.
Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και η Ford αποφάσισε να δώσει μια νέα πνοή στα δυο δημοφιλή μοντέλα της στην μικρή κατηγορία. Με πολύ προσεκτικές κινήσεις στο εξωτερικό και ουσιαστικές αλλαγές στο εσωτερικό η επιχείρηση «facelift» στα Fiesta και Fusion φαίνεται να απαντά στα «παράπονα» που μέχρι σήμερα εκφράζονταν για τα εν λόγω μοντέλα.
Οι διαφορές
Ξεκινώντας με τις εξωτερικές αλλαγές του Fiesta, αυτό που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι τα νέα φανάρια με διαφανές κρύσταλλο και ένα «εξόγκωμα τύπου Micra». Αυτό σε συνδυασμό με τον νέο προφυλακτήρα, ο οποίος σχεδιαστικά είναι ίδιος με εκείνο των S και ST αλλά με πάνω μέρος του μόνο να είναι βαμμένο και φιλοξενεί πλέον τα στρογγυλά προβολάκια, χαρίζει μια πολύ διακριτική οπτική διαφοροποίηση σε σχέση με το προηγούμενο Fiesta.
Πίσω οι αλλαγές περιλαμβάνουν τα νέα φανάρια αλλά και νέους προφυλακτήρες, με εκείνους των απλών εκδόσεων να μοιάζουν – όπως και οι μπροστινοί – στις πιο σπορ εκδόσεις και τον αντίστοιχο της έκδοσης Ghia να είναι εντελώς νέος. Στο εσωτερικό, αντίθετα, η εικόνα είναι εντελώς διαφοροποιημένη και δείχνει έντονα επηρεασμένη από το νέο Focus. Με δίχρωμα πλαστικά, που στο πάνω μέρος είναι από αφρώδες υλικό, και σχεδίαση παρόμοια με του «μεγαλύτερου αδελφού», το σύνολο μοιάζει πλέον – και είναι – πολύ πιο ποιοτικό. Ευχάριστη είναι επίσης και η προσθήκη του ηλεκτρονικού κλιματισμού στον διαθέσιμο εξοπλισμό, όπως και αυτή του συστήματος ηχητικής ειδοποίησης εμποδίων για το παρκάρισμα.
Μικρότερες ήταν οι επεμβάσεις στο εξωτερικό του Fusion με τα φανάρια να αποκτούν διαφανές κρύσταλλο. Στο εσωτερικό, αντίθετα, ακολουθήθηκε η συνταγή της ανανέωσης του Fiesta με παρόμοιες «μετατροπές».
Οι ομοιότητες
Πέρα από τις όποιες οπτικές διαφοροποιήσεις, όμως, το υπόλοιπο «πακέτο» των Fiesta και Fiusion παρέμεινε απαράλλαχτο. Η γκάμα των κινητήρων διατηρήθηκε στο ακέραιο, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Άλλωστε οι κριτικές που είχε εισπράξει η Ford σε αυτούς τους τομείς ήταν αρκετά καλές και δεν υπήρχε λόγος επέμβασης. Ομοιογενή και αρκετά σβέλτα στο δρόμο, λοιπόν, τα νέα Fiesta και Fusion, έχοντας πλέον και τον αέρα ενός πολύ καλού εσωτερικού σίγουρα κέρδισαν επιπλέον «πόντους» και θα εξακολουθούν να αποτελούν πολύ καλές προτάσεις για την κατηγορία.
Βέβαια, όλες αυτές οι προσθήκες σίγουρα επιβάρυναν τον «προϋπολογισμό» των δυο μοντέλων. Το μέγεθος αυτής της επιβάρυνσης δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, αφού η Ford δεν μας αποκάλυψε τον νέο τιμοκατάλογο, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι._Κ.Φ.