Οδηγούμε το νέο Hyundai Tucson
Το Tucson, το best seller μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, επικαιροποιείται σχεδιαστικά διαθέτοντας συγχρόνως μία αναθεωρημένη γκάμα κινητήριων μονάδων, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η 2λιτρη ντίζελ που συνοδεύεται από ένα mild-hybrid σύστημα των 48 Volt.
Στην Ίο με το Peugeot 5008
Με το 7θέσιο Peugeot 5008 εκδράμουμε στις Κυκλάδες πριν την κοσμοπλημμύρα του Αυγούστου.
Με Audi Quattro Sport, Ford RS200 S και Peugeot 205 T16 στην ε.δ. Κορωπί
Είναι η μέρα που απέναντί σου έχεις όχι ένα, αλλά τρία σπάνια δείγματα που σχεδιάστηκαν για τη θρυλική κατηγορία του Group B. Και η στιγμή που συνειδητοποιείς πως οι αφίσες στον τοίχο σου έχουν σάρκα και οστά, ενώ αποκτάς σε ελάχιστο βαθμό κοινά βιώματα με τους παιδικούς σου ήρωες.
Οδηγούμε το νέο Hyundai Santa Fe
Μεγαλύτερο σε μέγεθος, πιο πολυτελές, πιο ευρύχωρο και με αναβαθμισμένη αισθητική εντός και εκτός, το Santa Fe, το κορυφαίο σήμερα SUV της Hyundai, ρίχνεται ξανά στην ανηλεή αρένα του είδους διεκδικώντας στη νεότερη γενιά του το δικό του εμπορικό μερτικό.
Οδηγούμε το νέο Hyundai Kona 1.6 diesel 115/136 PS
Τελούντες εν αναμονή της επίσημης διάθεσής τους στη χώρα μας από τα τέλη Αυγούστου και μετά, οδηγούμε στην Ισπανία τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου Kona που «φορούν» τον νέο 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα της γενιάς Smartstream της Hyundai.
Συγκρίνουμε: Alfa Romeo Giulia Veloce – Audi A5 Sportback
Sentimenti veloci, schnelle gefuhle ή, αν προτιμάτε, κάτι που στη δική μας γλώσσα ορίζεται ως: γρήγορα συναισθήματα. Η ίδια η μουσικότητα μιας γλώσσας σε προκαταβάλλει για αυτό που ακολουθεί. Alfa Romeo εναντίον Audi, Giulia εναντίον A5 Sportback και, εντέλει, Veloce Q4 εναντίον S tronic quattro, με προσθήκη «μυρωδικών» και «καρυκευμάτων» από μερικές εκατοντάδες ίππων.
Με Citroen C4 Cactus 1.2 110 PS στην ορεινή Αρκαδία
Το Citroen C4 Cactus αλλάζει ταυτότητα και, προβάλλοντας κυρίως το πρώτο συνθετικό του ονόματός του, δηλαδή το «C4», περνάει στην κατηγορία των χάτσμπακ. Όμως το «Cactus» δεν έχει χάσει τη λάμψη του, κάτι που σημαίνει πως, σε όποιον χώρο κι αν τοποθετείται το ανανεωμένο γαλλικό μικρομεσαίο, συνολικά παραμένει πλουραλιστικό αναφορικά με τις ιδιότητές του.
Συγκρίνουμε: Peugeot 208 GTΙ – VW Polo GTI DSG
Όπως στη ρουλέτα, όπου το χαμηλότερου ρίσκου ποντάρισμα είναι στο μαύρο-κόκκινο, έτσι και εδώ, με αυτόν τον αντίστοιχων χρωμάτων συνδυασμό από GTI, είναι πολύ δύσκολο να βγεις χαμένος. Το καταξιωμένο «208» και το νεοφερμένο Polo εγγυώνται -έστω και με διαφορετικό τρόπο- τη διασκέδαση σε μια κατηγορία που ολοένα και μικραίνει.
Mini Cooper Convertible: Δοκιμάζουμε την έκδοση των 136 ίππων
Η ανανεωμένη εκδοχή του Mini είναι στη χώρα μας και δοκιμάζουμε την έκδοση Cooper Convertible των 136 ίππων.
Mε Abarth 595 & VW up! GTI στο Χολομώντα
Δεν ξέρουμε αν είναι το «τσίμπημα» από το «500αράκι», η τονωτική ένεση του up!, τα μόλις 28 χλμ. της εμβληματικής ε.δ. σε αυτόν τον ορεινό όγκο εκεί ψηλά στην βόρεια Ελλάδα, ή όλα αυτά μαζί που σου φτιάχνουν τη μέρα. Από μόνο του το καθένα, πάντως, αποτελεί μια μορφή τέχνης που μπορείς να απολαύσεις.