top icon

Δοκιμές

Το θέμα δεν ήταν μόνο η παρουσίαση ενός GT που θα επισκίαζε όλους τους αντιπάλους, αυτό είναι λίγο πολύ το ζητούμενο και το αυτονόητο όταν μιλάμε για ένα νέο μοντέλο της Ferrari, αλλά η εξέλιξη ενός οροσήμου που θα έδειχνε πως στα 70ά της γενέθλια η εταιρεία-θρύλος παραμένει ακμαιότατη...

Porsche και 6κύλινδρος μπόξερ είναι έννοιες σχεδόν ταυτόσημες. Πιο πιθανό θα ήταν να ασπαστεί ο πάπας τον προτεσταντισμό, παρά να ασχοληθεί η γερμανική εταιρεία με 4κύλινδρους κινητήρες, σωστά; Λάθος! Γιατί η Porsche έχει ήδη μια μακρά ιστορία με τα 4κύλινδρα σύνολα, τόσο αγωνιστική όσο και σε επίπεδο αυτοκινήτων παραγωγής. Πράγμα που πολύ εύστοχα επισημαίνεται με τον αριθμό «718» στην περίπτωση της Boxster.

Ενώ στις σελίδες του τεύχους Ιανουαρίου διασταυρώνονται ήδη δύο στυλάτα κόμπακτ SUV όπως το νεοφερμένο VW T-ROC 1.0 TSI και το «διαστημικό» Toyota C-HR 1.2T, πιάνουμε στα χέρια μας και το 1.500άρη T-ROC με τον TSI των 150 ίππων.

Εδώ και τρία χρόνια την αποζητάς. Ξαφνικά, μέσα σε λίγες ώρες, δεν προλαβαίνεις να προβάρεις το ένα μετά το άλλο τα γράμματα της αλφαβήτoυ δίπλα στα αρχικά «AMG GT». Ξεκινάς από την ημιαγωνιστική GT R και απλώς εύχεσαι να μη σταματήσει ποτέ αυτή η ροή αδρεναλίνης, ίππων και οδηγικής ευχαρίστησης.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ