X
Οδοιπορικά

Στη Σαντορίνη με VW T-Roc Cabriolet και Ducati Scrambler

Λάβα ροκ! Σε έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς στον κόσμο, με δύο οχήματα που δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο στο πέρασμά τους. Ροκ σύνθεση και παρέα αντι-Covid, για να ξεχνιέσαι, να ονειρεύεσαι και να θυμάσαι ότι η ζωή είναι ωραία και η Ελλάδα μαγική.

Όταν η εβδομάδα σου ξεκινάει από την πύλη Ε7 του Πειραιά, εμπρός από το κορυφαίο «Blue Star Delos», κάτι καλό σε περιμένει, πολλώ δε μάλλον όταν τα εισιτήριά σου αναγράφουν ως τελικό προορισμό έναν από αυτούς που συγκαταλέγονται στις κορυφαίες προτάσεις όλων των ταξιδιωτικών γραφείων της οικουμένης· τη Σαντορίνη!

Μαζί μας σε αυτό το οδοιπορικό δύο οχήματα με πολύ ξεχωριστή προσωπικότητα, τα οποία μόνο απαρατήρητα δεν περνούν, κάτι που αντιλαμβανόμαστε από τις πρώτες κιόλας πρωινές ώρες που βρισκόμαστε στο λιμάνι και πριν από την επιβίβασή μας, αφού μπορεί το στόμα και η μύτη όλων να ήταν καλυμμένα από τις υποχρεωτικές προστατευτικές μάσκες λόγω Covid-19, τα μάτια τους όμως ήταν καρφωμένα πάνω στο κόκκινο Cabriolet VW T-Roc και στην πορτοκαλί Ducati Scrambler με τα σήματα του περιοδικού μας.

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

Ταξιδέψτε μαζί μας!

Οι ώρες περνούν ευχάριστα (όσο και αν η απαραίτητη μάσκα μάς δυσκολεύει τη ζωή) μέχρι την Παροναξία, αλλά λίγο αργότερα αρχίζουμε να νιώθουμε κάπως κουρασμένοι από το πολύωρο ταξίδι, που ξεκίνησε ακριβώς στις 07:25 και ολοκληρώνεται στις 15:00. Η μπουκαπόρτα πέφτει στο λιμάνι της Θήρας, όπου πραγματοποιούνται πυρετωδώς εργασίες, με την ελπίδα κάποια στιγμή ο χώρος να αναβαθμιστεί, προκειμένου να φανεί αντάξιος του προορισμού.

Μπροστά μας ένα μοναδικό τοπίο με άγρια ομορφιά, που σου κόβει την ανάσα κάθε φορά που το αντικρίζεις. Εμάς ωστόσο μας περιμένει και πολλή δουλειά, που θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως και αύριο στις 15:30, οπότε θα αφήσουμε και πάλι το νησί με το ίδιο πλοίο.

Οι κομμένοι βράχοι με τα λευκά χωριά να ακροβατούν στην άκρη τους αποκαλύπτουν από τα πρώτα κιόλας λεπτά τη μοναδικότητα αυτού του τόπου. Σιλουέτα γης που προέκυψε από την έκρηξη του ηφαιστείου, του οποίου η τελευταία δραστηριότητα σημειώθηκε το 1950. Η Σαντορίνη, καθώς και τα νησιά Θηρασία και Ασπρονήσι, αποτελούν στην ουσία απομεινάρια του ηφαιστειογενούς νησιού Στρογγύλη, που ήταν ένας ηφαιστειακός κώνος. Το κεντρικό τμήμα της ανατινάχτηκε μαζί με τον κρατήρα του ηφαιστείου από τη μινωική έκρηξη το 1613 π.Χ., με αποτέλεσμα τη δημιουργία αυτού που σήμερα ονομάζουμε «Καλντέρα» και την καταστροφή του προϊστορικού πολιτισμού του νησιού. Από το θαλάσσιο χάσμα που σχηματίστηκε μεταξύ Θήρας και Θηρασίας (βάθος 1.500 μέτρα!), κατά καιρούς βγήκαν στην επιφάνεια ηφαιστειακοί κώνοι, που σχημάτισαν τα νησιά Παλαιά, Μικρή και Νέα Καμένη, Καμένη Γεωργίου Α΄, Καμένη του Φουκέ, Αφροέσσα και Δάφνη. Όλα αυτά τα νησιά μεγάλωναν σιγά σιγά και ενώθηκαν, εκτός από την Παλαιά Καμένη.

Κάτι το ξεχωριστό λοιπόν τούτος ο τόπος, όπως ακριβώς και αυτό το διαφορετικό, «ξεσκέπαστο» μοντέλο που έχουμε μαζί μας, το οποίο μάλιστα απέχει από το έδαφος 156 χλστ. Ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο κάμπριο SUV στην ιστορία της VW, αλλά και το μοναδικό που υπάρχει αυτήν τη στιγμή σε όλη την κατηγορία των SUV (δεν υφίσταται πια το αντίστοιχο Range Rover Evoque Convertible με το οποίο είχαμε ταξιδέψει στη Μύκονο το 2017), συμπληρώνοντας την γκάμα του best-seller μοντέλου που γνωρίσαμε το 2018, η οποία θυμίζουμε ότι διαθέτει έως και έκδοση R από το 2019.

Το T-Roc Cabriolet διαθέτει μια ξεχωριστή σχεδίαση στο πίσω μέρος, δίθυρο αμάξωμα και μαλακή οροφή, που ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε 9 και 11 δλ., αντίστοιχα, διαδικασία που πραγματοποιείται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.

Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, το μαλακό επάνω μέρος της διπλώνεται σε σχήμα «Ζ» πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Όταν είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει», όπως αναφέρουμε χαρακτηριστικά, σε υψηλές ταχύτητες, κάτι που διαπιστώσαμε από νωρίς το πρωί στην εθνική οδό, κατευθυνόμενοι προς το λιμάνι του Πειραιά. Το 2+2 θέσεων Cabriolet βασίζεται στη γνωστή MQB πλατφόρμα, έχοντας διαστάσεις 4.268×1.811×1.522 χλστ. με μεταξόνιο 2.630 χλστ., ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αισθητά περιορισμένος σε σχέση με του κανονικού T-Roc, στα 284 λίτρα.

Ιδιαίτερο λοιπόν το τετράτροχό μας, αλλά το ίδιο ξεχωριστή και η δίτροχη κυρία της παρέας μας στην έκδοση Icon Orange MY19 των 803 κ.εκ., για την οποία θα διαβάσετε το αντίστοιχο κομμάτι του φωτογράφου αλλά και μοτοσυκλετιστή Θάνου Ηλιόπουλου, που όταν άφηνε τις Canon του, έβαζε κράνος, γάντια και μπουφάν και την απολάμβανε εντός και… εκτός των δρόμων της Θήρας. Απόλαυση η «διαμάχη» με τον έτερο της εξαιρετικής παρέας μας, Σωτήρη Τσαντίλη, για το ποιος θα την πρωτο-οδηγήσει.

 

Παραδοσιακά χωριά, ηφαιστειακές παραλίες και…

Αποβίβαση και δεξί φλας στην πρώτη διασταύρωση στο τέλος της ανηφορικής διαδρομής -προσοχή στα έργα που πραγματοποιούνται εκεί αυτήν την περίοδο-, με κατεύθυνση τον παραδοσιακό οικισμό Μεγαλοχώρι. Εντυπωσιακά παλιά αρχοντικά αλλά και πιο απλά σπίτια χτισμένα με την τοπική αρχιτεκτονική, προστατευμένα πίσω από ψηλούς τοίχους, υπό το φόβο και τον τρόμο -κάποτε- των πειρατών. Επίκεντρο η πλατεία του Ποταμού, στην οποία οδηγούν και οι δύο είσοδοι του Μεγαλοχωρίου, με τις δύο εκκλησίες, των Εισοδίων της Θεοτόκου και των Αγίων Αναργύρων, να δεσπόζουν, όπως συμβαίνει και με τα περίτεχνα καμπαναριά της Ζωοδόχου Πηγής και των άλλων εκκλησιών.

Φεύγουμε για τις παραλίες του νησιού, οι οποίες, αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, δεν αποτελούν το δυνατό χαρτί του. Σε κάθε περίπτωση, δε μιλάμε για κακές παραλίες, αφού αυτές γενικά σπανίζουν στη χώρα μας. Οι πιο γνωστές είναι το Καμάρι, ο Περίβολος και η Περίσσα (αποτελούν τις δύο αγαπημένες της νεολαίας), η Βλυχάδα με τα γλυπτά ηφαιστειακά βράχια της, καθώς και η Κόκκινη και η Άσπρη Παραλία, στο Ακρωτήρι.

Τα χιλιόμετρα περνούν, οδηγούμε κλειστό και -πολύ περισσότερο- ανοιχτό το αυτοκίνητό μας, του οποίου το χαμηλό κέντρο βάρους για τα δεδομένα των SUV (θυμίζουμε 156 χλστ. από το έδαφος) το βοηθάει στις ασφάλτινες και στριφτερές διαδρομές, στις οποίες μάλιστα δεν παρατηρούνται ενοχλητικές στρεβλώσεις, τουλάχιστον όχι στο επίπεδο του αναμενόμενα αυξημένου ήχου που εισχωρούσε στην καμπίνα και είχαμε σημειώσει το πρωί, όταν κινούμασταν με υψηλές ταχύτητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι, αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας. Συγκεκριμένα, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα, ενώ παράλληλα οι ειδικές ενισχύσεις στο αμάξωμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής. Στον εμπρός άξονα συναντάμε γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ η ανάρτηση των τεσσάρων συνδέσμων που λειτουργεί στον οπίσθιο είναι ικανή να χειρίζεται ξεχωριστά τις διαμήκεις και τις εγκάρσιες δυνάμεις, προσφέροντας αρχοντικό πάτημα στο μοντέλο.

Πέρασμα από Καλντέρα και Φάρο και κατεύθυνση προς το ΝΑ τμήμα του νησιού, στο βουνό του Προφήτη Ηλία, με το ομώνυμο μοναστήρι του 18ου αιώνα να είναι χτισμένο σε υψόμετρο 567 μέτρων. Σήμα κατατεθέν της περιοχής τα λευκά ασβεστολιθικά πετρώματα, τα οποία είναι τα παλιότερα της Σαντορίνης και σχημάτιζαν ένα μικρό νησί πριν αρχίσει η ηφαιστειακή δραστηριότητα.

Πλέον, εκμεταλλευόμαστε και τη συγκεκριμένη έκδοση με βάση τον κινητήρα, όπου ο 4κύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής (σ.σ.: ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων) και εξασφαλίζει στο σύνολο καλές επιδόσεις επιπέδου 9,6 δλ. για το «0-100» και τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα. Σε αυτή την εκδοχή του, το T-Roc Cabriolet συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων και κοστίζει 33.600 ευρώ, ενώ όταν είναι εφοδιασμένο με το γνωστό 3κύλινδρο μοτέρ 1.0 TSI των 115 ίππων και των 200 Nm ροπής (0-100 σε 11,7 δλ. και τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα), συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και κοστίζει 28.310 ευρώ.

… ηλιοβασίλεμα για ποστάρισμα!

Η περιήγησή μας στο νησί έχει στο μενού της και πέρασμα μέσα από τις φημισμένες αμπελοκαλλιέργειες αυτού του τόπου, τον σημαντικότερο τομέα αγροτικής παραγωγής του νησιού και έναν ακόμα σημαντικό λόγο για να εντάξεις αυτόν τον προορισμό στη λίστα των «must do» έστω για μία φορά στη ζωή σου. Ο αμπελώνας της Σαντορίνης (ίσως και μεγαλύτερος από 14.000 στρέμματα) αποτελεί τον πλέον παραδοσιακό σε ολόκληρο τον ελλαδικό χώρο, με κύριο χαρακτηριστικό το γεγονός ότι είναι άνυδρος, με μόνη δροσιά τις λίγες βροχές του χειμώνα και τη νυχτερινή υγρασία του καλοκαιριού. Οι ιδιαίτερες -αντίξοες- αυτές κλιματικές συνθήκες αλλά και οι ισχυροί αέρηδες υποχρέωσαν τους καλλιεργητές να υιοθετήσουν ένα μοναδικά χαμηλό σχήμα κλαδέματος, σαν καλάθι, προκειμένου να προφυλάσσονται τα σταφύλια τόσο από τον άνεμο όσο και από τον καύσωνα του καλοκαιριού.

Πώς ολοκληρώνεται ιδανικά ένα ταξίδι στη Σαντορίνη, ακόμα και αν είναι μίας διανυκτέρευσης; Μα φυσικά, δίνοντας το «παρών» στο καθημερινό event για το «καλύτερο ηλιοβασίλεμα του κόσμου», σύμφωνα με τους παγκόσμιους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ζήστε το, και ας σας πούνε γραφικούς. Θα γεμίσετε τον σκληρό δίσκο του μυαλού σας με τόσο όμορφες εικόνες, που πραγματικά αξίζει τον κόπο. Το απολαμβάνεις από το βορειοδυτικό τμήμα του νησιού, σε κάποια από τις κορυφαίες τουριστικές τοποθεσίες του, όπως τα κοσμοπολιτικά Φηρά, το ενωμένο πια δίπλα τους Φηροστεφάνι, το μαγικό ησυχαστήριο Ημεροβίγλι και φυσικά το απόλυτο «spot» του, την Οία!

Κάπως έτσι -σαν σε παραμύθι- γράφουμε τον επίλογο στο οδοιπορικό μας στη Σαντορίνη, με δύο οχήματα που αν μη τι άλλο ξέρουν να σου φτιάχνουν τη διάθεση, όπως και ο συγκεκριμένος προορισμός!_ Μ. Σαλ. 

 

New retro Ιcon

Η Ducati ήταν από τις πρώτες εταιρείες κατασκευής μοτοσυκλετών που ακολούθησαν τα μηνύματα της εποχής και αναβίωσαν ένα παλιό μοντέλο, εξυπηρετώντας τη μόδα της δεκαετίας για οτιδήποτε νεο-ρετρό.

Έτσι, η «νέα» Scrambler είναι μαζί μας από το 2014, έχοντας πουλήσει παγκοσμίως πάνω από 55.000 μονάδες. Το Scrambler κατόρθωσε αμέσως να τραβήξει τα βλέμματα, οπότε ο πρωταρχικός στόχος πέτυχε. Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι πρόκειται για μια όμορφη μοτοσυκλέτα. Ξέχωρα όμως από την εμφάνιση, η Ducati κατασκεύασε μια ξεχωριστή και εύχρηστη μοτοσυκλέτα. Ο συνδυασμός μικρών διαστάσεων, χαμηλής θέσης οδήγησης και μεγάλου τιμονιού καθιστά το Scrambler ιδανικό τουλάχιστον για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, και όχι μόνο. Στις μικρές ή μεγαλύτερες βόλτες σε επαρχιακούς ή -στην περίπτωσή μας- νησιωτικούς δρόμους δε θα σε απογοητεύσει όταν γνωρίζεις τι παίρνεις και τι περιμένεις από αυτήν. Σε εύκολες χωμάτινες διαδρομές ή στο να φτάσεις σε μια κρυμμένη παραλία θα ανταποκριθεί…

Ο γνωστός 2κύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 803 κ.εκ. έχει ικανοποιητική δύναμη, χωρίς ποτέ να σε τρομάζει ή να σε εντυπωσιάζει, με τους 73 ίππους να εμφανίζονται στις 8.250 στροφές και τη γραμμική ροπή του να φτάνει τα 67 Nm στις 5.750 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο τα πράγματα αλλάζουν άρδην. Η ίδια θέση που βολεύει στην πόλη, εδώ σε βάζει σε μια θέση «εσταυρωμένου», με τον αναβάτη να παίζει το ρόλο ανεμοφράκτη. Με το μάλλον μικρό ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων και με μια μέση κατανάλωση στα 6,5 λίτρα, η αυτονομία θα φτάσει γύρω στα 200 χιλιόμετρα.

Το Icon της συγκεκριμένης οικογένειας μοντέλων είναι η έκδοση με τον πιο all-round χαρακτήρα, και φυσικά η εξέλιξή του είναι συνεχής. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στην τελευταία έκδοση είναι αρκετές και σημαντικές. Η νέα σέλα, τα premium LED φώτα και φλας, οι νέοι διακόπτες στο τιμόνι, καθώς και ο υδραυλικός συμπλέκτης μαζί με τις ζάντες αλουμινίου 10 ακτίνων ανανέωσαν το Scrambler.

Για να συμπληρωθεί η εικόνα του retro-hipster αναβάτη, υπάρχει ολόκληρη γραμμή ρουχισμού και αξεσουάρ ώστε να συμβαδίζει κάποιος με το σύμπαν που έχει δημιουργήσει η Ducati με το συγκεκριμένο μοντέλο της. Ανεξαρτήτως τιμής (9.900 ευρώ), η αγορά της Scrambler είναι ένα θέμα πολύ υποκειμενικό, όπως άλλωστε και τα περισσότερα πράγματα._ Θάνος Ηλιόπουλος

Τα apparel που χρησιμοποιήθηκαν στη φωτογράφιση είναι διαθέσιμα στο Ducati Athens, Καλλιρρόης 9, Αθήνα, τηλ.: 210.9981.199 σε τιμές:

Κράνος: 223 ευρώ

Γάντια: 60 ευρώ

T-Shirt: 25,50 ευρώ

TIPS

Τι να δούμε; Τα ηφαίστεια από κοντά, αλλά με σωστή προετοιμασία και σε μια ημέρα με λογική θερμοκρασία. Τα καραβάκια ξεκινούν από το παλιό λιμάνι των Φηρών (Γιαλός), το λιμάνι του Αθηνιού και το Αμμούδι, κάτω από την Οία. Τον προϊστορικό οικισμό του Ακρωτηρίου. Τα μουσεία του νησιού. Το σημαντικότερο είναι αυτό της Προϊστορικής Θήρας, στα Φηρά. Εκεί και το Αρχαιολογικό Μουσείο και το «Santozeum», με τα αντίγραφα των τοιχογραφιών του Ακρωτηρίου. Τα περισσότερα οινοποιεία είναι επισκέψιμα και διαθέσιμα για δοκιμές σε ένα νησί που πραγματικά ζει και κινείται γύρω από τον τουρισμό αλλά και το κρασί.

Πού θα φάμε; Εξαιρετικό, για μαγαζί παραλίας, το «Terra Nera» στον Περίβολο, κορυφαίο το «Μεταξύ μας» στην τοποθεσία Έξω Γωνιά, ενώ για παραδοσιακή κουζίνα με αγνά υλικά, εμπιστευτείτε την «Καλή Καρδιά» στο Ακρωτήρι. Ο Έλληνας επισκέπτης θα εκτιμήσει πολύ και το συνολικό πακέτο που προσφέρει και ο «Φρατζέσκος» στην Περίσσα.

 

Πέρασμα μέσα από τον διάσημο αμπελώνα του νησιού, με βασική ποικιλία το Ασύρτικο, την καλύτερη κατά πολλούς λευκή ποικιλία σε ολόκληρη τη μεσογειακή λεκάνη, η οποία έχει προσαρμοστεί ιδανικά στο ιδιόμορφο περιβάλλον της Σαντορίνης. Κορυφαίο και το Vinsanto, το βραβευμένο «κρασί του ήλιου», αλλά και ιδιαίτερες ποικιλίες, όπως το Μαυροτράγανο.

 

Αυτά τα χρόνια του SARS-CoV-2, και ειδικά αυτό το καλοκαίρι με τις πρωτόγνωρες συνθήκες, έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ να εμπιστεύεσαι τους κορυφαίους για τις εν πλω μετακινήσεις σου. Για ακόμα μία φορά ταξιδέψαμε υποδειγματικά με την Blue Star Ferries της Attica Group και το κορυφαίο «Delos», με την προσαρμογή της εταιρείας και του πληρώματος στις νέες συνθήκες αντι-Covid να είναι για σεμινάριο, μετατρέποντας το ταξίδι σε όσο το δυνατόν πιο άνετη και ασφαλή διαδικασία, ακόμα και το καλοκαίρι του 2020.

Πριν από το ταξίδι σας:

> Συμπληρώστε το «Έντυπο-ερωτηματολόγιο δήλωσης υγείας πριν την επιβίβαση» – θα σας ζητηθεί να το παραδώσετε πριν από την επιβίβαση.

> Προμηθευτείτε προστατευτική μάσκα – είναι υποχρεωτική από την είσοδο στο πλοίο έως την αποβίβασή σας. 

 

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Τάκη Ζαχαρίου για τη μαγική φιλοξενία στα Nostos Luxury Apartments, στην Οία. Εμπειρία ζωής το να κοιμάσαι και να ξυπνάς στην παγκοσμίως διάσημη Καλντέρα της Σαντορίνης και να απολαμβάνεις έστω και για λίγες ώρες διαμονή κορυφαίου επιπέδου!

Πληροφορίες:

www.nostosapts.com

Κρατήσεις:

Τηλ.: 22860.71604, 22860.72141

E-mail: info@nostosapts.com

VW T-ROC CABRIOLET 1.5 150 PS DSG 7

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.498 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 150 ίπποι > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ. > ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς > ΚΙΒΩΤΙΟ: DSG 7 σχέσεων > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Τεσσάρων συνδέσμων > ΜΗK.xΠΛ. ΥΨ.: 4.268×1.811×1.522 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.630 χλστ. > ΒΑΡΟΣ ΟΡΟΦΗΣ: 75 κιλά > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 284 λίτρα > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9,6 δλ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 205 χλμ./ώρα* > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,6 λίτρα/100 χλμ. (WLTP: 6,7 λίτρα/100 χλμ.)* > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 9,5 λίτρα/100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 127 γρ./χλμ. (WLTP: 153 γρ./χλμ.)*

*ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ

Δείτε και το βίντεο:

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!