Με Toyota GR Supra στην πίστα της Χαράμα
Ως άλλοι δόκτορες Φρανκενστάιν, μπορούμε να φωνάξουμε ότι το πείραμα πέτυχε, ο ασθενής είναι ζωντανός και μαζί του αναβιώνει ο θρύλος της Toyota Supra.
Με τη Mercedes EQC στη Νορβηγία
Ο πρώτος εκπρόσωπος της σειράς EQ, με τον οποίο η Mercedes μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, είναι εδώ. Οδηγούμε την EQC στην πλέον... ηλεκτρόπληκτη χώρα του κόσμου και προσπαθούμε να φανταστούμε όλα όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.
Στο Μαρόκο με Ford Ranger Raptor
Μπορεί οι δεινόσαυροι να έχουν εξαφανιστεί, όχι όμως και ένα τετράτροχο ισοδύναμό τους διά χειρός Ford, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις αμμουδερές εκτάσεις του Μαρόκου.
Karsan Atak: οδηγούμε το ηλεκτρικό λεωφορείο των 8 μ.
Γνωρίσαμε από κοντά το Karsan Atak Electric στο BMW Driving Academy στο Μόναχο και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του.
Δοκιμή: Hyundai Tucson 1.6D 48V Hybrid 136 PS HTrac 7-DCT
Η Hyundai επανατοποθετείται με το νέο Tucson στην πολυσχιδή αρένα των C-SUV’s με μία πρόταση που έχει να προτάξει κάτι το διαφορετικό. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στην τετρακίνηση ή στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά στην ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V που για την περίσταση συνδυάζεται πλέον και με τον «μικρό» 1.600άρη ντίζελ κινητήρα της οικογένειας Smartstream.
Δοκιμή: Toyota Corolla 2.0 Hybrid
Αλίμονο αν περιμένεις από την Toyota καθαρόαιμη Corolla GTi. Από τον πλέον έντιμο κατασκευαστή στην ιστορία της αυτοκίνησης περιμένεις τη συνέπεια που τον χαρακτηρίζει.
Οδοιπορικό στη Nότια Ιταλία με Alfa Romeo Stelvio: Alfa @ Sud
Μπορεί ο τίτλος στους παλαιότερους να ξυπνά μνήμες από το θρυλικό ιταλικό μοντέλο το οποίο κατασκευαζόταν... εκεί στο Νότο, αλλά στην περίπτωσή μας προσδιορίζει με ακρίβεια το οδοιπορικό των 2.000 χλμ. στη νότια Ιταλία με μια σύγχρονη Alfa Romeo, και μάλιστα το πρώτο SUV στην ιστορία τους, τη Stelvio.
Skoda Scala: Το οδηγούμε στην Ελλάδα
Το νέο μικρομεσαίο χάτσμπακ της Skoda έφτασε στη χώρα μας και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Ford Ranger Raptor: Το οδηγούμε στην Ελλάδα
Δεν πρόκειται για ένα απλό pick-up, αλλά για το απόσταγμα της τεχνογνωσίας και της... τρέλας του τμήματος της Ford Performance.