X
Παρουσιάσεις

Skoda Karoq: Ιανουάριο στην Ελλάδα κάτω από 20.000 ευρώ

Μετά το Tannis Test για το COTY 2018, βρισκόμαστε για ακόμη μια φορά μέσα στο SUV από την Τσεχία που έρχεται να βάλει τα δύσκολα σε εχθρούς και φίλους... Αυτήν την φορά το οδηγούμε στην Σικελία και αναφέρουμε τα τελευταία νέα που προέκυψαν εδώ στην παρουσίασή του.

Βασισμένο και αυτό στην πλατφόρμα MQB, όπως το VW Tiguan και το Seat Ateca, το Skoda Karoq, αποτελεί ουσιαστικά το νέο C-SUV της εταιρείας. Είναι μικρότερο από το Tiguan αλλά πιο άνετο από το Ateca με το οποίο έχει σχεδόν ίδιες εξωτερικές διαστάσεις. Ο λόγος για το νέο Yeti; Πολλά παραπάνω, αφού δεν μιλάμε για τον αντικαταστάτη του, αφού αυτός, θα προκύψει στο μέλλον.

Ανοίγεις τις πόρτες του και παρατηρείς αμέσως ένα απλό –στην σχεδίαση- ταμπλό, με αρκετά μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του και  πιο σκληρά στην κονσόλα και στο κάτω μέρος του ταμπλό τα οποία όμως δεν ενοχλούν. Στο κέντρο, δεσπόζει η οθόνη αφής (μέχρι 9,2 ιντσών) ανάλογη με του τελευταίου VW Golf, πέραν αυτής όμως, το Karoq προαιρετικά διατίθεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όσο αφορά τις διαστάσεις του τώρα, με μήκος 4.382, πλάτος 1.841 και ύψος 1.603 χλστ. το νέο αυτό SUV τοποθετείται ψηλά για τα δεδομένα της απαιτητικής κατηγορίας που ανήκει, με ιδιαίτερα άνετο χώρο για όλους τους επιβάτες, εξαιτίας και του μεταξονίου των 2.638 χλστ. (2.630 τα δίλιτρα diesel) αλλά και με 521 λίτρα πορτ μπαγκάζ τα οποία φτάνουν τα 1.630 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.

Πέντε κινητήριες εκδόσεις (2 βενζίνης και 3 diesel) από 115 έως 190 ίππους. Στην βάση ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 TSI 115 ίππων και highilight o 1.5 150 ίππων με τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων ανάλογα με το φορτίο. Οι diesel επιλογές ξεκινούν με τον 1.6 TDI των 115 ίππων και φτάνουν έως τον 2.0 με 150 αλλά και 190 ίππους. Από πλευράς κιβώτιου ταχυτήτων, οι επιλογές προσφέρεται το μηχανικό 6 σχέσεων ή προαιρετικά το “7άρι” DSG διπλού συμπλέκτη (στάνταρ μόνο στο τετρακίνητο δίλιτρο ντίζελ των 190 ίππων). Δείτε στα pdf, στο τέλος του κειμένου, λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Skoda Karoq!

Σε όποια έκδοση του Karoq και να μπήκαμε, εδώ στην Σικελία, το πρώτο μοντέλο που μας ερχόταν αμέσως στο μυαλό ήταν το Tiguan όσον αφορά το πάτημά του και γενικότερα την συμπεριφορά του. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με ελαφριά αλλά προοδευτική υποστροφή το προσθιοκίνητο, ακόμη πιο ολοκληρωμένο και σταθερό το τετρακίνητο. Θα επιλέγαμε με κλειστά τα μάτια την έκδοση με τον 1.5 που του ταιριάζει εξαιρετικά, την ίδια ώρα που δύσκολα χρειάζεσαι πολλά παραπάνω, στην καθημερινότητά σου, ακόμη και από αυτό το “1000άρη”… Κορυφαίος συνδυασμός; Χωρίς αμφιβολία το τετρακίνητο δίλιτρο diesel με το DSG των 7 σχέσων. Δύσκολα θα σου λείψει κάτι από αυτό το πακέτο και τις 365 ημέρες του χρόνου. Ραφιναρισμένη λειτουργία, πιο αθόρυβη από τον 1.6 και εξαιρετική ροπή 340 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. (250 Nm το 1.6 diesel και 400 Nm το 2.0 diesel των 190 ίππων), με το σωστό κιβώτιο να δένει ιδανικά την συνταγή.

Στην χώρα μας το Skoda Karoq λανσάρεται τον Ιανουάριο (θα το δούμε και τον Νοέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου), με ενδεικτική τιμή για την έκδοση 1.0 115 PS Ambition τα 19.900 ευρώ (περίπου 2.100 φθηνότερο απ’ το αντίστοιχο Kodiaq) ενώ για το diesel 1.6, η ενδεικτική τιμή εισόδου στην αγορά θα είναι τα 21.900 ευρώ. Εκεί, λίγο κάτω από τα 22.000 ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι τρεις οι επιλογές από την γκάμα. Είτε χειροκίνητα 1.5 TSI και 1.6 TDI ή 1.0 αλλά με DSG. Οι εκδόσεις, με βάση τον εξοπλισμό, με τις οποίες θα εισαχθεί αρχικά στην Ελλάδα είναι οι “Ambition” και “Style” και αργότερα, μέσα στο 2018, οι υπόλοιπες. Είπαμε, έρχεται και φέρνει μαζί του σκοτούρες για πολλούς. Περισσότερο Skoda Karoq στο τεύχος Νοεμβρίου. Μείνετε συντονισμένοι…_Μ. Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!