top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Subaru Forester στην Ελλάδα

Τα πρώτα χιλιόμετρα επί ελληνικού εδάφους είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε με το νέο Subaru Forester, οδηγώντας το ιαπωνικό SUV σε άσφαλτο, αλλά και στο φυσικό του χώρο, εκτός δρόμου.

Με πλούσια ιστορία, που μετρά 28 χρόνια, το Subaru Forester έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με την περιπέτεια. Αυτή είναι η έκτη γενιά του μοντέλου, με την ανανέωση αυτή τη φορά να αλλάζει σημαντικά την αισθητική του, διαμορφώνοντας ένα εντελώς νέο πρόσωπο στο Forester, που του προσδίδει, όπως μπορείς να διαπιστώσεις από την πρώτη ματιά, πιο δυναμικό χαρακτήρα.

Καλεσμένοι της Subaru Πλειάδες Motors, με έδρα στο Χαλάνδρι, ξεκινήσαμε με θεωρητική παρουσίαση του μοντέλου, σχετικά με τη νέα προσέγγιση που επιχειρούν οι Ιάπωνες πάνω στο ανανεωμένο Forester. Με σχεδίαση που το κάνει να μοιάζει εντελώς νέο, ξεχωρίζει από τη νέα πιο ογκώδη μάσκα, με το πιο κάθετο τελείωμα, αλλά και τα νέα πιο λεπρά φωτιστικά σώματα, με προβολείς ημέρας.

Subaru Forester FD GR JKal

Πιο σηκωμένοι είναι οι ώμοι στο πίσω μέρος, με ανασχεδιασμένες κολώνες, αλλά και νέα φώτα. Το λογότυπο Forester βρίσκει θέση κάτω από το σήμα της Subaru στην πέμπτη πόρτα, ενώ οι ράγες οροφής συμπληρώνουν την περιπετειώδη εμφάνιση του μοντέλου.

Οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε δύο παραλλαγές και προαιρετικά 19 ιντσών, ολοκληρώνουν την εικόνα του νέου Forester. Διαθέσιμο σε 11 χρώματα, με τα τρία από αυτά να είναι εντελώς νέα και πιο συγκεκριμένα είναι το γκρι, το μπλε και το χρυσαφί.

Subaru Forester 25MY First Drive

Στο εσωτερικό του νιώθεις την οικειότητα που παραδοσιακά σου προσφέρουν τα μοντέλα της Subaru. Στιβαρό σε κατασκευή, με μαλακά στο άνω μέρος πλαστικά και σκληρά στα πιο κάτω σημεία, αλλά με καλή συναρμογή, που υπόσχεται μακροημέρευση, σε κερδίζει και με την εργονομία του, αφού έχουν αποφύγει τις υπερβολές. Η Full HD οθόνη αφής 11,6 ιντσών του συστήματος πολυμέσων είναι κάθετα τοποθετημένη, διαμορφώνοντας και την εν γένει αισθητική του ταμπλό.

Subaru Forester 25MY First Drive

Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες, που αφορούν άνεση, ψυχαγωγία, αλλά και συστήματα κίνησης X-Mode. Κάτω από την οθόνη υπάρχει υποδοχή για επαγωγική φόρτιση, με τις ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα και τις μεγάλες τσέπες στις πόρτες να ενισχύουν τη χρηστικότητα του εσωτερικού. Κάθεσαι σε νέας σχεδίασης καθίσματα, που ξεχωρίζουν για την άνεση που προσφέρουν, κρατώντας τους επιβαίνοντας ξεκούραστους ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια.

Στο δρόμο…
Κάτι που είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και εμείς, καθώς η παρουσίαση είχε και αρκετή οδήγηση. Με αφετηρία το Χαλάνδρι, ξεκινήσαμε για την Ακράτα και την Ποροβίτσα, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα (περισσότερα από 300) πίσω από το τιμόνι του νέου Forester. Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) η οποία προσφέρει καλύτερη κατά 10% ακαμψία σε σχέση με το απελθόν μοντέλο.

Subaru Forester FD GR JKal

Όσον αφορά τις διαστάσεις έχουν μείνει λίγο πολύ ίδιες, με το μήκος να είναι 4,67 μ. (+30 χλστ.) και το πλάτος 1,83 μ. (+15 χλστ.), ενώ το ύψος παραμένει απαράλαχτο 1,73 μ. Τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων SUV, προσφέροντας γενναιόδωρους χώρους που θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από το κοινό που αναζητά ένα μεγάλο οικογενειακό μοντέλο.

Η πλατφόρμα δίνει πρόσβαση σε όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες, με το σύστημα EyeSight, να έρχεται σε αυτή τη γενιά του μοντέλου αναβαθμισμένο σε λειτουργίες, που φτάνουν τις 23 στον αριθμό, από τις οποίες οι επτά είναι νέες. Σημαντική προσθήκη είναι η αναγνώριση «αδιαθεσίας» του οδηγού και η ακινητοποίηση του οχήματος αυτόματα, ενεργοποιώντας αρχικά τα αλάρμ του αυτοκινήτου για προειδοποιήσει, πριν το σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο και ξεκλειδώσει τις πόρτες.

Subaru Forester FD GR JKal

Στον ανοιχτό δρόμο και πιο συγκεκριμένα στο εθνικό το Forester παρουσιάζεται ήσυχο, μέχρι τα νόμιμα όρια κίνησης, με τους αεροδυναμικούς θορύβους από τους εξωτερικούς καθρέπτες να μην επηρεάζει αρνητικά τη συνολικά θετική εικόνα του στο ταξίδι. Η ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, απορροφά τις κακοτεχνίες με ιδιαίτερη μαεστρία, χαρίζοντας ευθυβολία στο αυτοκίνητο κατά το ταξίδι. Το τιμόνι, με δύο πηνία πλέον, παρέχει καλύτερη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, απομονώνοντας τα κακώς κείμενα και κρατώντας τα εκτός.

Το νέο Forester υιοθετεί mild hybrid τεχνολογία 48V, με τη βάση να παραμένει ο 2λιτρος επίπεδος ατμοσφαιρικός κινητήρας, χαρακτηριστικό της Subaru, που έχει εξελιχθεί για να ταιριάζει με το σύστημα. Μειωμένος είναι ο θόρυβος, αλλά και οι κραδασμοί, συμβάλλοντας με τη σειρά του στην άνεση που προαναφέραμε. Ο boxer κινητήρας αποδίδει 136 ίππους, με το ήπια υβριδικό σύστημα να συμβάλει με 16,7 PS, ενώ η ροπή του θερμικού κινητήρα είναι 182 Nm (66 Nm mild hybrid σύστημα).

Subaru Forester FD GR JKal

Η μετάδοση περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru. Για την κίνηση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, το οποίο είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να ταιριάζει με τον κινητήρα και να αναδεικνύει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Παράλληλα ο θόρυβος που παράγει κατά την πλήρη επιτάχυνση δεν περνάει στο εσωτερικό, χάρη στην καλή μόνωση που έχει η καμπίνα.

Αρκετά χιλιόμετρα μετά και έξω από το εθνικό δίκτυο, σε δρόμους χωρίς άσφαλτο, το Forester μοιάζει να είναι στο στοιχείο του. Πέριξ της Ακράτας, στα ορεινά σημεία, με τα άστρωτα κομμάτια, εκεί όπου δεν υπάρχει… δρόμος, το Forester «χαμογελά». Ο συνδυασμός κινητήρα – κιβωτίου, προάγει τις αρετές του ιαπωνικού SUV εκτός δρόμου.

Subaru Forester FD GR JKal

Μπορεί να σκαρφαλώσει σε σημεία που μοιάζουν απροσπέλαστα με την πρώτη ματιά. Όχι όμως και για το Forester. Πίσω από το τιμόνι του ανεβαίνει η αυτοπεποίθησή σου, ακόμα και αν δεν έχει μεγάλη εμπειρία σε εκτός δρόμου διαδρομές. Με χαμηλή ταχύτητα, χωρίς να απαιτεί φόρα, ξεπερνάει εμπόδια που δεν μπορείς να περάσεις ούτε με τα… πόδια.

Ικανό όσο λίγα μοντέλα του «είδους», το Forester είναι το απόλυτο συνώνυμο της περιπέτειας και ως τέτοιο μπορεί να σε κερδίσει. Στα θετικά του φυσικά και η ασφάλεια στην οποία έχει εστιάσει η Subaru, με πλούσιο οπλοστάσιο σε συστήματα, αλλά και άριστη επίδοση στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP.

Το νέο Subaru Forester είναι διαθέσιμο ήδη στην ελληνική αγορά, σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις: Free, Style, Adventure, Premium, με πλούσιο εξοπλισμό από την εισαγωγική κιόλας έκδοση, με την τιμή εκκίνησης να είναι τα 45.920 ευρώ.

Subaru Forester FD GR JKal

SUBARU FORESTER 2.0i e-BOXER
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: π/κ ατμοσφαιρικός και 48V mhev >ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.995 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ: 136 (+16,7) ίπποι/5.600 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ: 182 (+66) Nm/4.000 σ.α.λ. >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Διπλά ψαλίδια >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.670×1.830×1.730 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.670 χλστ. ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 220 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 508-1.720 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.722 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 12,2 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 188 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 8,1 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 183 γρ./χλμ. >ΤΙΜΗ: Από 45.920 ευρώ

Subaru Forester FD GR JKal

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester FD GR JKal
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY First Drive
  • Subaru Forester 25MY
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ