Οδηγούμε στη Δανία το Hyundai Inster
To Hyundai Inster αποτελεί απτό παράδειγμα του πώς η πλέον προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης μπορεί να "χωρέσει" σε ένα μοντέλο κατηγορίας Α.
Οδηγούμε στην Ιταλία το Abarth 600e
H πρώτη επαφή μας με το δυνατότερο Abarth όλων των εποχών, το 600e, έγινε στην γενέτειρα της εξέλιξης του, την πίστα του Μπαλόκο.
Ford Capri: Οδηγούμε το AWD
Η νέα τάξη πραγμάτων στις επιστροφές θρυλικών ονομάτων φέρνει ηλεκτροκίνητες προτάσεις και ποικιλία αμαξωμάτων. Από το κουπέ μοντέλο του 1968 σε ένα EV σπορ crossover το 2024. Ο λόγος για το Ford Capri, που έρχεται με τη δική του, ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Oδηγούμε το AWD στη Δανία (Tannistest 2024).
Οδηγούμε στην Γερμανία την νέα BMW M5
Η νέα Μ5 είναι πλέον ένα (πολύ) μεγάλο και βαρύ plug-in υβριδικό όχημα, κάτι όμως που διόλου μειώνει τον βαλλιστικό ρυθμό με τον οποίον μπορεί να μετακινηθεί, όπως διαπιστώσαμε σε αυτή την πρώτη γνωριμία επί Γερμανικού εδάφους.
Οδηγούμε τα νέα Audi A5 και S5 στη Γαλλία
Η Audi με την παρουσίαση του νέου A5 βγάζει έναν ακόμα άσσο από το μανίκι της στην κατηγορία των πολυτελών σεντάν μοντέλων με θερμικούς κινητήρες. Το οδηγούμε στη Νίκαια της Γαλλίας και σας αναφέρουμε.
VW: Οδηγούμε τα VW Golf R και VW Golf GTI Clubsport στο Lausitzring
Καλύτερος τρόπος για να γιορτάσουμε τα 50 χρόνια VW Golf δεν υπάρχει. Οδηγούμε στην πίστα του Lausitzring(!) τις κορυφαίες εκδόσεις του εμβληματικού μοντέλου, Golf R και Golf GTI Clubsport.
Opel Grandland: Το οδηγούμε στη Δανία
Οδηγούμε στη Δανία (TannisTest 2024) το νέο Οpel Grandland, τo πρώτο μοντέλο της Opel που επωφελείται από την πλατφόρμα του Ομίλου Stellantis STLA Medium, η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Πώς αποδίδει στη βασική έκδοση 1.2 των 136 ίππων;
Οδηγούμε το νέο Cupra Terramar στη Βαρκελώνη
Η Cupra παρουσίασε το Terramar, το νέο της SUV που συνδυάζει τις σπορ αρετές που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της ισπανικής φίρμας με τον οικογενειακό χαρακτήρα, έχοντας ως στόχο τον κορυφαίο ανταγωνισμό.
Οδηγούμε την ηλεκτρική Porsche Macan
H Porsche έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα τολμηρή στην πρόσφατη ιστορία της. Ανεβαίνοντας από νωρίς στο άρμα των SUV, δε φοβήθηκε στη συνέχεια να υιοθετήσει πετρελαιοκίνητα κινητήρια σύνολα, ενώ σήμερα, με τη νέα Macan, διατηρεί απαρέγκλιτα την πορεία που έχει χαράξει για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Οδηγούμε το Renault 5 E-Tech Electric
Αναμενόμενο από καιρό, το Renault 5 E-Tech Electric αποτελεί ακόμα μια απτή απόδειξη του πώς ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να τιμά το παρελθόν μιας μάρκας, συνδυάζοντας ρετρό-φουτουριστικά στοιχεία σχεδίασης με τεχνολογικές καινοτομίες.