top icon
Δοκιμές

Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi

Προσθετική 204 χλστ. στο μήκος και 143 λίτρων στο πορτ μπαγκάζ οι διαφορές σε σχέση με το «απλό».

Σε μια εποχή στην οποία η αγορά των στέισον βάγκον έχει παρουσιάσει σημαντική μείωση σε όλη την Ευρώπη, η Renault το βλέπει λίγο διαφορετικά. Μπορεί να μη διαθέτει καν 3θυρη έκδοση για το αγαπημένο της Clio, αλλά το προσφέρει ως Sport Tourer, τιμώντας, θα λέγαμε, την προηγούμενη γενιά Grandtour, η οποία είχε κάνει το 15%-20% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου!

Σε σχέση με την 5θυρη έκδοση, λοιπόν, υπολογίστε επιπλέον 204 χλστ. στο μήκος, και συγκεκριμένα στον πίσω πρόβολο, μείον 3 χλστ. στο ύψος, την ώρα που το μεταξόνιο παρέμεινε ίδιο, στα 2.589 χλστ. Πού φαίνεται η μεγάλη διαφορά, τόσο με το μάτι όσο και στην πράξη; Μα, φυσικά, στο χώρο αποσκευών, ο οποίος αυξήθηκε κατά 143 λίτρα, φτάνοντας συνολικά στα 443, ενώ με την αναδίπλωση των διαιρούμενων πίσω καθισμάτων ο διαθέσιμος -χωρίς σκαλοπάτι- χώρος εκτινάσσεται στα 1.380 λίτρα! Στο 5θυρο Clio υπάρχει σκαλοπάτι, το οποίο πάντα περιορίζει τις δυνατότητες φόρτωσης… Εδώ μπορείς να βάλεις αντικείμενο μήκους έως και 2,5 μέτρων, εκμεταλλευόμενος μάλιστα και το γεγονός ότι η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού πέφτει. Σημειώστε επιπλέον την ύπαρξη ενός έξτρα χώρου 85 λίτρων κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.

Οδηγώντας το αναμένεις και, φυσικά, συναντάς και εδώ τα σωστά χαρακτηριστικά του Clio, παρά το αυξημένο βάρος στο πίσω μέρος. Σταθερότητα ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, διασκεδαστικό στις στροφές, με την ανάρτηση να χαρίζει άνεση και αρχοντιά στο σύνολο, παρά τις ξερές αντιδράσεις της κάποιες στιγμές. Την ίδια στιγμή, το ελαφρύ στην αίσθηση τιμόνι είναι ακριβές και γρήγορο στο σβέλτο ρυθμό. Ο γνωστός κινητήρας (τοποθετείται από Dacia, Renault, Nissan μέχρι και σε Mercedes) είναι πρόθυμος από τις χαμηλές στροφές και σχεδόν μέχρι τα κόκκινα του στροφομέτρου, αλλά και ιδιαίτερα οικονομικός, όπως αποδείχθηκε, με τη μέση κατανάλωση δοκιμής να κυμαίνεται στα 5,6 λίτρα/100 χλμ.

Το Clio Sport Tourer διατίθεται στη χώρα μας με κινητήρες βενζίνης 1.2 (75 ίππων/12.990 ευρώ) και 0.9 (90 ίππων/14.650 και 15.800 ευρώ), αλλά και με ντίζελ, όπως αυτό της δοκιμής, 1.500 κ.εκ., 90 ίππων, και σε τιμές από 17.490 έως 19.450 ευρώ. Στους πετρελαιοκινητήρες, όμως, βασική είναι η έκδοση με τους 75 ίππους, η οποία κοστίζει 16.600 ευρώ._ 4Τ

ΥΠΕΡ

Χώρος αποσκευών

Οδική συμπεριφορά

Κατανάλωση

ΚΑΤΑ

Μη απενεργοποιούμενο ESP

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

> ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.461 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 90 ίπποι/4.000 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 22,4 χλγμ./1.750 σ.α.λ. > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 12,3 δλ.*> 120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 59,7 μ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 178 χλμ./ώρα > ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,6 λίτρα/100 χλμ.* > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 90 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: 17.490 ευρώ

*ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 4Τ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ