Citroen C4 Cactus: Tο οδηγούμε στη Μασσαλία
Εν μέσω καταιγισμού SUV, η Citroen αλλάζει τη σχεδιαστική της προσέγγιση όσον αφορά το C4 Cactus, που πλέον από το ίδιο το εργοστάσιο χαρακτηρίζεται χάτσμπακ.
Kia Picanto: Οδηγούμε το 1.0Τ X Line των 100 ίππων
Ο βασιλιάς της πόλης, Kia Picanto και μάλιστα στην έκδοση X Line 1.0 turbo 100 ίππων άρχισε να γράφει χιλιόμετρα μαζί μας.
Nissan Qashqai 1.5 dCi – Opel Grandland X 1.6D: Στα βαθιά…
Το νεοφερμένο Opel Grandland X συναντά στο στίβο των μεσαίων SUV την ανανεωμένη εκδοχή του ιδρυτή της κλάσης.
Skoda Karoq 1.5 TSI DSG-7: Το πλήρωμα του χρόνου
Ο καιρός ωρίμασε ώστε η Skoda και κάθε μοντέλο της να ξεφορτωθεί το πολυειπωμένο «best value for money», και πλέον να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε κατηγορία για χίλιους δύο άλλους λόγους. Το ολοκαίνουργιο Karoq έρχεται να αποδείξει του λόγου το αληθές χωρίς «ναι μεν, αλλά».
Skoda Karoq: Επίσημη ελληνική παρουσίαση
Το νέο Skoda Karoq παρουσιάστηκε στους Έλληνες εκπροσώπους του Τύπου, ενώ η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία ανέλυσε τους στόχους της για το 2018.
Renault Megane 1.5 dCi: Οδοιπορικό στο Σαν Μαρίνο
Όταν σε ένα κρατίδιο μόλις 61 τ.χλμ. και 33.500 κατοίκων καταφθάνουν σχεδόν 80.000 άνθρωποι, μπορούμε κάλλιστα να κάνουμε λόγο για επιδρομή.
Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi 100 PS – Kia Stonic 1.6D 110 PS: Νέες τάσεις
Το Kia Stonic και το Citroen C3 Aircross μπαίνουν πια για τα καλά στην καθημερινότητά μας, δίνοντας το καθένα από τη μεριά του μια διαφορετική διάσταση στο θέμα του κόμπακτ SUV.
Νέο Kia Ceed: Το οδηγούμε στη Βαρκελώνη
Μία μόλις εβδομάδα πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του και σχεδόν έναν μήνα πριν την πρεμιέρα του στο Σαλόνι της Γενεύης, οδηγούμε στη Βαρκελώνη το νέο, 5θυρο Kia Ceed και ευπειθώς αναφέρουμε.
Δοκιμάζουμε το Seat Arona 1.0 ECO TSI 115 PS: Στα «must» της εποχής!
Δώστε στο λαό υπερυψωμένα μοντέλα, αρκεί να είναι σαν κι αυτό. Ολοκληρωμένο, με εξαιρετικούς κινητήρες και κιβώτια, αλλά και την τελευταία παραλλαγή της πλατφόρμας MQB να απογειώνει τη νέα πρόταση από το Μαρτορέλ, με την ονομασία «Arona».
Οδηγούμε τα Honda Civic 1.6 i-DTEC και Jazz 1.5 i-VTEC
Η βενζινοκίνητη έως τώρα γκάμα του Honda Civic δέκατης γενιάς αποκτά μια έκδοση ντίζελ στα 1,6 λίτρα, τη στιγμή που το «μικρό» Jazz ανανεώνεται προσθέτοντας στη φαρέτρα του σπορτίφ χαρακτηριστικά σε επίπεδο σχεδίασης καθώς κι έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα της γενιάς i –VTEC.