θα είναι τα ήδη γνωστά μας 1,4 βενζίνης των 77 ίππων και 1,3 multijet των 90 ίππων. Για την ελληνική αγορά, ενδιαφέρον αναμένεται να έχει ο νέος 1,4 t-jet που αποδίδει 120 ίππους με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή και συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, δίνοντας πολύ καλές επιδόσεις στο ιταλικό σεντάν. Τέλος, μόνο στη Βραζιλία, το Linea θα πωλείται με έναν ακόμη νέο κινητήρα, τον 1,9 flex-fuel, ο οποίος χρησιμοποιεί σαν καύσιμο μίγμα αμόλυβδης βενζίνης και βιο-αιθανόλης σε οποιαδήποτε αναλογία και αποδίδει 130 ίππους.

Στη χώρα μας, το Linea θα πωλείται επισήμως από τέλος Οκτωβρίου, οπότε και θα είναι διαθέσιμος ο t-jet των 120 ίππων, αλλά θα υπάρχουν “demo” αυτοκίνητα στις εκθέσεις και θα αρχίσουν να γίνονται δεκτές παραγγελίες ήδη από τον Ιούλιο. Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από 13.500 ευρώ, για τις εκδόσεις με τους 77 ίππους με το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού, μιας και το βασικό “Active” δεν θα εισαχθεί. Περισσότερα, στην δοκιμή του στην Ελλάδα._Σ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ