top icon

Δοκιμές

Μετά από 4 χρόνια στην αγορά, η BMW παρουσίασε τη νεότερη γενιά της X4, την οποία και οδηγούμε στη χώρα μας στην έκδοση xDrive 20d με τον πετρελαιοκινητήρα των 190 ίππων.

Τα ανανεωμένα Hyundai i20 και Skoda Fabia, αμφότερα με αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, αντιμετωπίζουν καταξιωμένους αντιπάλους, όπως το φανταχτερό Citroen C3 και το παντοδύναμο εμπορικά Toyota Yaris, στην υβριδική του έκδοση.

Έχοντας εξαντλήσει τις δυνατές Jaguar F-Type σε εκδοχές κάμπριο και κουπέ, δοκιμάζουμε και τη «μικρή» δίλιτρη με τους 300 ίππους, στην εμβληματική διαδρομή που οδηγεί στο Μαγγανάρι, την πιο φημισμένη παραλία της Ίου. Για χρόνια ο δρόμος είχε μείνει με το 3Α, χωρίς να ασφαλτοστρωθεί, για αυτό και πολλοί τον είχαν παρομοιάσει με το Pikes Peak των Κυκλάδων...

Η πέμπτη γενιά του «made in Japan» νέου Honda CR-V κατέφθασε στη χώρα μας. Ακόμα πιο ποιοτική και ενδυναμωμένη σε όλους τους τομείς, αποκλειστικά με κινητήρα βενζίνης στα 1,5 λίτρα, κίνηση εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς και χειροκίνητο ή CVT κιβώτιο.

Ένα σχεδόν 5μετρο αμάξωμα με πέντε πόρτες και τετρακίνηση θα μπορούσε να αποτελεί μια πιο ελεύθερη μετάφραση ενός κουπέ GT, όπως «εξηγούν» παρακάτω το Audi A7 και το Range Rover Velar.

Η παραδοσιακή συνταγή του ατμοσφαιρικού συνόλου βρίσκει τη θέση της κάτω από το καπό του Nissan Juke, ενώ στην προκειμένη συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο CVT, μετατρέποντας το μοντέλο σε ένα αγχολυτικό για την δύσκολη καθημερινότητα.

Το μεγαλύτερο SUV της VW περνά σε μια νέα εποχή, έχοντας υιοθετήσει τις τεχνολογίες που ορίζουν την πολυτέλεια εντός του πλαισίου της κατηγορίας. Το καλύτερο όλων όμως είναι ότι δε θυσιάζει τον αυθεντικό του χαρακτήρα στο βωμό των πωλήσεων.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ