BMW X7: Την οδηγούμε στη Ρουμανία
Όταν οι αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ βαράνε τον ζουρνά, τότε οι κατασκευαστές στην κατηγορία των μεγάλων και premium SUV απλά… χορεύουν. Ανάμεσά τους και η BMW με τη νέα Χ7, την οποία και οδηγούμε στους δρόμους-πρόκλιση της Ρουμανίας από την πόλη Sibiu έως το Βουκουρέστι.
Στον Ελικώνα με Audi A1 40 TFSI & Kia Ceed GT
Υπεράνω διαστάσεων και απόλυτης σύγκρισης, στο δρόμο για την Ειδική Διαδρομή, με δύο χάτσμπακ περισσότερο GT παρά GTi.
Peugeot 508 GT 1.6 225 PS EAT8
Με το «508» η Peugeot δημιουργεί γιατί «έτσι πρέπει», και επαναφέρει στο προσκήνιο την κατηγορία που χαρακτηρίζει την αυτοκίνηση.
Οδηγούμε το DS3 Crossback
Σε ανεξάρτητη πορεία, η DS μετά το «7» παρουσιάζει το νέο «3», που οδηγήσαμε στο Μόντε Κάρλο και εντυπωσιαστήκαμε...
Ford Focus 1.5 A/T – Kia Proceed 1.4 T-GDi – VW Golf 1.5 TSI DSG
Στη διαχρονική κόντρα μεταξύ Focus και Golf παρεμβάλλεται το νέο Κia ProCeed με το ενδιαφέρον αμάξωμά του, ενώ το φόντο αποτελείται από μεσαίους βενζινοκινητήρες, αυτόματα κιβώτια και άφθονη πολυτέλεια.
Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8
Το Citroen C5 Aircross καταφέρνει όχι μόνο να διαφοροποιηθεί από τον πολυπληθή ανταγωνισμό, αλλά και -το κυριότερο- να εκφράσει με ακρίβεια τη σύγχρονη εικόνα της γαλλικής φίρμας.
Με Alpine A110 & Audi TT RS στην Αττική
Αυτό το γαλλικό κόσμημα πολλών καρατίων διεκδίκησε την υπέρβαση από κάθε ψηφοφόρο για το COTY. Σημείο αναφοράς το ΤΤ RS, το καλύτερο γήινο Audi σε σχέση με την οδηγική συμπεριφορά του και όχι μόνο.
Renault Clio: το οδηγούμε στην Πορτογαλία
Στην πέμπτη του γενιά το Clio διατηρεί όλα τα στοιχεία που το έχουν αναδείξει στο bestseller της Renault παγκοσμίως, αλλά και εκσυγχρονίζεται όπου κρίθηκε απαραίτητο.
Με Alfa Romeo Giulia 2.2D Veloce & BMW 330i στην Ψάθα
Τα σπορ σεντάν επιστρέφουν, και η έβδομη γενιά της BMW Σειράς 3 συναντά την Alfa Romeo Giulia, που ξεχωρίζει για τα σπορτίφ χαρακτηριστικά της, στοιχεία που παραδοσιακά χαρακτήριζαν το εμβληματικό γερμανικό σεντάν...
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
Δε χρειάστηκε παρά μόλις το διάστημα μεταξύ της έκθεσης του Λος Άντζελες και εκείνης της Γενεύης ώστε η Porsche να παρουσιάσει την 911-992 σε κουπέ και κατόπιν σε κάμπριο εκδοχή.