Νέο Toyota Prius: Όταν το οδηγούσαμε στην Ελλάδα
Η νέα γενιά του Prius είναι πλέον γεγονός και μάλιστα εγχώριο, καθώς η Toyota επέλεξε την χώρα μας για μία πρώτη γνωριμία με τον εμβληματικό «οικολόγο» της.
BYD ETP3 Panel van: Ένα «εργαλείο» για δουλειά
Tο μικρό van από την Κίνα εισέρχεται στον νέο και ταχέως αναπτυσσόμενο κόσμο των ηλεκτρικών vans με αξιώσεις, καθώς έχει τα προσόντα να αντιπαρατεθεί με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
Οδηγούμε τα Citroen Oli και Citroen My Ami Buggy
Θα μπορούσε να είναι μια αποστολή στο μέλλον, αλλά τη ζούμε στο σήμερα. Οδηγούμε το... πρωτότυπο Citroen Oli και το Citroen My Ami Buggy στην Ιταλία, και συγκεκριμένα στην πίστα του Μπαλόκο.
Dacia Jogger Extreme Hybrid 140: Το οδηγούμε στην Αυστρία
Στους τεράστιους χώρους αυτού του υβριδικού crossover, έρχονται να προστεθούν μερικά πολύ ενδιαφέροντα εκδρομικά καλούδια, δημιουργώντας ένα απρόσμενα πολυσυλλεκτικό σύνολο.
Dacia Spring Extreme 65: Το οδηγούμε στην Αυστρία
Η «άνοιξη» της Dacia, είναι ένα προσιτό μικρό, αστικό ηλεκτρικό SUV για πραγματικούς ανθρώπους με ρεαλιστικές ανάγκες
Οδηγούμε το Abarth 500e στο Μπαλόκο
Οδηγούμε στην Ιταλία, στο δρόμο και σε πίστα το Abarth 500e. Ναι, ο Σκορπιός εξηλεκτρίστηκε και δεν πρόκειται για ακόμα ένα κάστρο που έπεσε.
Το διπλό ατού του νέου Jeep Grand Cherokee 4xe
Η υβριδική τεχνολογία, που επιστρατεύτηκε για το νέο Grand Cherokee 4xe, πέρα από τα προφανή οφέλη στους τομείς της κατανάλωσης και των ρύπων, συνεισφέρει και στις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου.
«Πάτησε Ελλάδα» το Ford Ranger Raptor
Tα χρόνια που η «καρότσα» ισούνταν με αγροτικό μηχάνημα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τουλάχιστον όταν στο κάδρο μπαίνουν μοντέλα σαν τo άρτι αφιχθέν στην Ελλάδα Ford Ranger Raptor.
BMW M2: Οδηγούμε την καλύτερη «M» όλων των εποχών!
Επιβιβαστείτε μαζί μας στη δεύτερη γενιά της BMW M2, πλέον, των 460 ίππων!
Οδηγούμε το νέο Mazda CX-60 e-Skyactiv D
Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί σήμερα το βασικό στοιχείο στην ατζέντα των κατασκευαστών, εντούτοις υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που πιστεύουν ακράδαντα ότι οι παραδοσιακές λύσεις μπορούν να παραμείνουν για πολύ ακόμα πάνω στο τραπέζι. Μια από αυτές είναι και η Mazda.